Rock Werchter 2016 - Geruchten

DK wrote:
Zojuist op Tuned Hospitality ontdekt dat 8 Juni Pearl Jam naar de Ziggo Dome komt. Omdat dit geen illegale doorverkoopsite maar een legale (onderdeel van) ticketmaster is durf ik wel nu wel te zeggen dat Pearl Jam naar Europa gaat komen en ook wel bevestigd dat de eerder uitgelekte tourdata wel eens kunnen kloppen. Oftewel Pearl Jam afsluiter van de Donderdag

waar baseer je dit op? heb je een link anders? Ik heb net gekeken en heb niks gevonden op de site.

Deze had ik nog niet gezien... Maar vind 'm behoorlijk ONofficieel en lijkt me geen zuivere koffie, dan druk ik me nog heel netjes uit...

Deze had ik nog niet gezien… Maar vind ‘m behoorlijk ONofficieel en lijkt me geen zuivere koffie, dan druk ik me nog heel netjes uit…
Als je bij die 'nu online boeken' button kijkt verwijst die wel gewoon naar de officiële Ticketmaster site. Alleen die verkoop pagina is nog niet online/bereikbaar. Ik heb verder ook nog nooit van deze organisatie gehoord maar lijkt wel iets van Mojo te zijn.

Niet vergeten dat volgens de geruchten de hele tour in orde was en enkel nog aangekondigd moest worden op het moment dat ze besloten alles af te lassen. Op Graz sprak iemand zelfs over tickets die al uitgedeeld waren via bedrijven, en die vervolgens weer ingetrokken werden. Dan is zo'n foutje waarbij het toch online staat snel gebeurd.

Laten we de komende dagen maar die aankondiging van Bonnaroo afwachten. Een groot gedeelte van de geruchten staat of valt met de inhoud van die poster.

DennisvdBr wrote:
Deze had ik nog niet gezien… Maar vind ‘m behoorlijk ONofficieel en lijkt me geen zuivere koffie, dan druk ik me nog heel netjes uit…

Als je bij die ‘nu online boeken’ button kijkt verwijst die wel gewoon naar de officiële Ticketmaster site. Alleen die verkoop pagina is nog niet online/bereikbaar. Ik heb verder ook nog nooit van deze organisatie gehoord maar lijkt wel iets van Mojo te zijn.

is idd van MOJO http://www.mojo.nl/over-mojo/hospitality/

maar bij evenementen juni 2016 zie ik het niet staan http://www.tuned-hospitality.nl/events/
blijkbaar wel bij de Business Arangementen??

Tha Fack? Zal het dan toch?

Edit: Precies wat Kereltje zegt... Bonnaroo afwachten!

Dit is een officieel bedrijf van de Mojo groep. Ik heb hier ook ooit vipkaarten voor de Foo Fighters in de Ziggo en THE Prodigy in de HMH gekocht en het hele transactiegedeelte gaat gewoon via ticketmaster. Je krijgt ook gewoon een E-ticket alleen een andere prijs en kaartomschrijving. Maar goed je kan ook je kop in het zand steken en nog ff het spelletje met de Werchter organisatie meespelen en blijven gissen maar het is behoorlijk duidelijk lijkt me...

Dit is een officieel bedrijf van de Mojo groep. Ik heb hier ook ooit vipkaarten voor de Foo Fighters in de Ziggo en THE Prodigy in de HMH gekocht en het hele transactiegedeelte gaat gewoon via ticketmaster. Je krijgt ook gewoon een E-ticket alleen een andere prijs en kaartomschrijving. Maar goed je kan ook je kop in het zand steken en nog ff het spelletje met de Werchter organisatie meespelen en blijven gissen maar het is behoorlijk duidelijk lijkt me…

Ehh nee, het is een zelfstandig bedrijf:

Tuned Hospitality is ontstaan vanuit de hospitality afdeling van Mojo Concerts te Delft en is vanaf 1 januari 2011 een zelfstandig bedrijf. Het team heeft inmiddels jarenlange ervaring op het gebied van hospitality.

En ze hebben volgens mij gewoon geanticipeerd op de roddels, of wellicht wás er wel echt een plan voor een show 8 juni, maar gezien het hele Bonnaroo / terrorisme / weetikwat verhaal schijnt dat gewoon verzet danwel gecanceld te zijn. Ze linken ook naar de algemene pagina van ticketmaster overigens.

Storm > glas water.

Dit is een officieel bedrijf van de Mojo groep. Ik heb hier ook ooit vipkaarten voor de Foo Fighters in de Ziggo en THE Prodigy in de HMH gekocht en het hele transactiegedeelte gaat gewoon via ticketmaster. Je krijgt ook gewoon een E-ticket alleen een andere prijs en kaartomschrijving. Maar goed je kan ook je kop in het zand steken en nog ff het spelletje met de Werchter organisatie meespelen en blijven gissen maar het is behoorlijk duidelijk lijkt me…

Wat wel vreemd is is dat de link niet werkt en de ticketmaster-site aangeeft 'not found'
http://www.ticketmaster.nl/index.php?language=en-us&brand=nl_tunedhospitality&rtype=301_not_found

By the way voor degene die T niet gevonden krijgen heb ik nog een leuke foto in de aanbieding. (Mocht foto's delen via flicker werken)

Lijkt mij zeer sterk dat zij zomaar iets gebaseerd op geruchten gaan plaatsen op hun website. (We hebben het hier niet over een ticket4u ofzo ;-) )

Maar goed zoals ik al eerder zij vind wat je wilt vinden. Deze maand maakt Pearl jam zelf tourdata bekend.

Ze linken ook naar de algemene pagina van ticketmaster overigens.
Nee, je wordt doorgestuurd naar de homepagina omdat die event pagina nog niet online is. Maar als je over die button hovert zie je dat je eigenlijk naar een andere link hoort te gaan. Maargoed, wellicht iets te enthousiast online gezet en nadat het geannuleerd is het op een plek vergeten te verwijderen. Ik heb voorlopig meer vertrouwen in die Bonnaroo geruchten.

Lijkt mij zeer sterk dat zij zomaar iets gebaseerd op geruchten gaan plaatsen op hun website. (We hebben het hier niet over een ticket4u ofzo
1f609.png
)

Maar goed zoals ik al eerder zij vind wat je wilt vinden. Deze maand maakt Pearl jam zelf tourdata bekend.

Het is gewoon niet 'van Mojo', dat is gelul. Ik denk dat ze iets te eager zijn geweest en geloof best dat die 8 juni al zo goed als 'in kannen en kruiken was'. Is compleet in lijn met wat we nu weten over PJ, een aankondiging was aanstaande, en toen gooide 'iets' roet in het eten. Kan heel goed zijn dat zij zijn vergeten het op deze plek 'uit de agenda' te halen.

@pwoperfish, ik zie het, je hebt gelijk.

Lijkt mij zeer sterk dat zij zomaar iets gebaseerd op geruchten gaan plaatsen op hun website. (We hebben het hier niet over een ticket4u ofzo
1f609.png
)

Feit is dat jouw info nog steeds perfect past in het verhaal dat online rondgaat, hoe zeer we het ook willen geloven. Kijk, dit is het verhaal tot nu toe:

- Pearl Jam plant tour in Europa van midden juni tot midden juli, startend in de Ziggo Dome. Werchter zou er ook bij zitten, wat nog extra gevoed wordt doordat de ticketverkoop van Werchter toevallig de dag na de aankondigingsdag van PJ valt. De informatie is vrij concreet, in die mate dat er al sprake is van uitgedeelde VIP tickets en er een heel tourschema opgesteld kan worden door fans.
- Plots duikt het verhaal op dat Pearl Jam hun Europese tour gecancelled heeft, of op zijn minst de aankondiging uitgesteld heeft. De reden is nog onbekend, maar er volgt uiteindelijk geen aankondiging in december.
- Vervolgens melden verschillende bronnen dat PJ op Bonnaroo headlinet. Als dat klopt (weten we deze week) kan je meteen een streep trekken door de data in de Ziggo en Pinkpop. Volgens diezelfde bronnen is ook de hele tour afgelast, omdat in de VS touren lucratiever is.

Dus als een 'partner' van MOJO een concert van PJ online zet sluit dat perfect aan bij 'de tour is al geregeld en er zijn zelfs al tickets in omloop'. Maar gezien de rest van het verhaal zegt dat dus nog niet veel. Als Bonnaroo deze week met PJ afkomt kan het plots allemaal de vuilbak in.

Feit is ook dat ticketmaster evenement 156825 wat moet verwijzen naar Pearl Jam 8 juni 2016, niet of nog niet of niet meer bestaat...
http://www.ticketmaster.nl/event/156825

Ik verwacht dat Pearl Jam niet meer komt. Ik denk dat die EU tour wel degelijk gepland was (door al die hardnekkige geruchten), maar dat het hele plan in het water valt door onder andere Bonnaroo. Er zijn bovendien nog meer aanwijzingen voor concerten in de zomer in Noord-Amerika, te lezen op het Pearl Jam forum. Ik denk dus dat ze alleen een Noord-Amerika tour doen in de lente/zomer en misschien later dit jaar naar Europa terugkeren. Maarja, dat is te laat voor Rock Werchter, Pinkpop en andere Europese festivals. PJ is bovendien al in 2010, 2012, 2014 op RW geweest. Waarschijnlijk willen ze weer gewoon een aantal zomerfestivals doen in US.
Inderdaad even afwachten op Bonnaroo. Als ze daar spelen is het sowieso afgelopen voor Pinkpop. De vraag is of ze daarna nog hiernaartoe komen maar dat denk ik niet eigenlijk.

Heb je ook kaarten voor DIT evenement van Pearl Jam, want dan wil ik die bevestiging ook wel eens zien?

@dennisvdbr nope ik probeerde er 2 te kopen maar kreeg hetzelfde als jou een nog niet/niet meer werkende link

@dennisvdbr nope ik probeerde er 2 te kopen maar kreeg hetzelfde als jou een nog niet/niet meer werkende link

Ik snap het een leuke vondst leek, maar het is zoals kereltje (en ikzelf) aangaven gewoon prima in lijn met de geruchten die bestonden, en het vervolg daarvan, nl. de aankondiging (en dus de tour) die uitgesteld/geannuleerd is.

Volgens mij zijn die geruchten over PJ op Bonnaroo net een argument in het voordeel van PJ op RW :

- Na Bonnaroo nog voldoende tijd om naar Europa te komen voor RW en de Portugese festivals in Juli ( vorig jaar ook zeer veel artiesten die na Bonna naar Europa zijn gekomen : F+TM, Kendrick Lamar, Mumford & Sons, Alabama Shakes, Ben Harper,... )
- Nieuwe aankondiging voor Werchter zit er ook wel echt heel hard aan te komen, net nu dat ook Bonnaroo zijn lineup gaat bekendmaken
- PJ maakt samen met Bonnaroo wss heel de tour bekend
- Nog steeds geen namen voor donderdag, laatste staan headliner -> PJ alleen is genoeg om dag uit te verkopen
- Europese tour wss ingekort/aangepast , waardoor het zo lang op zich laat wachten

Realistisch, no?

Als je de Ten Club Forum leest zijn de geruchten voor een EU Tour nog steeds net zo groot als die van een USA tour. Het enige wat uitsluitsel kan geven is idd Bonnaroo. Mochten die deze week met Pearl Jam op de affiche komen dan is het gerucht van het annuleren of verschuiven van een EU Tour waar. Zoniet blijft de kans op een EU Tour zeer groot en kan je met potlood de donderdagafsluiter opschrijven en ga ik uit van een te enthousiaste stagier die al wat kaartverkoop voorwerk aan het doen was...

Ik denk dat ze iets te eager zijn geweest en geloof best dat die 8 juni al zo goed als ‘in kannen en kruiken was’. Is compleet in lijn met wat we nu weten over PJ, een aankondiging was aanstaande, en toen gooide ‘iets’ roet in het eten. Kan heel goed zijn dat zij zijn vergeten het op deze plek ‘uit de agenda’ te halen.

We hebben vanmiddag n.a.v. die pagina wat heen en weer gebeld, en bovenstaand lijkt inderdaad aan de hand. Alle opties zouden zijn gecanceld. Tuned Hospitality had het over een 'technische fout' en daarna is de pagina offline gehaald.

Users who are viewing this thread