Rock Werchter 2016 - Geruchten

jarne wrote:
the chemical brothers op NOS alive, lijkt me sterk dat die terug komen, maar toch een mogelijkheid

Liever niet, vond ze vorig jaar maar matig

Ik vond ze top! Veel liever The Chemical Brothers als Macklemore & Ryan Lewis of Major Lazer als party-act. Twee jaar na mekaar kan wel hoor, 1. Het is Rock Werchter en 2. Ze stonden er bijvoorbeeld in 2007 en 2008.

Kans ik klein hoor, maar ze is er wel.

Foo Fighters touren dit jaar niet helaas (Misschien Glastonbury als uitzondering).

Stel dat de Foo's effectief nog Glastonbury doen dit jaar dan zou het mij zeer sterk verbazen als ze Werchter daar niet bijnemen

Welja Foo Fighters hebben beloofd terug te keren, dat is zeker maar wanneer dat is de grote vraag.
Ik denk dat er ergens een kans moet bestaan dat ze geen volledige tour zullen doen maar misschien een klein aantal losse concerten, beetje zoals kings of leon dit jaar op Firefly

& ze hebben geen zaaloptreden gegeven in België tijdens de winter dat terwijl ze in andere Europese landen wel opgetreden hebben.
(Ze traden op Onder andere in Nederland, Italië, Duitsland, polen, Oostenrijk)
Ze hebben in de zomer gecanceld: Engeland, België, Nederland, Frankrijk, Italië, Zwitserland
Ze hadden in de zomer al opgetreden in: Engeland, Ierland, Noorwegen, Zweden, Duitsland

Nederland, Engeland en Italië daar hebben ze al opgetreden (enkel landen waar ze cancelden)
Dus moeten ze nog terugkeren naar België, Frankrijk en Zwitserland!!!!

Laat nu Glastonbury, Rock Werchter en Download Festival in Parijs en OpenAir (40e Verjaardag) alle Vier nog een headliner nodig hebben!

Maar ja, ze komen waarschijnlijk toch niet

Dat zou je inderdaad wel denken aangezien Rock Werchter direct na Glasto begint. Jan Smeets had in een interview gezegd dat Foo Fighters helemaal niet gaan touren in 2016. Op z'n vroegst weer in 2017. Programmeur van Download kwam met hetzelfde verhaal. Dat terwijl de Britse krant The Sun meldt dat Foo Fighters wel hebben getekend voor Glastonbury 2016.
Beetje tegenstrijdig. Het lijkt er dus bijna op dat ze alleen glasto gaan inhalen? wel apart dat ze dan voor 1 show naar Europa komen. Misschien toch RW dan?

& stel ze sluiten glastonbury af en ze willen niet lang in Europa blijven, Werchter heeft een headliner nodig op .... Donderdag
Daar zitten maar 3 dagen tussen!

De Foo's komen pas een jaar later terug. Iig in Nederland, hadden ze in de ZiggoDome gezegd.

Inderdaad. Laten we het hopen!!! Ik was vorig jaar op Pinkpop dus zou het super vinden als ik ze dit jaar dan toch zie op RW. Die show in Ziggodome was namelijk ook absurd snel uitverkocht..

@Timmetje

Hm wel apart dat ze blijkbaar wel terugkeren naar Glasto. Of zou dat bericht ook niet kloppen? De berichten die ik er over las klonken wel erg 'zeker'.

Maar datzelfde geldt ook voor Coldplay dat ook nog geen data bekend heeft voor België ookal zijn er wel al data bekend voor alle andere Europese landen, toch?
Ik zie Kendrick & Florence tesamen wel headlinen op die zondag (of een andere hiphopper die headliner waardig is) met nog een goede dance act erachter

Moest RW nu maar eens beginnen met het strooien van namen he, als ze nu gewoon al wat kleinere naampjes zouden strooien zou dat toch al beter zijn dan niets? Ik denk dat er gewoon nog iets niet in orde is omtrend de headliners of ze wachten wel degelijk op de aankondiging van Pearl Jam zelf die hun tour aankondingen.. Triestig allemaal zo op die manier hm

Dat zou je inderdaad wel denken aangezien Rock Werchter direct na Glasto begint. Jan Smeets had in een interview gezegd dat Foo Fighters helemaal niet gaan touren in 2016. Op z’n vroegst weer in 2017. Programmeur van Download kwam met hetzelfde verhaal. Dat terwijl de Britse krant The Sun meldt dat Foo Fighters wel hebben getekend voor Glastonbury 2016.
Beetje tegenstrijdig. Het lijkt er dus bijna op dat ze alleen glasto gaan inhalen? wel apart dat ze dan voor 1 show naar Europa komen. Misschien toch RW dan?

Als je The Sun even geloofwaardig beschouwt als de organisatoren van major festivals, dan kan je eeuwig blijven discussieren natuurlijk. Maar eFestivals zegt dat hun bronnen het verhaal van Smeets en co ondersteunen (en FF dus niet naar Europa komen), en die zitten er meestal heel dichtbij met info over Glastonbury.

Hij was al wel lange tijd niet fit, maar zo erg had niemand verwacht...

Maroon 5 wordt bij Pinkpop een paar keer genoemd, wat zouden de kansen voor Rock Werchter zijn? (ik hoop zo laag mogelijk) Maroon 5 is volgens mij wat minder populair in Belgie dan in Nederland en Rock Werchter houdt zich normaal wat meer aan z'n rock roots dan Pinkpop. Maar als sub headliner zouden ze er best kunnen staan ben ik bang.

Zojuist op Tuned Hospitality ontdekt dat 8 Juni Pearl Jam naar de Ziggo Dome komt. Omdat dit geen illegale doorverkoopsite maar een legale (onderdeel van) ticketmaster is durf ik wel nu wel te zeggen dat Pearl Jam naar Europa gaat komen en ook wel bevestigd dat de eerder uitgelekte tourdata wel eens kunnen kloppen. Oftewel Pearl Jam afsluiter van de Donderdag

Zojuist op Tuned Hospitality ontdekt dat 8 Juni Pearl Jam naar de Ziggo Dome komt. Omdat dit geen illegale doorverkoopsite maar een legale (onderdeel van) ticketmaster is durf ik wel nu wel te zeggen dat Pearl Jam naar Europa gaat komen en ook wel bevestigd dat de eerder uitgelekte tourdata wel eens kunnen kloppen. Oftewel Pearl Jam afsluiter van de Donderdag

waar baseer je dit op? heb je een link anders? Ik heb net gekeken en heb niks gevonden op de site.

Link: http://www.tuned-hospitality.nl/event/110-business-seat-arrangementen-/

Users who are viewing this thread