Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

neracroft wrote:
Radiohead – Foo Fighters – Pearl Jam – System Of A Down

Zou wel nog eens een vrij onverwachte/orginele/kwaliteitsvolle line up zijn.
Plaats daar nog een Arcade Fire en een goeie dance act bij en je hebt toch een line up om serieus trots op te zijn.

De verkoop verloopte vorig jaar het slechtst in jaren! (oké misschien door terreur grotendeels, misschien investeren ze wat meer in “betere” headliners uit schrik om weer een “slechte” verkoop te hebben.)

Zou leuk zijn als dit zo is, ik kreeg de laatste jaren het gevoel dat Werchter met alles wegkwam en altijd uitverkocht. (lees als: bijna elk jaar Kings Of Leon en Editors, Florence als headliner, Mumford als headliner,…) om nog maar te zwijgen van stoten als Milk Inc, Pharell Williams, Skrillex,…

Ik heb het vermoeden dat jullie verwachting op Pearl Jam moeten laten gaan…
Daarbij denk ik dat SOAD geen headliner staat op Rock Werchter, kan gezien Download bijvoorbeeld, maar vermoeden heb ik van niet.
Zoals ik in het Pinkpop topic ook al eens aangaf, ik heb het vermoeden dat we rekening moeten met Kings of Leon. Nieuwe werk wordt al aardig gepusht op radio, niet mijn voorkeur maar begin langzaam te twijfelen hoor.

Had er eerst nog bij de 4 headliners gezet "maar de kans bestaat dat de middenste 2 gewoon Green Day en Kings Of Leon zijn" maar heb dat verwijdert.
Ik zeg "zou" hé ik verwacht het niet maar het ZOU indrukwekkend zijn!

Denk ook wel dat Pearl Jam niet komt maar vervang PJ door Arcade Fire (in de veronderstelling dat de FF komen) en je hebt no altijd een propere affiche

Geen Green Day? Lijkt me vreemd dat die Vorst aandoen en vervolgens geen andere Belgische datum...

Stuur Kings Of Leon en Green Day dan door naar PKP, niet te vergeten dat Sziget ook altijd een pak headliners nodig heeft en niet constant kan rekeningen op DJs ..

Er zijn btw nogal wat geruchten die zeggen dat KoL op Bonnaroo zou staan (aka wordt gezegd op het forum daar..) Dus om dan daarna direct naar RW af te zakken, Florence deed het vorig jaar maar die werd binnengehaald op herhaling en misschien uit noodzaak dus..

Nieuwe single van The Xx is er, nieuwe album verschijnt in januari 2017. Doorschuiven naar Werchter zou welkom zijn!

Nou... Laat ik het maar gewoon zeggen.
Morgen 16 uur Foo Fighters aankondiging?

Morgen gaat er geen aankondiging komen door die feestdag gok ik. Vandaag of volgende week.
aaahh, feestdag? dat wist ik niet.
Ik dacht dat "16uur Rock Werchter" wel een zekerheidje was.

Ik denk met Mad Cool en Open'er al zekerheid dat het Foo Fighters gaan worden dat Rock Werchter echt niet gaat achterblijven nu, zullen daar heel blij zijn dat ze ze hebben en dat krijgen we dan snel te weten ook lijkt me...

Hoewel ik net zie op de website van de foo's dan Polen nu ook wel degelijk in het rood staat en België niet...

MeukiJam wrote:
Hoewel ik net zie op de website van de foo’s dan Polen nu ook wel degelijk in het rood staat en België niet…

Geen idee waar je dat ziet? Het land naast Portugal is Spanje hé, niet Polen
1f642.svg

Boven op de kaart ligt Polen he... ;-)

Users who are viewing this thread