Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Ik vrees toch voor Metallica.

Hopelijk niet uiteraard, hun laatste passage was doodsaai (en one too many)...we haalden het einde van hun show zelfs niet. Ik vind hun muziek zelfs niet zo slecht, maar live zijn ze allesbehalve spannend.

Ik zou zelf dol blij zijn met metallica, Ben zeer groot fan!
Maar waar komen die geruchten vandaan dat het metallica zou kunnen zijn?

Ik zou zelf dol blij zijn met metallica, Ben zeer groot fan!
Maar waar komen die geruchten vandaan dat het metallica zou kunnen zijn?

Nergens op, Zegut heeft gisteren niks spannends bekend gemaakt. Een optreden eind september in Bercy. Dat is wat ze zeggen..eind van de zomer, begin herfst. Over festivals wordt nog niks gezegd.

Als het Metallica is dan is het een mooie aanvulling maar ik vermoed KOL.

Time will tell

Metallica -> nieuwe plaat + bijhorende Tour.
Dat ze in 2017 naar Europa komen met diee tour is ook bevestigd maar geruchten waren dat ze tijdens de zomer in Amerika blijven om daar de festivals te doen.
Nu gaat het gerucht dat ze toch een soort mini euro tour (alla FF) zouden doen. Dat gerucht werd dan, enkele weken geleden weer tegengesproken met een europese, indoor herfsttour (BE = sportpaleis)
Dat laatste begint meer ruchtbaarheid (zie Zegut )

Op het forum van eFestivals zegt iemand bovendien deze week twee interviews met Lars Ulrich gezien te hebben waarin hij expliciet meldt dat ze na de nu bekend gemaakte data voor een uitgebreide tour naar Noord-Amerika gaan en pas in de herfst naar Europa komen. Dit, bovenop het FB-bericht bij de Kopenhagen-shows, doet mij toch zeer ernstig twijfelen aan de Metallica-geruchten voor Werchter... Maar we gaan het hopelijk over een paar uurtjes weten.

Klopt,
Interview is van ergens in Augustus dacht ik maar ondertussen kan er veel veranderd zijn (zie maar naar FF)
Trouwens, het zou niet de eerste keer zijn dat Metallica voor een soort "exclusief" concert afkomt naar Europa

Maar denk persoonlijk ook dat het een indoor herfstconcert zal zijn...

Klopt,
Interview is van ergens in Augustus dacht ik maar ondertussen kan er veel veranderd zijn (zie maar naar FF)
Trouwens, het zou niet de eerste keer zijn dat Metallica voor een soort “exclusief” concert afkomt naar Europa

Maar denk persoonlijk ook dat het een indoor herfstconcert zal zijn…
Volgens de betreffende forumbezoeker was het een interview op een live stream van deze week...

Volgens de betreffende forumbezoeker was het een interview op een live stream van deze week…
Dat kan, niet opgevangen.
Dan heeft hij het vorig nieuws nogmaals bevestigd en zal het wel kloppen. Alhoewel, Lars kennende :-)...

Metallica heeft in het verleden nog eens een exclusief optreden op rock werchter gegeven. maar wie weet wordt het een nog grotere verrassing... al blijf ik denken dat het gewoon green day wordt

Wat betreft The National: ze zullen in augustus ook optreden op het festival in Denemarken dat ze mee organiseren. Een optreden op een Belgisch festival kan dus zeker, maar Pukkelpop lijkt me waarschijnlijker. Daar zullen ze wellicht ook gewoon als headliner staan.

Wat betreft The National: ze zullen in augustus ook optreden op het festival in Denemarken dat ze mee organiseren. Een optreden op een Belgisch festival kan dus zeker, maar Pukkelpop lijkt me waarschijnlijker. Daar zullen ze wellicht ook gewoon als headliner staan.
En terecht vind ik, leuke naam voor Pukkel

Alles wijst er inderdaad op dat Metallica het niet word. Volgens mij komen we elke keer weer terug op KOL, Arcade Fire en Green day. Denk dat we er toch wel minstens 1 van deze 3 mogen verwachten. Misschien nog met een meer pop naam ernaast, dat zijn namelijk niet de namen waar hier vooral naar gekeken wordt dus die kan als verassing nog komen.

Dan doe maar Green Day, tenminste alleen als Rancid dan mee komt zoals her en der gezegd wordt. Zou ik graag nog eens live zien. And Out Come The Wolves... Een van mijn favo punk platen alle time!

Dan doe maar Green Day, tenminste alleen als Rancid dan mee komt zoals her en der gezegd wordt. Zou ik graag nog eens live zien. And Out Come The Wolves… Een van mijn favo punk platen alle time!
uw kans gehad, vorig jaar op Groezrock (hoop dat je ze gegrepen hebt)
Want rancid is een band dat zeker niet op Werchter gaat staan

Alles wijst er inderdaad op dat Metallica het niet word. Volgens mij komen we elke keer weer terug op KOL, Arcade Fire en Green day. Denk dat we er toch wel minstens 1 van deze 3 mogen verwachten. Misschien nog met een meer pop naam ernaast, dat zijn namelijk niet de namen waar hier vooral naar gekeken wordt dus die kan als verassing nog komen.

Biebert en Garrix als package deal :-)

Biebert en Garrix als package deal
1f642.svg

[/quote]
Nah, die gaan op Pinkpop staan, exclusief! ;-)

Waarom zou rancid niet op werchter kunnen staan?
Als bad religion en soacial distortion dat kunnen, kan rancid dat ook

Users who are viewing this thread