Rock Werchter 2016 - Geruchten

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Adele?! Ik geloof er niks van. Naast Adele staat alles na de grote namen op alfabetische volgorde.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Jongens.. Alsjeblieft zeg..
De helft van de al aangekondigde namen staat er niet eens op.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Pink zo klein, kan niet. Voor de rest wel realistische namen... maar fake, want waarom staat PJ Harvey en dergelijke er niet tussen?

Edit: een Florence 'in het klein'...

Vraag is waarom een band dit meegeeft op Twitter???
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Savages erbij, netjes! Had ik niet snel zien aankomen. Dit lijkt een lineup te worden die ik heel indrukwekkend had gevonden toen ik nog normale muziek luisterde.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Mooie zaterdag.

Welke plaatsen schatten jullie de volgende bands tov elkaar RHCP, Editors, Tame Impala, Band Of Horses?

Eerste 2 natuurlijk Main (maar de volgorde bestaat nog twijfel in)
Maar Tame Impala en Band Of Horses beide Barn aflsuiter en subafsluiter?

Ik zou het namelijk ontzettend jammer vinden moest BOH en RHCP gelijk spelen
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.487
Mooie zaterdag.

Welke plaatsen schatten jullie de volgende bands tov elkaar RHCP, Editors, Tame Impala, Band Of Horses?

Eerste 2 natuurlijk Main (maar de volgorde bestaat nog twijfel in)
Maar Tame Impala en Band Of Horses beide Barn aflsuiter en subafsluiter?

Ik zou het namelijk ontzettend jammer vinden moest BOH en RHCP gelijk spelen

Mijn inschattig is als volgt,
Main: BOH - RHCP - Editors
Tame Impala afsluiter the Barn (gedeelte onder optreden RHCP en gedeelte van editors).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Misschien zie ik het verkeerd, maar Band of Horses is toch geen subheadliner? Die spelen mss wel voor de Barnheadliner of sluiten KlubC af.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.487
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat Editors het podium af zouden sluiten. Dat ze dat zelf hadden aangegeven. Misschien gok ik BOH een plaatsje te hoog in, maar ik vind de plek voor RHCP en Editors iets minder dan subheadliner aangezien er 2 headliners staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat Editors het podium af zouden sluiten. Dat ze dat zelf hadden aangegeven. Misschien gok ik BOH een plaatsje te hoog in, maar ik vind de plek voor RHCP en Editors iets minder dan subheadliner aangezien er 2 headliners staan.

Maar het is en blijft een plek op Main Stage om 19u, dat telt toch iets meer dan het titeltje dat eraan vast hangt.

PJ Harvey headliner Barn en Tame Impala sub op Main Stage, of omgekeerd. En dan Band Of Horses onder een van deze twee.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
In 2013 was dit de line up op de main stage:

Band of Horses - 30 seconds to Mars - Depeche Mode - Editors. Band of Horses staat dus ofwel op dezelfde plek (rond 18u) ofwel echt net voor de peppers hoor. Meestal stijgt een band wel een plaatsje. Zijn ongeveer even groot en bekend als Phoenix zou ik zeggen en die stonden laatste keer ook als sub (voor 2 headliners namelijk KOL en Blur)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.487
Wat ik raar vind zijn de namen verspreid over de dagen. We waren het er al over eens dat de zaterdag de beste dag was voor vandaag en nu krijgt uitgerekend deze dag een kwaliteitsinjectie. Had een Tame Impala op de donderdag geplaatst en dan was die dag alweer een stuk aantrekkelijker. Rare verkoop techniek.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Denk dat de tourschema's daar debet aan zijn. Die zaterdag is wel echt prachtig al. Editors en RHCP zijn nou niet bepaald mijn droomheadliners, maar 'objectief' gezien wel mooie namen. En de rest is echt om te smullen (alleen met Kalkbrenner heb ik niet veel).

Doet mij wel nog steeds twijfelen wat ze met die donderdag aan het doen zijn. Hebben ze een naam achter de hand waarvan ze weten dat ie sowieso de dag uitverkoopt? Is ie zo groot dat ze eerste voldoende mensen de kans geven een combiticket aan te schaffen zodat ze geen Rolling Stones perikelen krijgen (dit geloof ik natuurlijk niet)? Of hebben ze soms nog een echt probleem?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.487
Denk dat de tourschema’s daar debet aan zijn. Die zaterdag is wel echt prachtig al. Editors en RHCP zijn nou niet bepaald mijn droomheadliners, maar ‘objectief’ gezien wel mooie namen. En de rest is echt om te smullen (alleen met Kalkbrenner heb ik niet veel).

Doet mij wel nog steeds twijfelen wat ze met die donderdag aan het doen zijn. Hebben ze een naam achter de hand waarvan ze weten dat ie sowieso de dag uitverkoopt? Is ie zo groot dat ze eerste voldoende mensen de kans geven een combiticket aan te schaffen zodat ze geen Rolling Stones perikelen krijgen (dit geloof ik natuurlijk niet)? Of hebben ze soms nog een echt probleem?

Ergens krijg ik inderdaad het gevoel dat ze hier een grotere headliner hebben. Moet dan gelijk denken aan Bruce Springsteen. Die heeft namelijk nog geen Europese data naar buiten gebracht op Rock in Rio Lissabon na. Rock in Rio gooit altijd met geld, dus zal me niks verbazen dat dat de reden is dat ze the Boss al naar buiten mochten brengen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken