Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.033
6.446
Plaats hen gewoon recht tegenover Radiohead in de Klub C, lost meteen een pak problemen op.
*inserts Bazart*

Weet je het was eigenlijk de bedoeling (zoals ze blijkbaar al even doen) dat ze om hun fans te bedanken een concert te doen in de AB op het einde van het jaar maar door de sociale media stormloop er een uit noodzaak een extra concert werd ingelast in het Sportpaleis (met daarna dan nog eentje omdat 't weer zo snel uitverkocht). Daar zal volgens mij gewoon dezelfde setlist te voorschijn getoverd dan toen ze in de AB speelden. Ik geloof er niet in dat ze op RW nu al terug zouden staan. Overkill much
 

Metallica79

Nieuw lid
1 jan 2017
3
0
Ik hoop op Zondag naast Foo Fighter op Alter Bridge en misschien zelfs Live in orginele bezetting in iedergeval een redelijke (hard)rock act.

Staat Blink 182 voor Linkin Park en SOAD of sluit het eventueel een ander podium af ?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
611
237
Ik hoop op Zondag naast Foo Fighter op Alter Bridge en misschien zelfs Live in orginele bezetting in iedergeval een redelijke (hard)rock act.

Staat Blink 182 voor Linkin Park en SOAD of sluit het eventueel een ander podium af ?

Alter bridge hoef je helaas niet op te hopen, staan al op graspop.
 

Banana-nas

Playlistbediener
22 jan 2016
17
0
London Grammar kwam vandaag met een nieuw nummer, nieuw album ook op komst. Iets voor The Barn/Klub C deze zomer?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.033
6.446
http://clashfinder.com/s/rockwerchter2017/

Diegene die als allereerste een clashfinder had gemaakt voor RW heeft 'm ff geupdate.. Toch een aantal gekke dingen dat ie doet maar afin
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.033
6.446
Yannick wrote:
http://clashfinder.com/s/rockwerchter2017/

Diegene die als allereerste een clashfinder had gemaakt voor RW heeft ‘m ff geupdate.. Toch een aantal gekke dingen dat ie doet maar afin


Dit ziet er allesbehalve gek uit. Ik denk dat deze dichter tegen de waarheid aanzit dan je zou denken. Ik zou veel van deze aanvullingen in ieder geval geweldig vinden.
Kraftwerk, DJ Snake, Netsky, Bear's Den, Kungs, MO, Nine Inch Tails, Ed Sheeran, Belle & Sebastian, Royal Blood, Ryan Adams en Dua Lipa kloppen niet qua positie.. Hoe kan dat nu kloppen? En waar hoor/zie je dat meer verschijnen, Michiel? :p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.376
4.607
Waar zou jij kraftwerk dan plaatsen?
Een paar van die namen & posities lijken mij redelijk kloppen (NIn, Royal Blood, ed Sheeran...)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.033
6.446
Waar zou jij kraftwerk dan plaatsen?
In de Elizabethzaal waar ze al 8x staan ? :p

Dan vergeet ik nog Emili Sandé, Mura Masa en London Grammar die te hoog staan en Kaytranada die beter op Dour/Les Ardentes staat.. Ed Sheeran is minstens een sub en NIN staat totaal fout als rockband tijdens SOAD & LP + is een logischere sub voor Foo Fighters dan The Weeknd maar afin :p

En kan er me iemand zeggen wie Maggie Rogers, Charlie Winston en Xavier Rudd zijn? Want ik heb serieus geen idee
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.431
661
NIN kunnen we ook afschrijven. Trent Reznor heeft vorige week laten weten dat hij niet van plan is om te touren ondanks het nieuwe materiaal.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.268
2.537
Paddy wrote:
Waar zou jij kraftwerk dan plaatsen?

In de Elizabethzaal waar ze al 8x staan ?
1f61b.svg


Dan vergeet ik nog Emili Sandé, Mura Masa en London Grammar die te hoog staan en Kaytranada die beter op Dour/Les Ardentes staat.. Ed Sheeran is minstens een sub en NIN staat totaal fout als rockband tijdens SOAD & LP + is een logischere sub voor Foo Fighters dan The Weeknd maar afin :p

En kan er me iemand zeggen wie Maggie Rogers, Charlie Winston en Xavier Rudd zijn? Want ik heb serieus geen idee
Is die Ed Sheeran dan zo groot hier?
Indien die achter The Killers en Radiohead staat is dat toch niet zo gek?
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Paddy wrote:
Waar zou jij kraftwerk dan plaatsen?

In de Elizabethzaal waar ze al 8x staan ?
1f61b.svg


Dan vergeet ik nog Emili Sandé, Mura Masa en London Grammar die te hoog staan en Kaytranada die beter op Dour/Les Ardentes staat.. Ed Sheeran is minstens een sub en NIN staat totaal fout als rockband tijdens SOAD & LP + is een logischere sub voor Foo Fighters dan The Weeknd maar afin :p

En kan er me iemand zeggen wie Maggie Rogers, Charlie Winston en Xavier Rudd zijn? Want ik heb serieus geen idee

Kraftwerk zie ik persoonlijk ook niet op Werchter staan. Ik denk dat je wel de grootte van Emili Sandé en London Grammar onderschat. London Grammar heeft al vorst nationaal uitverkocht en Emeli Sandé is nu bezig de Lotto Arena aan het uitverkopen. Mura Masa geef ik je gelijk in. NiN zal echt geen sub zijn, als die komen, zullen die sowieso tentafsluiter zijn op eigen verzoek. The Weeknd voor Foo Fighters is nog niet zo vreemd naar Werchter normen :p

Over waar ik dat van The Killers nog heb gehoord: sociale media, hier voordien op het forum, tijdens de chat van de tijdloze was er iemand die dat ook beweerde net zoals Pixies op de Lokerse Feesten blijkbaar.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.041
389
mattman wrote:
Yannick wrote:
http://clashfinder.com/s/rockwerchter2017/

Diegene die als allereerste een clashfinder had gemaakt voor RW heeft ‘m ff geupdate.. Toch een aantal gekke dingen dat ie doet maar afin


Dit ziet er allesbehalve gek uit. Ik denk dat deze dichter tegen de waarheid aanzit dan je zou denken. Ik zou veel van deze aanvullingen in ieder geval geweldig vinden.


Kraftwerk, DJ Snake, Netsky, Bear’s Den, Kungs, MO, Nine Inch Tails, Ed Sheeran, Belle & Sebastian, Royal Blood, Ryan Adams en Dua Lipa kloppen niet qua positie.. Hoe kan dat nu kloppen? En waar hoor/zie je dat meer verschijnen, Michiel? :p
Mø, DJ Snake en Major Lazer op één dag? Is major Lazer hun grootste hit niet Lean on ft. Mø & DJ Snake. Lijkt me dan vreemd dat ze DJ Snake tijdens Major zouden zetten.
Is net als je Linkin Park en Jay-Z op één festival zet en je ze tegelijk laat spelen. 0 chance
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.033
6.446
Zou dan wel een vette boeking zijn van de LF als ze die voor de neus van PKP wegsnoepen, toch? Tenzij Chokri zoiets heeft van "meh, ik heb toch al een aantal namen die toch uitverkopen" :roll:

Niet gedacht dan dat London Grammar zo populair was, had ze hoogstens ergens op de late na-middag gezet, is volgens mij ook een radio-naampje dus pakt niet echt slim uit als je er tegenover KoL zet denk ik..
Ed Sheeran is wel degelijk sub-materiaal, zeker met de komst van dat nieuwe album en de mogelijke headliner-positie op Glasto, The Killers nog voor 'm plaatsen is een beetje te veel van het goede denk ik (al heb ik misschien gewoon een te hoge dunk van ze en zijn ze inderdaad verder weggezakt..)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.541
9.357
Dat London Grammar is toch helemaal niet zo'n grote act (meer)? Enkele jaren geleden hadden ze een hitje maar daarna hoorde ik niets meer van ze. Wist zelfs niet meer dat die bestonden.

Volgens mij zou Ed Sheeran ook eerder sub zijn mocht die er staan, jammer genoeg. Gelukkig zie ik ze hem niet voor Radiohead zetten en The Weeknd zie ik sneller gebeuren als sub voor de FF.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Zou dan wel een vette boeking zijn van de LF als ze die voor de neus van PKP wegsnoepen, toch? Tenzij Chokri zoiets heeft van “meh, ik heb toch al een aantal namen die toch uitverkopen”
1f644.svg


Niet gedacht dan dat London Grammar zo populair was, had ze hoogstens ergens op de late na-middag gezet, is volgens mij ook een radio-naampje dus pakt niet echt slim uit als je er tegenover KoL zet denk ik..
Ed Sheeran is wel degelijk sub-materiaal, zeker met de komst van dat nieuwe album en de mogelijke headliner-positie op Glasto, The Killers nog voor ‘m plaatsen is een beetje te veel van het goede denk ik (al heb ik misschien gewoon een te hoge dunk van ze en zijn ze inderdaad verder weggezakt..)

LF? Over welke naam heb je het wel?
 

Strato

Campingartiest
10 dec 2014
62
0
Persoonlijk zou ik POR als sub plaatsen voor de Foo's en the weeknd dan een plaatsje naar achter schuiven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken