Rock Werchter 2016 - Geruchten

1. Kendrick Lamar
2. Queens of the Stone Age
3. Netsky

Foo Fighters, Pearl Jam, Editors, Major Lazer, Disclosure, Bastille, Imagine Dragons, Paul Kalkbrenner, Alle Farben, Flogging Molly, Years & Years, Typhoon, Jack Ü, James Blake en Tourist leMC zijn andere namen die me zouden overhalen om een kaartje te kopen.

1. Editors, Major Lazer, Disclosure, Bastille, Imagine Dragons, Years &Years, James Blake

Alemaal namen die we al jaren door onze strot geramd krijgen op die festivals... Ik wens Major Lazer, Disclosure, Bastille en Imagine Dragons een lange afwezigheid toe. TIjd voor wat nieuws op de affiches... Hoe veel hebben we dat Major Lazer al niet gehad in België?

Werchter 2013
Pukkelpop 2013
Werchter 2014
Pukkelpop 2015
Paleis 12

Hetzelfde met dat verschrikkelijke Bastille...

Iceman wrote:
1. Editors, Major Lazer, Disclosure, Bastille, Imagine Dragons, Years &Years, James Blake

Alemaal namen die we al jaren door onze strot geramd krijgen op die festivals… Ik wens Major Lazer, Disclosure, Bastille en Imagine Dragons een lange afwezigheid toe. TIjd voor wat nieuws op de affiches… Hoe veel hebben we dat Major Lazer al niet gehad in België?

Werchter 2013
Pukkelpop 2013
Werchter 2014
Pukkelpop 2015
Paleis 12

Hetzelfde met dat verschrikkelijke Bastille…

Reken maar dat die er allemaal gaan staan, elk een nieuwe plaat sinds hun laatste Werchterpassage...

k wens Major Lazer, Disclosure, Bastille en Imagine Dragons een lange afwezigheid toe.

Wat doet Disclosure hiertussen? Van de rest snap ik de kritiek.

Major Lazer ook in 2013 nog in de AB ?
Mag van mij wegblijven, heb er weinig mee. Aan de andere kant, ga ik lekker ergens anders een pilsje drinken of de bbq aanslingeren.

Wat mensen nou zien in Bastille, Major Lazer en Imagine Dragons is me ook echt een raadsel. Stuk voor stuk oninteressante namen, die op iedere straathoek te zien zijn. De laatste 3 a 4 jaar heb ik ze wel 20 keer kunnen zien denk ik, op Pukkelpop merkte ik ook echt dat ik Bastille en Major Lazer aan het vermijden was.

In dat rijtje past Chvrches ook als ze wat groter zijn. Die stonden ook echt op elk festival.

In dat rijtje past Chvrches ook als ze wat groter zijn. Die stonden ook echt op elk festival.

Maar nog niet op Werchter. Chvrches zie ik er zeker volgend jaar staan.

Mijn wish list:
Arctic Monkeys - Twenty One Pilots - The Black Keys
Alhoewel ik niet verwacht dat Arctic Monkeys festivals gaan doen, zeker na het nieuws (of nou ja, gerucht) over The Last Shadow Puppets. Had mijn lijstje toen helaas al ingevuld..

Al die kritiek over Imagine Dragons snap ik aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik een enorme fan van Night Visions. Heb het album nog regelmatig aanstaan en heb ze toch maar het voordeel van de twijfel gegeven. Reis in februari af naar Amsterdam in de hoop dat het meerendeel van de setlist afkomstig is van het eerste album. Smoke & Mirrors vond ik namelijk echt heel erg tegenvallen.

Iemand enig idee of we überhaupt aan The Black Keys moeten denken voor het festivalseizoen? Heb die naam namelijk hier nog niet horen vallen.

Iemand enig idee of we überhaupt aan The Black Keys moeten denken voor het festivalseizoen? Heb die naam namelijk hier nog niet horen vallen.

Ik verwacht ze niet hoor.
Dan is lekker bezig met zijn zijproject The Arc's. Die zie ik wel een zomertje touren in de US en europa. Volgend jaar misschien weer, maar je weet het nooit.

Romy wrote:

Ik verwacht ze niet hoor.
Dan is lekker bezig met zijn zijproject The Arc’s. Die zie ik wel een zomertje touren in de US en europa. Volgend jaar misschien weer, maar je weet het nooit.

hmm dan lijkt het me inderdaad onwaarschijnlijk. Wel jammer, had ze graag voorbij zien komen.

De geruchten over Rammstein beginnen steeds gtroter te worden.
als ze Belgie aan doen is er eigenlijk maar 1 Festival die ze kan boeken en dat is werchter!
Toch?!

Ik moet zeggen dat ik Imagine Dragons best leuk vond in 2014, vind hun tweede plaat alleen niet veel aan. Laat ze in 2017 maar komen met een nieuwe plaat die even goed is als de eerste.

Rammstein zou echt nice zijn! Als die gaan touren wordt het Rock Werchter. Of ze moeten 4 andere grote acts hebben en dan Rammstein op Boutique zetten maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Ik moet zeggen dat ik Imagine Dragons best leuk vond in 2014, vind hun tweede plaat alleen niet veel aan. Laat ze in 2017 maar komen met een nieuwe plaat die even goed is als de eerste.

Rammstein zou echt nice zijn! Als die gaan touren wordt het Rock Werchter. Of ze moeten 4 andere grote acts hebben en dan Rammstein op Boutique zetten maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Hun eerste album had wat leuke diverse nummers, het nieuwe album één of twee. Maar jezus man, als je die een keer live hebt gezien... 2 of 3 jaar terug in de melkweg, de helft van de tijd was gewoon een trommelshow. Wat viel dat een partij tegen zeg.

@shaverion had het niet beter kunnen zeggen. Hopen dat ze snel komen met een album dat Night Visions kan evenaren, heb het gevoel dat ze met smoke&mirrors te hard probeerden om nog alternatiever te worden ofzo.

@wessel damn, had gehoopt dat ik geen spijt zou krijgen van het kopen van een kaartje voor de Ziggodome komend jaar. Achja, ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Users who are viewing this thread