Rock Werchter 2016 - Geruchten

Positivus Festival in Letland (2 weken na Werchter) heeft wat namen toegevoegd, zit misschien wat bij...
https://www.positivusfestival.com/en/news/

Governors Ball komt later vandaag waarschijnlijk met onder andere deze namen:
Kanye West // The Strokes // The Killers
Beck // Of Monsters and Men // M83
Bloc Party // CHVRCHES // HAIM // Gary Clark Jr

‘Confirmed by 100% reliable sources on inforoo.’

Van mij mogen The Killers cker doorkomen naar werchter!!
Uit al deze namen kies jij The Killers?! Bijzonder... ;-)

Persoonlijk zou ik (op OMAM na) veel liever de rest zien. The Killers kunnen me echt gestolen worden na die draak van een laatste album en het tenenkrommende solowerk van Brandon...

Gevoelsmatig denk ik dat RW pas volgende week met namen komt, al hoop ik op vandaag.

DennisvdBr wrote:
Positivus Festival in Letland (2 weken na Werchter) heeft wat namen toegevoegd, zit misschien wat bij…

Wolf Alice en Richard Hawley zie ik wel als tent zekerheidjes. John Newman heeft er nog maar net gestaan.
John Newman heeft afgezegd voor vorige editie, dus lijkt me eigenlijk ook een zekerheidje hoor :-)
Edit: Oeps, ik was even verward ... was een andere act die vorig jaar annuleerde die dit jaar weer toert, maar ben even kwijt wie.

mattman wrote:
DennisvdBr wrote:
Positivus Festival in Letland (2 weken na Werchter) heeft wat namen toegevoegd, zit misschien wat bij…

Wolf Alice en Richard Hawley zie ik wel als tent zekerheidjes. John Newman heeft er nog maar net gestaan.

John Newman heeft afgezegd voor vorige editie, dus lijkt me eigenlijk ook een zekerheidje hoor
simple-smile.png

Edit: Oeps, ik was even verward … was een andere act die vorig jaar annuleerde die dit jaar weer toert, maar ben even kwijt wie.

zullen er veel kunnen zijn aangezien er vorig jaar wel een hele hoop namen cancelde, maar ik hoop dat je FF bedoelt ;)

Rock Torhout bedoelde wellicht Ben Howard. Maar die tourt toch (voorlopig) niet in 2016? Zou wel mogen komen "goed"maken dit jaar. Cancelen voor Rock Werchter maar dan wel op Glastonbury gaan spelen?! Richard Hawley en Gary Clark Jr...laat maar komen! En Beck ook natuurlijk!!

Ben Howard die zal in 2016 wel niks doen om aan het eind van dit jaar of in 2017 met een nieuw album te komen en dan vervolgens subheadliner te zijn als dat album goed ontvangen wordt.

Ik had 't over Sam Smith (ik ga John Newman niet verwarren met Foo Fighters :p ), maar daar zijn nog geen concrete plannen voor ... Ergens had ik wel 't gevoel dat hij misschien wel zou komen goedmaken voor cancel vorig jaar.

Ik vind 't wel sterk van ze dat ze erop reageren. Dat 't een aparte aankondigings techniek is, is ondertussen wel duidelijk. Ik blijf toch wel hopen op een heel sterke naam voor die donderdag. Pearl Jam / Guns 'n Roses gok ik dan.

Trouwens, voor Werchter is 't allemaal leuk. Hoeven ze niet eens namen aan te kondigen om dik in de picture te komen.

Ik vind ‘t wel sterk van ze dat ze erop reageren. Dat ‘t een aparte aankondigings techniek is, is ondertussen wel duidelijk. Ik blijf toch wel hopen op een heel sterke naam voor die donderdag. Pearl Jam gok ik dan.

Users who are viewing this thread