Rock Werchter 2016 - Geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Dus heel dat gelekte tourschema klopt al niet. En zoals hierboven al gezegd: ik zie Springsteen niet spelen met Disclosure er nog achter. Afschrijven en een nieuwe headliner zoeken dan maar.

Zou Paul McCartney geen optie zijn? Ik zie een setlist met 50% Beatles-nummers wel beter ontvangen worden op Werchter dan Springsteen die integraal The River doet. En dat hele "niet alle headliners met Pinkpop delen" is ook maar onzin als het Pearl Jam verhaal klopte...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
tja, voor Werchter maakt het ook niet uit als het dezelfde headliners heeft als Pinkpop. Zij hebben namelijk nog die 4de dag. Maar ik denk zeker dat Pinkpop altijd op zoek is naar één exclusieve headliner. Maarja, ga je dan een uitzondering maken als je dan Pearl Jam ofzo weer misloopt :S
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Zou Radiohead dan nog kunnen, of is die optie ook al definitief naar de prullenbak verwezen?

Niks is definitief. De optie moet zeker niet de prullenbak in, zeker als het klopt dat Radiohead Glastonbury gaat headlinen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Inderdaad. Nog niks in de prullenbak.

Bruce kan perfect straks of morgen of .... nog aangekondigd worden (zolang zijn volledige Europese tour niet is aangekondigd, is er hoop).

Hetzelfde met Radiohead.

Ook Pearl Jam kan nog, maar die kans is wel zeer klein nu de annuleringsgeruchten toch blijken te kloppen.


Het kan ook nog een act zijn die nog geen enkele datum bekend gemaakt heeft, bv. The Killers, Green Day, Linkin Park...


Als je al deze namen ziet zou het wel érg teleurstellend zijn om dan Rihanna of Mumford & Sons op Rock Werchter terug te vinden...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Inderdaad. Nog niks in de prullenbak.

Bruce kan perfect straks of morgen of …. nog aangekondigd worden (zolang zijn volledige Europese tour niet is aangekondigd, is er hoop).

Hetzelfde met Radiohead.

Ook Pearl Jam kan nog, maar die kans is wel zeer klein nu de annuleringsgeruchten toch blijken te kloppen.

Het kan ook nog een act zijn die nog geen enkele datum bekend gemaakt heeft, bv. The Killers, Green Day, Linkin Park…

Als je al deze namen ziet zou het wel érg teleurstellender zijn om dan Rihanna of Mumford & Sons op Rock Werchter terug te vinden…

Linkin Park zou toch nog iets teleurstellend zijn dan die twee teleurstellende namen die jij noemt... Maar voor de rest: inderdaad.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Everyknight wrote:
Inderdaad. Nog niks in de prullenbak.

Bruce kan perfect straks of morgen of …. nog aangekondigd worden (zolang zijn volledige Europese tour niet is aangekondigd, is er hoop).

Hetzelfde met Radiohead.

Ook Pearl Jam kan nog, maar die kans is wel zeer klein nu de annuleringsgeruchten toch blijken te kloppen.

Het kan ook nog een act zijn die nog geen enkele datum bekend gemaakt heeft, bv. The Killers, Green Day, Linkin Park…

Als je al deze namen ziet zou het wel érg teleurstellend zijn om dan Rihanna of Mumford & Sons op Rock Werchter terug te vinden…


Linkin Park zou toch nog iets teleurstellend zijn dan die twee teleurstellende namen die jij noemt… Maar voor de rest: inderdaad.

Ah, niet akkoord, en ik ben zeker geen grote Linkin Park - fan, je moet niet vragen hoe ik tegenover Mumford & Sons en Rihanna sta :) Maar goed, in de ogen van de meeste mensen heb je waarschijnlijk gelijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Op het greasylake forum wordt nu beweerd dat de Italiaanse data van Springsteen voor zijn Europese tour zijn bevestigd door de concertpromotor.
3 juli Sansiro Milaan
16 juli Rome Circo Massimo.
Maar ik geloof niets meer tot dat het officieel is.............
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Inderdaad. Nog niks in de prullenbak.

Bruce kan perfect straks of morgen of …. nog aangekondigd worden (zolang zijn volledige Europese tour niet is aangekondigd, is er hoop).

Hetzelfde met Radiohead.

Ook Pearl Jam kan nog, maar die kans is wel zeer klein nu de annuleringsgeruchten toch blijken te kloppen.

Het kan ook nog een act zijn die nog geen enkele datum bekend gemaakt heeft, bv. The Killers, Green Day, Linkin Park…

Als je al deze namen ziet zou het wel érg teleurstellend zijn om dan Rihanna of Mumford & Sons op Rock Werchter terug te vinden…

Natuurlijk kan je ook Guns N' Roses en Paul McCartney nog niet afschrijven.

Je ziet, echt nog veel opties eigenlijk, en dat in februari :)
 

RVH

Playlistbediener
21 jan 2016
18
0
Ter details de gig van Bruce Springsteen op 3 juli in Italië is nu ook op zijn website geplaatst.

Het is een rare periode omtrent Bruce. Het lijkt wel of er gewoon at random door promoters een gig aangekondigd wordt. Zonder dat het management er iets van weet.

Geruchten zijn overigens nu (ja de zoveelste)
Malieveld in Nederland als losse gig.
Rock Werchter op donderdag of TW Classic.

Oja wie verwachten we als co-headliner voor de zondag? Florence is populair, maar om er nou 3 a 4 x te moeten zien in een jaar tijd gaat me toch wat ver xD
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Het kan ook nog een act zijn die nog geen enkele datum bekend gemaakt heeft, bv. The Killers, Green Day, Linkin Park…

Op dit scenario reken ik niet meer. De headlinerplekjes voor de festivals in juni en juli zijn stilaan volzet, ik zie niet meteen marge om er nog een major headliner bij te passen. En als Werchter dan toch al zijn geld gaat inzetten op het overhalen van een act die eerst niet naar Europa wou komen, dan kunnen ze zich beter richten op het alsnog overtuigen van Radiohead/Arcade Fire.

Oja wie verwachten we als co-headliner voor de zondag? Florence is populair, maar om er nou 3 a 4 x te moeten zien in een jaar tijd gaat me toch wat ver xD

Ik denk dat ze gewoon headliner is op zichzelf, met een hoop populaire namen er rond. Kings of Leon heeft op diezelfde manier ook snel een dag uitverkocht in 2014, ondanks de vele 'weeral?'-kritiek. Wel verwacht ik er nog een party act na, want hoewel ze kan headlinen zou een afsluiterset toch wat vreemd overkomen. Macklemore is dan de meest logische optie (tenzij Netsky aan het liegen was op Studio Brussel).
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Zou Duran Duran kunnen op de donderdag? of is dat te dicht op hun US tour een week later? Zouden wel een dag kunnen dragen zoals The Cure dat ook deed een paar jaar geleden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Neen, The Cure verkoopt op twee dagen het Sportpaleis uit, niet te vergelijken met Duran Duran.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Zou Duran Duran kunnen op de donderdag? of is dat te dicht op hun US tour een week later? Zouden wel een dag kunnen dragen zoals The Cure dat ook deed een paar jaar geleden.

Dat is toch gewoon een namiddag Barn bandje?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
JB. wrote:
Zou Duran Duran kunnen op de donderdag? of is dat te dicht op hun US tour een week later? Zouden wel een dag kunnen dragen zoals The Cure dat ook deed een paar jaar geleden.


Dat is toch gewoon een namiddag Barn bandje?
Ik zie Duran Duran zeker als mogelijkheid (heb er ook op gegokt in 't voorspel spel), maar inderdaad Barn (of KluB C ) en geen main stage. Staan op andere festivals ook niet op een hoge spot. Lijkt me even goed een band voor een kleiner festival, waar ze dan hogere spot krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken