Rock Werchter 2016 - Geruchten

Wie ik graag zou zien: QOTSA, RHCP, Twenty One Pilots, The Neighbourhood (komt eind oktober ook nieuwe plaat van uit, benieuwd of die festivals zouden gaan doen), Coldplay, Foo Fighters (lijkt gelukkig een zekerheidje), The xx, Rammstein zou ook echt gaaf zijn en verder wacht ik nog maar een beetje af. Ben bang dat ik te veel hoop ga krijgen als ik hier een dikke lijst neerzet haha

Twenty one pilot en the neighbourhood? Dat zijn nou van die typische dagvullers. Wist niet dat er ook echt mensen waren die dat serieus willen zien.

Twenty One Pilots is zo'n band die toch wel wat spectakel geeft tijdens een concert, zag ze op PKP en waren ronduit fantastisch.. dagopvulling niet zo zeer want de main stond vrij tot vol toen :) TNBH is nog zo'n band waar verschillende tienermeisjes hun harten sneller van gaan lopen, dus waarom niet? (ken niet echt de muziek hm..)

Top 3: The XX - The Weeknd - Skrillex, RW mag me verrassen met de headliners :p

Dat zal allemaal best, maar het is niet iets waar mensen echt op zitten te wachten. Dat bedoel ik meer. Maar jij zet ook The Weeknd in je lijstje en ik had ook verwacht dat die fanbase zich zou beperken tot dikke TLC-kijkende Amerikaanse meisjes in de hood. Maar dat is mijn fout, excuus.

Ooh ja, zo.. Ja dat snap ik! Je moet die dagen met iets opvullen he.. Hm mja The Weeknd heeft al verschillende keren op 1 gestaan in de ultratop met verschillende nummers + heeft deze zomer een nieuw album uitgebracht.. Ik denk dat er redelijk veel mensen The Weeknd eens in België zouden willen zien.. Als het dan niet RW is dan PKP

Die Facebook reacties op de post van Rock Werchter staan ook vol met Foo Fighters.. En zelfs nog onwijs veel keer Muse.

The Weeknd in je lijstje en ik had ook verwacht dat die fanbase zich zou beperken tot dikke TLC-kijkende Amerikaanse meisjes in de hood

Prachtig, maar ik zie de beste man wel een redelijke spot krijgen in de Klub C.

Ik kies voor The National - Biffy Clyro - The XX

TNBHD is nog zo’n band waar verschillende tienermeisjes hun harten sneller van gaan lopen, dus waarom niet? (ken niet echt de muziek hm..)

Zo kun je het inderdaad noemen ja haha. Je zou ze opzich wel kunnen vergelijken met the 1975. Vind persoonlijk hun muziek echt awesome en kan niet naar hun show in de Melkweg dus hoop ze nog op een festival te kunnen zien.

Om dan ook maar even mijn lijstje te verkleinen naar een top 3:
1. QOTSA
2. RHCP
3. Tøp

Waarschijnlijk worden het wel deze drie, maar ik denk er nog even over na

Black Lies wrote:
The Weeknd in je lijstje en ik had ook verwacht dat die fanbase zich zou beperken tot dikke TLC-kijkende Amerikaanse meisjes in de hood

Prachtig, maar ik zie de beste man wel een redelijke spot krijgen in de Klub C.

Denk niet dat die nog akkoord gaat met een redelijke spot in KluB C. Headliner in o.a. VS en VK, chartsucces in Belgie, ... Verwacht hem eerder op Les Ardentes, waar ze artiesten als Kendrick Lamar en Nicki Minaj (oftewel: hiphop en r&b) zonder schroom een headlinerspot durven geven. Eventueel Pukkelpop.

Wat mijn top 3 betreft: QOTSA, The xx en LCD Soundsystem (in de veronderstelling dat die Coachella- en Primaverageruchten kloppen).

Totaal niet realistisch in mijn ogen maar goed. Ik heb FF Coldplay en Pearl Jam ingevuld. Eentje moet toch lukken :roll:

De Staat - Flogging Molly - Five Finger Death Punch op mijn wishlist ingevuld.

Bewust geen headliners gedaan.

Five Finger Death Punch op mijn wishlist ingevuld.

Oeh nog niet eens aan gedacht. Zou mooi zijn als die er zouden staan komend jaar. Ben benieuwd wat ze er samen met Papa Roach van gaan maken in de HMH op 17 november.

1) Coldplay
2) QOTSA
3) The XX

Hopelijk vult niet iedereen Foo Fighters in, wat die komen in mijn ogen sowieso toch. Hopelijk kunnen ze met een andere naam uitpakken waarvan ze kunnen zeggen "die stond op 1 in jullie wish-lijst".

Mijn top 3 is:
1. The National
2. Arcade Fire
3. Bruce Springsteen & the E Street Band

1) Bring Me The Horizon
2) Biffy Clyro
3) The Story So Far

The story so far was echt heel goed op PKP dus hoop dat werchter hen ziet zitten om als tweede op main stage te spelen of in the barn het gitaarwerk te leveren

Mijn top 3 is:
Rival Sons
Gary Clark Jr.
Tame Impala

Moet zeker eentje te doen van zijn :)

Mijn wishlist:
1. Radiohead
2. Tame Impala
3. Röyksopp

Verder droom ik nog steeds op een Daft Punkje, ghehe. Van mij mogen The xx, Lana Del Rey, New Order, Gorillaz, Foals, Grimes, QotSA, Rammstein, Paul Kalkbrenner, Everything Everything, M.I.A. en Booka Shade ook naar Werchter afzakken.

Users who are viewing this thread