Rock Werchter 2016 - Geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Vandaag: Tame Impala + The National, en ik verwacht eigenlijk ook wel Bastille ofzo..
 

LVH

Playlistbediener
26 jan 2016
17
0
Springsteen 18 shows in Europe.

Waar haal je deze informatie vandaan?

Vandaag: Tame Impala + The National, en ik verwacht eigenlijk ook wel Bastille ofzo..

The National zou mijn dag goedmaken, maar ik vermoed dat we eindelijk de verlossing van de 4de headliner gaan krijgen. We gaan bijna februari binnen, dus ze kunnen niet eeuwig blijven wachten...
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
James Vincent Mcmorrow speelt in Juni is Ierland. Wel zijn thuisland maar als hier datums bijkomen zie ik hem als hele goede opvulling
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.514
4.846
Ben wel erg benieuwd naar de headliner van de donderdag en wat er op de zondag nog bij gaat komen. Maar het zou mij niks verbazen als we nog een paar weekjes moeten wachten.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Vandaag: Tame Impala + The National, en ik verwacht eigenlijk ook wel Bastille ofzo..
Tame Impala verwacht ik nog niet. Shwo van morgen in Brussel is nog niet uitverkocht, dus ik denk dat ze daar nog mee wachten (als ze inderdaad geboekt zijn).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
eloelo wrote:
Vandaag: Tame Impala + The National, en ik verwacht eigenlijk ook wel Bastille ofzo..


Tame Impala verwacht ik nog niet. Shwo van morgen in Brussel is nog niet uitverkocht, dus ik denk dat ze daar nog mee wachten (als ze inderdaad geboekt zijn).

Sinds vorige week uitverkocht hoor. Vandaag lijkt me een perfect moment om ze aan te kondigen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Je kunt ze anders gewoon nog bestellen... Wellicht wat laatste kaarten om de woekerhandel tegen te gaan.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
LCD Soundsystem lijkt me een zekerheidje als headliner op Pukkelpop (gezien de aankondiging op Lowlands), wat zou betekenen dat ze niet op Werchter staan. Ik zie nog altijd niet goed in hoe LCD Sounsystem opeens headliner status heeft weten krijgen, maar als ze ook op Lowlands headliner zijn, zullen ze dat op PKP ook wel worden.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Vintage Trouble aangekondigd voor NOS Alive (Wat blijven die mannen daar goed bezig :eek:), dus misschien ook wel kanshebber voor Werchter? Heb ze aantal jaren geleden gezien op Werchter en die waren wel quite awesome!
 

bert1617899546

Playlistbediener
21 dec 2014
21
0
Als je nog even terug kijkt naar de wishlist van STUBRU kan het toch niet anders zijn dan dat Radiohead komt... zo hoog op de wishlist.

Ik ga de komende uren nog even duimen.!

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Yannick wrote:
Rock Torhout wrote:
Netsky nu live op Stubru met chatsessie. Ik heb enkele keren gevraagd of ze op Werchter spelen (en wellicht andere mensen ook) en het antwoord was: “Rock Werchter? Misschien volgend jaar”


Misschien ook dit jaar, vreemd dat ie zo’n antwoord geeft..


Mij lijkt Boris Daenen er de man niet naar die hierover mensen op een fout spoor gaat zetten. Meer dan waarschijnlijk geen Netsky dus.

Misschien dan toch F+TM - Bruce Springsteen op zondag? :roll:
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Macklemore is ook nog altijd een optie als afsluiter na F+TM.

Maar als Springsteen op zondag komt verwacht ik dat Florence verplaatst wordt. Ik kan me dus echt niet inbeelden dat ze nog even een headliner van 1.2 miljoen euro gaan bijplaatsen terwijl die donderdag ondertussen leeg blijft. En Florence zie ik weldegelijk in staat om een dag te headlinen met de juiste omkadering. Als Springsteen komt uiteraard. Want blijkbaar gaat hij op festivals dus ook integraal The River spelen, en ik weet niet hoeveel mensen het zien zitten om RW af te sluiten met een 2 uur durende uitvoering van een minder toegankelijk album...

Voor Rihanna hoeven we overigens niet te vrezen. Die annulering van Boutique zou volgens Het Nieuwsblad niet te maken hebben met de ontbrekende headliner op RW, wel met het feit dat er na 2 maanden slechts +/- 5000 tickets verkocht zijn. Al vraag ik me dan af of Beyonce het zoveel beter zou doen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Macklemore is ook nog altijd een optie als afsluiter na F+TM.

Maar als Springsteen op zondag komt verwacht ik dat Florence verplaatst wordt. Ik kan me dus echt niet inbeelden dat ze nog even een headliner van 1.2 miljoen euro gaan bijplaatsen terwijl die donderdag ondertussen leeg blijft. En Florence zie ik weldegelijk in staat om een dag te headlinen met de juiste omkadering. Als Springsteen komt uiteraard. Want blijkbaar gaat hij op festivals dus ook integraal The River spelen, en ik weet niet hoeveel mensen het zien zitten om RW af te sluiten met een 2 uur durende uitvoering van een minder toegankelijk album…

Voor Rihanna hoeven we overigens niet te vrezen. Die annulering van Boutique zou volgens Het Nieuwsblad niet te maken hebben met de ontbrekende headliner op RW, wel met het feit dat er na 2 maanden slechts +/- 5000 tickets verkocht zijn. Al vraag ik me dan af of Beyonce het zoveel beter zou doen…

Je hebt een aantal opties he
1) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Netsky
2) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Bruce Springsteen
3) Donderdag: The National - Bruce Springsteen - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Netsky
4) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Macklemore & Ryan Lewis
5) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Bruce Springsteen - Netsky
6) Donderdag: The National - Radiohead - Disclosure
Zondag: ... - F+TM - Bruce Springsteen - Macklemore & Ryan Lewis

Ik denk ook inderdaad dat het minder aantrekkelijk is om Springsteen het festival te laten afsluiten, dan zit je met Netsky of Macklemore wel beter.. Het kan ook zijn dat ze hem op donderdag zetten maar daar geloof ik niet zoveel van, al kan het natuurlijk.. En inderdaad vanwege die lange set kan dat wel meerdere problemen opleveren, ikzelf zou voor graag optie 1 zien.. Gewoon geen Springsteen 8-O

Best wel grappig dat Rihanna dan toch niet zo populair lijkt te zijn als men dacht, kun je ook direct zien wat voor kleine impact ze dan zou hebben moest ze misschien dan toch op werchter hebben gestaan.. Wordt ze vervangen dan door iemand anders (omdat je spreekt over vervanging met Beyonce..?)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Dat zijn heus niet de enige opties hoor, The National is nog niet bevestigd, en radiohead komt sowieso al niet, of ze moeten dadelijk al aangekondigd worden.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik heb zo mijn twijfels of er vandaag wel een aankondiging gaat komen omdat we woensdag al een naam hebben gehad..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Ik heb zo mijn twijfels of er vandaag wel een aankondiging gaat komen omdat we woensdag al een naam hebben gehad..

Iemand op Graz is net Tame Impala tegengekomen in Amsterdam. Zegt dat ze straks aangekondigd worden.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Ik heb zo mijn twijfels of er vandaag wel een aankondiging gaat komen omdat we woensdag al een naam hebben gehad..

Ze hebben aangekondigd dat ze vanaf nu elke vrijdag namen gaan aankondigen + bevestigd door StuBru dat ze elke vrijdag om 16u met nieuws afkomen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken