Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Ik weet niet beter of die zijn aangekondigd als headliner met SOAD als sub....

U2 op een apart evenement op de Werchterwei kan natuurlijk wel. Het zou niet de eerste keer zijn dat er daar drie concerten buiten Rock Werchter zijn. Dit kan voor U2, zeker nu er, op basis van de geruchten, geen Belgische Rolling Stones-datum zit aan te komen.

Toch nog even iets anders: volgens mij moest het in eerste instantie toch de bedoeling geweest zijn om Green Day te boeken, anders zet je ze niet in Vorst Nationaal als zaalshow in het voorjaar. Zeker nu blijkt dat ze op Pukkelpop normaal gezien ook niet kunnen staan... Misschien er op het laatste toch niet uitgekomen...

Toch nog even iets anders: volgens mij moest het in eerste instantie toch de bedoeling geweest zijn om Green Day te boeken, anders zet je ze niet in Vorst Nationaal als zaalshow in het voorjaar. Zeker nu blijkt dat ze op Pukkelpop normaal gezien ook niet kunnen staan… Misschien er op het laatste toch niet uitgekomen…
Ik vermoed dat ze voor de zaterdag gepland waren, maar de kans voor GD zich voordeed om BST in Hyde Park te doen en zij daarvoor hebben gekozen.

Solange speelt in hetzelfde weekend van Werchter Essence in New Orleans, streepje door.. Jammer genoeg

En toch staat ze op Roskilde, dus toch nog niet helemaal uit te sluiten.

Dat is wel straf, want Essence Fest in New Orleans is van 29 juni t.e.m. 2 juli, en Roskilde is van 24 juni t.e.m. 1 juli.

Maar: ze zit eerst in Europa (aangezien ze ook voor Primavera Sound is aangekondigd), dus zal ze waarschijnlijk op de eerste dagen van Roskilde spelen en dan naar Noord-Amerika trekken. Kan dus toch wel een streep door voor Rock Werchter.

Dat festival vindt letterlijk in hetzelfde weekend plaats, no way. Ik zie ze wel Glasto meepikken nog net voor Roskilde om daarna door te vliegen naar New Orleans.

Het kan als ze de eerste dag op Roskilde staat (28 juni) en daarna de 29ste op Werchter om dan 2 juli in New Orleans op te treden waardoor ze 2 dagen ertussen heeft. Is hoogstwaarschijnlijk wel ijdele hoop.

JPF reageerde in het onderwerp Rock Werchter 2017 – Nieuws & Geruchten in het forum Rock Werchter Forum 3 maanden geleden
TW Classic 2017 = GnR
Boutique of los = U2

Remember you heard it here first 3 months ago :wink:

<JPF reageerde in het onderwerp Rock Werchter 2017 – Nieuws & Geruchten in het forum Rock Werchter Forum 3 maanden geleden
TW Classic 2017 = GnR
Boutique of los = U2>

boutique is toch robbie wiliams

<JPF reageerde in het onderwerp Rock Werchter 2017 – Nieuws & Geruchten in het forum Rock Werchter Forum 3 maanden geleden
TW Classic 2017 = GnR
Boutique of los = U2>

boutique is toch robbie wiliams
dus los concert ;)

Denk dat het gaat over dat Linkin Park nu ook in de tijdloze staat, dus niet 4, maar 5 artiesten van de Werchter line-up staan in de tijdloze. Of heb je het over een andere tweet?

Overigens: Het Nieuwsblad (papieren versie) meldt dit vandaag:

"Na een rustig jaar plant Max Colombie zijn grand retour. Oscar and the Wolf staat in april twee keer in een vol Sportpaleis, de opvolger voor Entity zou nog daarvoor gelost worden."

Als dit waar is... dan staan ze 100% zeker op Rock Werchter, want vorig jaar Pukkelpop...

Overigens: Het Nieuwsblad (papieren versie) meldt dit vandaag:

“Na een rustig jaar plant Max Colombie zijn grand retour. Oscar and the Wolf staat in april twee keer in een vol Sportpaleis, de opvolger voor Entity zou nog daarvoor gelost worden.”

Als dit waar is… dan staan ze 100% zeker op Rock Werchter, want vorig jaar Pukkelpop…

Please god no.

Zouden de huppelkutjes nog niet verzadigd zijn na 2 Sportpaleizen?

Over die Tijdloze: opvallend toch hoe de Foo Fighters en Radiohead al gestegen zijn in die lijst, en Linkin Park er opeens instaat. En dan moeten SOAD en AF nog komen...

Users who are viewing this thread