Rock Werchter 2016 - Geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Jan Smeets zegt dat Bruce Springsteen niet op Pinkpop komt, maakt de kansen voor Rock Werchter weer wat groter.

Ook al zou Bruce wel komen dan zegt ie het nou toch niet. Europeese tour van Bruce zou vandaag bekend worden gemaakt.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Jan Smeets zegt dat Bruce Springsteen niet op Pinkpop komt, maakt de kansen voor Rock Werchter weer wat groter.

Ook al zou Bruce wel komen dan zegt ie het nou toch niet. Europeese tour van Bruce zou vandaag bekend worden gemaakt.

True maar over het algemeen zegt hij dan niks en niet dat hij niet komt. Zullen vanmiddag wel zien wat er komt.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Straks om 15:00 officiele tourdat Bruce Springsteen.

Mijn gok is dat ie op Rock Werchter staat , vvk voor Bruce zou as vrijdag om 10:00 starten.
Op dat tijdslot start in Belgie de vvk voor David Gilmour in Tiernen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Straks om 15:00 officiele tourdat Bruce Springsteen.

Mijn gok is dat ie op Rock Werchter staat , vvk voor Bruce zou as vrijdag om 10:00 starten.
Op dat tijdslot start in Belgie de vvk voor David Gilmour in Tiernen
is dat 15 uur onze tijd of 15 uur in VS?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
3 uur onze tijd, maar is gezegd vanuit London, zou dus ook 4 uur kunnen zijn
Normaal gesproken zijn tour announcements van Bruce altijd rond 4 uur
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Rick wrote:
Straks om 15:00 officiele tourdat Bruce Springsteen.

Mijn gok is dat ie op Rock Werchter staat , vvk voor Bruce zou as vrijdag om 10:00 starten.
Op dat tijdslot start in Belgie de vvk voor David Gilmour in Tiernen


is dat 15 uur onze tijd of 15 uur in VS?

Lijkt me sterk dat hij een Europese tour bekendmaakt wanneer het hier avond/nacht is ;)

Maar: 15u Belgische of Britse tijd? Want vorige week kwam de aankondiging om 16u, en dat past ook beter in de strategie van Werchter.

Edit: antwoord staat er dus al.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, maar Rock Werchter gaat niks te zeggen hebben over het bekend maken van de tour van Bruce hoor (of die er nu staat of niet). Als het inderdaad 4 uur wordt is dat puur vanuit Bruce zijn management zo bedacht.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Thomas wrote:
mynoseknows wrote:
Wessel wrote:
Ik verwacht en hoop dat ze Jamie XX toch wel iets lager gaan zetten.


Ik zou er niet op rekenen. Als Moderat en Gesaffelstein het konden(lin 2013), dan kan Jamie XX het ook. Zeker na het de anthems en de populariteit die met In Colour meekomen. Het zou me zeer verbazen als die ergens anders staat dan op de afsluitende spot van de Klub C.


Het was in 2014, daarnaast speelde Gesaffelstein tijdens Metallica en kwamen The Opposites daarna nog.
En is Moderat niet groter dan Jamie XX? Maar nogmaals, ik snap de hype rondom Jamie XX niet… Ik vind het wel weer tijd voor The XX
simple-smile.png



Jamie XX is zeker en vast groter bij het Werchterpubliek. Werd eind vorig jaar zwaar gehypet op Studio Brussel, inclusief enkele radiohitjes.

Sow had dat niet verwacht van Parov Stelar en Jamie xx. Maar gezien de poster en het verhaal van Pukkelpop zullen ze inderdaad wel afsluiter zijn.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
ALS Bruce Springsteen voor Werchter wordt aangekondigd, dan hoop ik dat het op Zondag is (ijele hoop wss). Dan blijft het nog wat spannend rond die donderdag :D
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
ALS Bruce Springsteen voor Werchter wordt aangekondigd, dan hoop ik dat het op Zondag is (ijdele hoop wss). Dan blijft het nog wat spannend rond die donderdag :D
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Zou ook nog Werchter Classic kunnen worden voor Bruce toch?

Waar werd dat trouwens gezegd, van die aankondiging om 15:00?
 

Jerre93

Campingartiest
2 feb 2016
56
20
Ik had een vraag ivm met een headliner die aleen tijdje afgevallen is. Wat als Bruce nu zondag komt, is er dan nog een mogelijkheid dat Guns N Roses komt donderdag?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.512
4.846
Ja, die mogelijkheid is er. Maar mij lijkt de kans niet al te groot.
Werchter heeft voor de donderdag natuurlijk nog wel een grote naam nodig.
 

Jerre93

Campingartiest
2 feb 2016
56
20
Ik heb een dagticket voor vrijdag, ik hoop ergens dat ze niet komen want dan mis ik ze helaas. Het is echt spannend wie er komt donderdag. Ik denk de grootste kans Bruce Springsteen. Maar volgens mij gaat Disclosure niet achter Bruce spelen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
RW bevestigt op Twitter nog eens dat Florence op zondag speelt. Ik geloofde in het idee dat ze haar zouden verplaatsen met de komst van Springsteen, maar het lijkt me niet dat ze dat 2 uur voor het gebeurt nog gaan ontkennen...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het lijkt mij ook niet dat Disclosure na Bruce Springsteen speelt. Dan zou Bruce toch wel vroeg moeten beginnen of Disclosure niet zo veel tijd krijgen, lijkt me beide niet.
 

LVH

Playlistbediener
26 jan 2016
17
0
waar kwam dat gerucht vandaan, want ik vind er helemaal niets van terug?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Alleen die twee Italiaanse data aan de tour toegevoegd vandaag?

http://www.outune.net/attualita/news/bruce-springsteen-italia-2016-concerti/125422
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken