Rock Werchter 2016 - Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Serieus, zijn er mensen die bij de keus tussen Springsteen en Netsky, NIET voor the Boss kiezen?

Btw Netsky zou niet komen...

Een lange set is voor RW natuurlijk ook geen probleem. Er zijn wel meer artiesten die lang optreden.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Luud wrote:
Ik heb zo mijn twijfels of er vandaag wel een aankondiging gaat komen omdat we woensdag al een naam hebben gehad..


Iemand op Graz is net Tame Impala tegengekomen in Amsterdam. Zegt dat ze straks aangekondigd worden.

Dat is wel gaaf als zoiets je gebeurd!



Luud wrote:
Ik heb zo mijn twijfels of er vandaag wel een aankondiging gaat komen omdat we woensdag al een naam hebben gehad..


Ze hebben aangekondigd dat ze vanaf nu elke vrijdag namen gaan aankondigen + bevestigd door StuBru dat ze elke vrijdag om 16u met nieuws afkomen

Kijk dat wist ik niet, dan ben ik heel benieuwd!
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Tame Impala, At The Drive-In, Sigma Live, Band of Horses, Gary Clark Jr., Savages en Bear’s Den.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Tame Impala, At The Drive-In, Sigma Live, Band of Horses, Gary Clark Jr., Savages en Bear’s Den. !!
Leuke namen weer, weer geen headliner :-|
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wat een prachtige namen. Savages, At The Drive-In en Tame Impala prachtig!

Verder ook Band of Horses, Bears Den, Sigma en Gary Clark Jr.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, weer geen headliner... Ik ga toch steeds meer geloven dat het Bruce gaat zijn, en die zal de Europese tour wel in een keer aankondigen waardoor RW dit niet zelf kan doen. Maar het blijft wel spannend zo.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Leuke namen, waarvan er een aantal wel aan zaten te komen :)

At The Drive-In ken ik niet goed, evenals Savages. Tame Impala staat wel op mijn lijstje om eens live te zien, evenals Band of Horses.

Gary Clark heeft een matig album afgeleverd vind ik, maar zal de grotere publiek wel meer aanspreken. Live kan hij heel sterk zijn. Bear`s Den is leuke achtergrondmuziek, maar hoef ik persoonlijk niet nog eens live te horen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die zaterdag ziet er voor mij ijzersterk uit. Zoals het er nu naar uit ziet, wordt 't gewoon een dagticketje voor zaterdag. Iemand een idee hoe de ticketverkoop 't doet?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Zeer blij met deze lading! Tame Impala, Gary Clark jr., Savages, Band of Horses en Bear's Den zijn acts die ik graag wil zien. Sigma en at the drive-in ken ik niet, dus maar even gaan checken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik had nooit durven geloven dat RW At The Drive-In zou boeken. Vet.

Die zaterdag is momenteel ook echt sterk... De hele affiche is eigenlijk op een paar aankondigingen van kut naar geweldig gegaan.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Prima namen zijn dit. Als ik dan toch even mag klagen is het dat Sigma wel echt heel intens heel mega super kut is. Maar verder ben ik zeer tevreden. Savages is natuurlijk een geweldige boeking.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Prima namen zijn dit. Als ik dan toch even mag klagen is het dat Sigma wel echt heel intens heel mega super kut is. Maar verder ben ik zeer tevreden. Savages is natuurlijk een geweldige boeking.

Vorige zomer op Pukkelpop gezien en was echt wel een sterk optreden hoor. Brachten als drum & bass act in de namiddag echt de hele weide aan 't dansen. Lijkt me wel iets om eerder in de avond in een tent te plaatsen.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Luud wrote:
Prima namen zijn dit. Als ik dan toch even mag klagen is het dat Sigma wel echt heel intens heel mega super kut is. Maar verder ben ik zeer tevreden. Savages is natuurlijk een geweldige boeking.


Vorige zomer op Pukkelpop gezien en was echt wel een sterk optreden hoor. Brachten als drum & bass act in de namiddag echt de hele weide aan ’t dansen. Lijkt me wel iets om eerder in de avond in een tent te plaatsen.

Idd, niet mijn favoriete muziek, maar kheb mij wel goed geamuseerd op Pukkelpop, ze weten hoe ze er een feestje van moeten maken :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Rock Torhout wrote:
Luud wrote:
Prima namen zijn dit. Als ik dan toch even mag klagen is het dat Sigma wel echt heel intens heel mega super kut is. Maar verder ben ik zeer tevreden. Savages is natuurlijk een geweldige boeking.


Vorige zomer op Pukkelpop gezien en was echt wel een sterk optreden hoor. Brachten als drum & bass act in de namiddag echt de hele weide aan ’t dansen. Lijkt me wel iets om eerder in de avond in een tent te plaatsen.


Idd, niet mijn favoriete muziek, maar kheb mij wel goed geamuseerd op Pukkelpop, ze weten hoe ze er een feestje van moeten maken :p

Mag van mij ook wel op de main staan, hebben idd toen echt sterk gespeeld!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Het zal toch niet zo zijn dat F+TM de zondag headliner is? Daar geloof ik niks van. Ook met een sterke party act (netsky of Macklemore zoals hier is aangegeven) erachter verkoopt dat toch geen dag uit? Ze stonden er vorig jaar met exact dezelfde show. Ik heb zelf het gevoel dat hier nog wel een sterke act achter moet die op zijn minst ook co-headliner waardig is.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Het zal toch niet zo zijn dat F+TM de zondag headliner is? Daar geloof ik niks van. Ook met een sterke party act (netsky of Macklemore zoals hier is aangegeven) erachter verkoopt dat toch geen dag uit? Ze stonden er vorig jaar met exact dezelfde show. Ik heb zelf het gevoel dat hier nog wel een sterke act achter moet die op zijn minst ook co-headliner waardig is.
Ik vrees er helaas wat voor... dat we nog een donderdag headliner moeten krijgen, is duidelijk. Maar die zondag wordt volgens mij gewoon aangevuld met nog een dance act/coheadliner en dan TLSP daar voor (of eventueel nog een act dan tss FATM en TLSP). De zondag verkoopt uiteindelijk wel uit, gezien 't een weekend dag is.

Ik hoop dat ze van Werchter uit wel tijdig aangeven of een dag/combi dicht bij uitverkopen is, want die zaterdag wil ik echt wel gaan, maar ik wacht (/hoop) nog steeds op enkele heel sterke namen op andere dagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken