Rock Werchter 2016 - Geruchten

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Jens André wrote:
Zou Radiohead dan nog kunnen, of is die optie ook al definitief naar de prullenbak verwezen?


Niks is definitief. De optie moet zeker niet de prullenbak in, zeker als het klopt dat Radiohead Glastonbury gaat headlinen.

Zou mij ook niet verbazen als Glastonbury gewoon de eerste aankondiging van de grote festivals wil hebben.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Zou mij ook niet verbazen als Glastonbury gewoon de eerste aankondiging van de grote festivals wil hebben.

Maar Glastonbury komt pas eind maart met de poster, ik denk niet dat andere majors daarmee akkoord zouden gaan...

Zouden we trwns weer iets kunnen verwachten vanmiddag net als vorige week?!

Ik denk het niet, tenzij ze een headliner droppen. Vermoedelijk wouden ze dat speciale project even in de verf zetten in plaats van het samen met 7 andere namen naar buiten te gooien.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.007
6.403
amoors wrote:
http://clashfinder.com/s/rockwerchter16/


Dat zou zowat de meest gekke line-up ooit zijn. Wel leuk gemaakt, maar het is allemaal net iets teveel van het goede haha
simple-smile.png
Ondanks de lage spots van Bastille, New Order & Foals, de te hoge spot voor Years & Years en denk even Tool & Kendrick weg.. dan heb je volgens mij een logische line up
Volgens mij komt Macklemore gewoon naar Les Ardentes en heeft RW Kendrick Lamar
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Klopt, hoewel Tool de perfecte naam op die plaats zou zijn. Gezien ze (weliswaar beperkt, en in de VS) touren, is het niet eens volledig onmogelijk. Dan zou ik mijn combi kopen enkel en alleen op basis van vrijdag en zaterdag. Stel je voor: The Offspring - Robert Plant - Tool - Beck - Rammstein.

Ik begin zowaar te dromen ... :D
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Rock Torhout wrote:
amoors wrote:
http://clashfinder.com/s/rockwerchter16/


Dat zou zowat de meest gekke line-up ooit zijn. Wel leuk gemaakt, maar het is allemaal net iets teveel van het goede haha
simple-smile.png



Ondanks de lage spots van Bastille, New Order & Foals, de te hoge spot voor Years & Years en denk even Tool & Kendrick weg.. dan heb je volgens mij een logische line up

Ik denk dat je daar wat verkeerd inschat: Foals staan daar echt al hoog in verhouding tot hun populariteit (krijgen Vorst Club niet eens uitverkocht, 4000 plaatsen), New Order staat exact waar ik ze zou verwachten, en Years & Years is groot genoeg om KluB C af te sluiten.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Yannick wrote:
Rock Torhout wrote:
amoors wrote:
http://clashfinder.com/s/rockwerchter16/


Dat zou zowat de meest gekke line-up ooit zijn. Wel leuk gemaakt, maar het is allemaal net iets teveel van het goede haha
simple-smile.png



Ondanks de lage spots van Bastille, New Order & Foals, de te hoge spot voor Years & Years en denk even Tool & Kendrick weg.. dan heb je volgens mij een logische line up


Ik denk dat je daar wat verkeerd inschat: Foals staan daar echt al hoog in verhouding tot hun populariteit (krijgen Vorst Club niet eens uitverkocht, 4000 plaatsen), New Order staat exact waar ik ze zou verwachten, en Years & Years is groot genoeg om KluB C af te sluiten.

daar komt bij dat Bring Me The Horizon nooit midden op de dag gaan spelen met de status die ze nu hebben. Ik denk vroeg op de avond een betere tijd voor ze.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Zou tool nie alsnog naar europa kunnen komen? zou mooi op werchter passen en bijv. Hellfest en download moeten volgens mij nog een headliner bekend maken!?!
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
89
2
Ik denk dat je daar wat verkeerd inschat: Foals staan daar echt al hoog in verhouding tot hun populariteit (krijgen Vorst Club niet eens uitverkocht, 4000 plaatsen), New Order staat exact waar ik ze zou verwachten, en Years & Years is groot genoeg om KluB C af te sluiten.
Foals stonden in 2014 geprogrammeerd rond 20u, waren ronduit fantastisch. Ik zie ze dit jaar weer in KluB C staan, waar ze volledig tot hun recht komen.
Daarnaast zie ik Foals persoonlijk liever op een festivaldag staan, omdat ik er niet speciaal tickets voor zou kopen. Volgens mij redeneren er veel zo.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.015
338
Ik verwacht foals eigenlijk helemaal niet meer. Denk dat ze eerder headliner pukkelpop zullen doen met een sterke sub en of danceact. Zeker na vorig jaar weten we dat PKP niet vies is van namen de headlinerstatus te geven (mss net iets te vroeg).
Maar aangezien Foals reading+leeds headlined zie ik pukkelpop wel mee op de boot stappen.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
430
22
Years & Years Klub C afsluiten, laten we hopen van niet.. Die zanger heeft nu toch al voldoende bewezen niet te kunnen zingen
 

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
wauw, die clashfinder zou te goed zijn voor te geloven :) iemand heeft zich wel heel goed uitgeleefd :D
donderdag, vrijdag en zaterdag zijn gewoon fantastisch!
(buiten het feit dat veel bands te laag staan zoals new order die ik wel een tent zie afsluiten, vintage trouble die bewezen hebben dat ze de main stage aankunnen,... en dat sommige bands te hoog staan: (charles bradley, SX,...)
die zondag vindt ik toch nog altijd niet wauw... florence past gewoon niet als DE grote naam op een festivaldag maar hé, dat is mijn mening! :D
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
89
2
wauw, die clashfinder zou te goed zijn voor te geloven
simple-smile.png
iemand heeft zich wel heel goed uitgeleefd
1f600.png

donderdag, vrijdag en zaterdag zijn gewoon fantastisch!
(buiten het feit dat veel bands te laag staan zoals new order die ik wel een tent zie afsluiten, vintage trouble die bewezen hebben dat ze de main stage aankunnen,… en dat sommige bands te hoog staan: (charles bradley, SX,…)
die zondag vindt ik toch nog altijd niet wauw… florence past gewoon niet als DE grote naam op een festivaldag maar hé, dat is mijn mening!
1f600.png

Ik stel me nog steeds grote vragen bij Bruce Springsteen en de massale hoeveelheid electronische namen op donderdag op die tabel.
Wel leuk om te zien hoe het er 'zou' kunnen uitzien, gebaseerd op de artiesten die gaan touren in Europa.
Verwacht overigens maar een sterke subheadliner op zondag en een paar namen die goed verkopen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Die Clashfinder zou echt geweldig zijn. Vooral de vrijdag heb ik dan geen tijd meer om eten & drinken te halen of naar de wc te gaan. Alleen de zondag zou een rustig dagje worden denk ik. Maar van mij mag dit hem worden :D
 

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Hoe groot schatten jullie de kans in op dinosaur Jr.? Ze zijn in de buurt (BKS) en het lijkt me wel een naam voor werchter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Hoe groot schatten jullie de kans in op dinosaur Jr.? Ze zijn in de buurt (BKS) en het lijkt me wel een naam voor werchter.

Da's niet echt een Werchternaam eigenlijk. Maar het kan eventueel wel. Lijkt me geen peperdure band die wel wat volk naar de barn kan lokken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken