Macklemore is ook nog altijd een optie als afsluiter na F+TM.
Maar als Springsteen op zondag komt verwacht ik dat Florence verplaatst wordt. Ik kan me dus echt niet inbeelden dat ze nog even een headliner van 1.2 miljoen euro gaan bijplaatsen terwijl die donderdag ondertussen leeg blijft. En Florence zie ik weldegelijk in staat om een dag te headlinen met de juiste omkadering. Als Springsteen komt uiteraard. Want blijkbaar gaat hij op festivals dus ook integraal The River spelen, en ik weet niet hoeveel mensen het zien zitten om RW af te sluiten met een 2 uur durende uitvoering van een minder toegankelijk album…
Voor Rihanna hoeven we overigens niet te vrezen. Die annulering van Boutique zou volgens Het Nieuwsblad niet te maken hebben met de ontbrekende headliner op RW, wel met het feit dat er na 2 maanden slechts +/- 5000 tickets verkocht zijn. Al vraag ik me dan af of Beyonce het zoveel beter zou doen…
Je hebt een aantal opties he
1) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Netsky
2) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Bruce Springsteen
3) Donderdag: The National - Bruce Springsteen - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Netsky
4) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Macklemore & Ryan Lewis
5) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Bruce Springsteen - Netsky
6) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Bruce Springsteen - Macklemore & Ryan Lewis
Ik denk ook inderdaad dat het minder aantrekkelijk is om Springsteen het festival te laten afsluiten, dan zit je met Netsky of Macklemore wel beter.. Het kan ook zijn dat ze hem op donderdag zetten maar daar geloof ik niet zoveel van, al kan het natuurlijk.. En inderdaad vanwege die lange set kan dat wel meerdere problemen opleveren, ikzelf zou voor graag optie 1 zien.. Gewoon geen Springsteen 8-O
Best wel grappig dat Rihanna dan toch niet zo populair lijkt te zijn als men dacht, kun je ook direct zien wat voor kleine impact ze dan zou hebben moest ze misschien dan toch op werchter hebben gestaan.. Wordt ze vervangen dan door iemand anders (omdat je spreekt over vervanging met Beyonce..?)