Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
hhmm dacht dat ik bad relegion had gezien op werchter maar zou wel pinkpop zijn geweest dan...
Maar zie nog steeds geen reden dat rancid niet op werchter kan staan
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Rancid is echt op het randje, had ze wel opgeschreven maar dan nog.. Ik geloof in AF + KoL
Justice mag de Klub C afsluiten maar heeft meer aan een headlinerstatus op Dour of Les Ardennen..
Zou wel vet zijn mocht Deadmau5 afkomen, stond vorig jaar al met een b2b op TML dus who knows
Toch weten we van Joel nog geen data en van Netsky en ML wel
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
er staat idd niet dat ze headliner zijn
maar ook niet dat ze t niet zijn

wel 5 topnamen tot nu toe!!
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
zoal ik zei, arcade fire donderdag.

Nice geen metallica of green day gezever!
misschien toch voor combi gaan dan
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Nice! En de begeleidende tekst doet inderdaad vermoeden dat er nog een grote naam (die wel als headliner aangekondigd wordt) bij komt. Ik gok nog steeds op KOL erbij.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
zoal ik zei, arcade fire donderdag.

Nice geen metallica of green day gezever!
misschien toch voor combi gaan dan

Kan er altijd nog na. Geloof niet in AF als absolute publiekstrekker van een festivaldag die je niet zomaar uitverkoopt. Komt nog wel wat bij, AF als sub of coheadliner is cool, maar headliner op donderdag? Nope.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Toffe band, ken er ook meer nummers van dan ik dacht als ik vlug youtube bekijk. Hopelijk spelen ze wel in den donker/schemering.

 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
net als 2010 Pearl jam er nog na dan?!

Met Arcade Fire verkoop je de donderdag niet uit. Ik gok op een band die we hier niet of weinig genoemd hebben, zie KoL en Green Day ook niet komen. Met AF-Green Day zou je dan weer wel uitverkopen. Denk dat er dus nog een naam komt die we niet echt ziet aankomen maar meer kaarten doet verkopen dan Arcade Fire.

Afgelopen jaren speelden Paul McCartney, Metallica en oorspronkelijk Foo Fighters op de donderdag. Die bands zijn stukken groter en trekken veel meer volk, ook toen verkocht de donderdag niet snel uit. Er is meer nodig dan AF.
 

shadyme

Playlistbediener
21 jun 2016
12
0
Tickets binnen! Zeer sterke start, zal wel sneller verkopen dan vorig jaar denkek.
Verder blijf ik toch hopen/dromen dat DaftPunk, Live, Oasis of REM komen, maarja de meeste dromen... :D
& nog iets een realistischere hoop; Blink & Placebo :)
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
138
3
Headliner of niet, superblij met Arcade Fire. Waren fenomenaal vorige keer op Werchter, en int Sportpaleis in 2014 mogelijks nog beter!! Ga nu m'n vreugdedansje verder zetten :)
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Precies niet aangekondigd als headliner... Moet dus nog een headliner komen die niet eerder voor Europa aangekondigd is. Pearl Jam?
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Radiohead werd toch ook niet echt als headliner aangekondigd? Steek er Bastille bij als sub en Netsky die afsluit en ik denk dat je veel 'poprock' fans ook overtuigt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken