Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.323
4.535
Rock Torhout wrote:
Net bericht op hun website dat de reguliere camping tickets vanaf nu in verkoop zijn. Vreemd dat ze dat op vrijdag 15u doen … hopelijk betekent dat niet dat we geen namen krijgen
1f642.svg



Er zijn ook nog maar 3 regular campings, allen met een verschillende prijsklasse. Aan het kaartje te zien zijn de 3 campings gecombineerd kleiner/net zo groot als de volledige Hive.

Alledrie de campings zijn 27 euro.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
marsupilami wrote:
Rock Torhout wrote:
Net bericht op hun website dat de reguliere camping tickets vanaf nu in verkoop zijn. Vreemd dat ze dat op vrijdag 15u doen … hopelijk betekent dat niet dat we geen namen krijgen
1f642.svg



Er zijn ook nog maar 3 regular campings, allen met een verschillende prijsklasse. Aan het kaartje te zien zijn de 3 campings gecombineerd kleiner/net zo groot als de volledige Hive.


Alledrie de campings zijn 27 euro.
Sorry, het vertalen op vrijdag gaat me vrij matig af zie ik. Op de Engelse site hebben ze het over 'categories' en mijn brein zei: ANDERE PRIJZEN.

Buiten dat kan je vanaf dit jaar met een regular camping ook op het partydeel van de Hive komen. Anyways, C7 it is for me.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.071
663
En je koopt dus een kaartje voor een specifieke camping. Geen gezeul met je spullen dus, als blijkt dat C7 al vol zit en je daardoor naar A1 moet...

Ook nieuw: wie verblijft op een Camping Regular, heeft vanaf dit jaar ook toegang tot de entertainmentzone van camping The Hive.
 

Szandor

Playlistbediener
8 feb 2017
6
0
Szandor wrote:
Mis nog wel wat echte “Rock/metal” namen, nu ga ik 2 weken voor Werchter nog naar Graspop, dus krijg mijn Metal muziek toch wel. Maar weinig hardere bands tot op het moment op Werchter.


Royal Blood, Linkin Park, System of a Down, Blink 182, Frank Carter, Foo Fighters

6 bands, het is een Rock festival!!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Twee keer nieuw voor de openingsdag van het festival, donderdag 29 juni: Xavier Rudd en Whitney. Eén toevoeging voor vrijdag 30 juni: Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - terug wegens vorig jaar oh zo goed. Jimmy Eat World en Machine Gun Kelly komen op zaterdag 1 juli naar Werchter. Tourist LeMC en G-Eazy tenslotte worden op zondag 2 juli in het Festivalpark verwacht. Snel weer meer.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
578
185
Alleen Jimmy Eat world wat me beetje aanspreekt, rest ken ik niet of nauwelijks. Rw begint dit jaar zo op pinkpop te lijken qua dagopvulling als dit zo door gaat :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.397
9.156
Die vrijdag en zaterdag zijn tot nu toe redelijk triest, voor mij. Die zaterdag is zelfs om van te huilen, met al die foute rockbands. Ze wachten wel erg lang met het delen van de kwalitatievere namen.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Qua headliners echt een topjaar, qua dagvulling echt een flopjaar. Als je ziet wat er allemaal in de buurt is, dan hoop ik dat nog geen enkele barn naam bekend gemaakt is, anders wordt dit echt een slecht jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.532
11.724
Alweer een op het eerste gezicht wat minder pakketje. Nathaniel Rateliff blijft leuk, Jimmy Eat World altijd prima en Xavier Rudd wil ik wel een kans geven. Bijzonder hoe lang ze hun kruit nog droog houden. Maar uit de vergelijking op de vorige pagina bleek ook dat we toppers als Iggy Pop, Beck en Foals later in het jaar krijgen. Nog geen reden om ons zorgen te maken dus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.397
9.156
Qua headliners echt een topjaar, qua dagvulling echt een flopjaar. Als je ziet wat er allemaal in de buurt is, dan hoop ik dat nog geen enkele barn naam bekend gemaakt is, anders wordt dit echt een slecht jaar.

Dit. Het aantal flauwe boekingen is schrijnend dit jaar. En die headliner zullen nu ook weer niet zoveel duurder zijn dan die van vorig jaar hé. Paul McCartney alleen al kostte waarschijnlijk zoveel als Foo Fighters en Radiohead samen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.397
9.156
Alweer een op het eerste gezicht wat minder pakketje. Nathaniel Rateliff blijft leuk, Jimmy Eat World altijd prima en Xavier Rudd wil ik wel een kans geven. Bijzonder hoe lang ze hun kruit nog droog houden. Maar uit de vergelijking op de vorige pagina bleek ook dat we toppers als Iggy Pop, Beck en Foals later in het jaar krijgen. Nog geen reden om ons zorgen te maken dus.

Het duurt wel allemaal héél lang hé. Nog geen enkel pakketje van 2017 heeft mij enthousiast gekregen. Snap ook niet dat je op Facebook hier enthousiast over kan doen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Kerel, volgens mij krijgen ze jou nooit enthousiast.
Kom op, die dagvulling ziet er toch echt maar ruk uit hoor. Wat mij betreft is dit ook een dikke flop. Super headliners, ongetwijfeld, maar dagopvulling gewoon ondermaats.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.273
3.245
Vorig jaar waren de laatste aankondigingen bijna alleen maar kleinere namen en waren bijna alle grote namen bekend tegen eind februari. Dit jaar gaan ze het gewoon omgekeerd doen of toch beter verdeeld. Ik geloof echt niet dat elke aankondiging zo mager gaat blijven. We missen sowieso nog een barn headliner voor zaterdag
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die vrijdag en zaterdag zijn tot nu toe redelijk triest, voor mij. Die zaterdag is zelfs om van te huilen, met al die foute rockbands. Ze wachten wel erg lang met het delen van de kwalitatievere namen.

Wut? System of a Down, Bonobo?, Frank Carter een van de beste artiesten van nu. Ook Jimmy Eat World heeft zijn beste album in tijden gedropt. Het is allemaal veel in hetzelfde straatje maar kwaliteit genoeg hoor.

Veel folkachtige namen dit jaar.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.165
2.392
Nathaniel Rateliff was wel tof vorig jaar, Jimmy eat world lijkt nog wel leuk voor op de main vanop een afstand maar de rest ken ik niet en/of doet me niets.

Er mogen toch echt nog wel wat grote namen bij, vooral op vrijdag en zondag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken