Rock Werchter 2016 - Geruchten

Voor Fortarock/Pinkpop afgevallen, omdat ze in 013 staan. Nog geen Belgische datum bekend, dacht ik.

Ik denk dat Korn en Slayer binnenkort voor GMM worden aangekondigd. Vermoeden tenminste...

Van mij mag er dan wel goede rock/metal bands komen, ffdp en bring me the horizon hoeft van mij niet echt. Doe dan maar lekker Slayer/deftones
263a.png

Mee eens. BMTH, FFDP en Volbeat zijn naar mijn mening een aantal van de grootste boutnamen binnen het genre. Volbeat staat gelukkig al op GMM, BMTH en FFDP zie ik nog wel naar Werchter gaan.

Wat is de kans dat Muse komt op herhaling?
Ze hebben 15 weken (4 maand) aan kop gestaan in de afrekening
Ze hebben maarliefst 4 zaaloptredens in België uitverkocht!
Als festivalorganisator zou je toch denken laat ik dit even is goed uitmelken!

Zie ik gelukkig niet gebeuren. Ik zag nog geen festival aankondigingen voor Muse, nu ze hun Drones indoor tour doen.

Ik lach me gek mocht het gebeuren. Maar ik zet toch m'n geld op Pearl Jam als donderdagheadliner.

Muse gaat echt niet gebeuren. Pearl Jam zou totaal niet logisch zijn maar zie het inderdaad nog wel gebeuren. Stonden 2 en 4 jaar terug ook al op Rock Werchter terwijl Pinkpop er al jaren achteraan vangt en dit jaar dan weer naast het net moet vissen (RW en PP delen nooit 3 headliners)

Wie blijven er naast Pearl Jam nog als headliner over? Queen, Editors, Florence?, misschien Gorillaz als ze gaan touren. Niet zoveel keuzes meer zo te zien.

Ik vrees het ergste en dat we Rihanna als headliner krijgen. Ze speelt in bijna alle Europese landen behalve België en heeft in al die tourdata juist het werchter weekend niets.

Ik denk dat er sowieso vandaag zo'n 6 Namen ofzo komen want volgende week begint voorverkoop

Ik vrees het ergste en dat we Rihanna als headliner krijgen. Ze speelt in bijna alle Europese landen behalve België en heeft in al die tourdata juist het werchter weekend niets.

Ik denk dat er sowieso vandaag zo’n 6 Namen ofzo komen want volgende week begint voorverkoop
Doet alleen stadions of enkele 'Parks'. Als ze al komt, lijkt het me een Werchter Boutique te worden. En maar goed ook.

Weet niet of het hier al vermeld was, maar Alabama Shakes en Wolf Alice spelen in voorprogramma van Mumford & Sons op 8 juli in London.
Alabama Shakes stond er vorig jaar ook al, maar dat wil bij Werchter niks zeggen.
Wolf Alice is volgens mij wel een nieuwkomer (als ze komen).

Mijn glazen bol heeft het niet altijd juist gehad, maar ik durf nu wel echt met zekerheid te zeggen dat er een naam / enkele namen aan de lineup worden toegevoegd vandaag. Misschien wordt de website ook geupdate, zodat we een indeling per dag zien. Gokje: of ze kondigen Editors aan, of enkele losse namen... en dan volgende week de donderdag headliner. ;-)

Coldplay komt volgens o.a. Stubru vandaag met een tweede deel van de Europese tour. Ik zie de aankondiging van vandaag nog gewoon Boutique zijn.

Of Editors/The National.

Wel eens met Mattman. Volgende week begint de vvk, dus volgende week vrijdag verwacht ik nog een grote naam om de vvk een slinger te geven. Vandaag toch ook nog wel 1 of meerdere namen.

Tenzij ze volgende week pakweg maandag of woensdag een naam geven, en vrijdag nog één. We gaan het zien om 16u.

Als Coldplay vandaag met nieuwe tourdata komt en België zit daar bij, dan is dat voor het Koning Boudewijn-stadion of Boutique. Dan gaat werchter toch geen naam/namen lossen op dezellfde dag, want dat wordt dan toch op de achtergrond gedrongen door het Coldplay-nieuws?

Als Coldplay vandaag met nieuwe tourdata komt en België zit daar bij, dan is dat voor het Koning Boudewijn-stadion of Boutique. Dan gaat werchter toch geen naam/namen lossen op dezellfde dag, want dat wordt dan toch op de achtergrond gedrongen door het Coldplay-nieuws?

Wel, 2 uur geleden hebben ze enkele extra data toegevoegd aan de Europese tour: Manchester, London, Copenhagen, Amsterdam & Zurich. België vooralsnog nog steeds niet. Als die de 'extra data aankondiging' van vandaag was, dan zitten we safe voor Werchter namen.

Even off topic: de beide Coldplay concerten in de ArenA zijn samen op nog geen uurtje uitverkocht. Zo'n 136.000 tickets...in Nederland alleen. Gestoord.

Even off topic: de beide Coldplay concerten in de ArenA zijn samen op nog geen uurtje uitverkocht. Zo’n 136.000 tickets…in Nederland alleen. Gestoord.

Juist daarom dat ik nog een Belgische datum verwacht. Dat is een 100% uitverkochte Boutique die Live Nation anders aan zich voorbij laat gaan.

Users who are viewing this thread