Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ook Dour komt morgen met een eerste naam, een maand vroeger dan gewoonlijk. Daar is Underworld dan weer wel plausibel, al zal RW een streepje voor hebben.

Rihanna heeft haar tour bekend gemaakt, nog geen datum in Belgie. Lijkt me geen naam voor Rock Werchter maar misschien dat ze de stap naar een pop headliner eens gaan maken. Roskilde had haar in 2013 al (dit jaar heeft ze al wel een datum in Denemarken dus Roskilde zal wel niet) Ik hoop van niet in ieder geval. Maar het lijkt me wel een naam die Boutique zou kunnen doen, moet ondertussen het veld wel kunnen vullen gok ik.

Wilco op Cactus Festival dus. Foutje van De Morgen website denk ik, zie laatste alinea over concert van The Cure: http://www.demorgen.be/muziek/the-cure-op-12-november-in-sportpaleis-bb95de75/

Dus zo goed als zeker geen Wilco op Rock Werchter. Jammer.

Edit: ook hier: http://www.keysandchords.com/news-blog/wilco-op-cactusfestival-2016

Wilco op Cactus Festival dus. Foutje van De Morgen website denk ik, zie laatste alinea over concert van The Cure: http://www.demorgen.be/muziek/the-cure-op-12-november-in-sportpaleis-bb95de75/

Dus zo goed als zeker geen Wilco op Rock Werchter. Jammer.

Edit: ook hier: http://www.keysandchords.com/news-blog/wilco-op-cactusfestival-2016

Ah, viel wel te verwachten dus. Ben wel blij dat ik nog geen 36 euro voor hun AB show heb neergeteld, denk dat Cactus er wel een mooi dagje van gaat maken voor 60.

Zou Rihanna niet kunnen komen zoals Pharrel? Of zou ze daar te duur voor zijn.
Als ik naar haar tour kijk, ze ze dan eigenlijk alleen de vrijdag of zaterdag kunnen komen, dus dan zou het na rhcp worden.
Maar denk niet dat ze komt!
Gutterdammer live voor download trwns en hollywood vampires voor rock in rio lisboa.
Allebei leuke namen voor werchter dacht ik :)

Bestaat er geen kans dat Sigur Ros ook naar RW komt? Damn das een vette naam. Maar ik heb niet meteen zin om me nog eens tussen een bende junks te begeven op een ongezellige wei.

Jammer van Sigur Ros. Bij Dour zie je zelden een optreden van langer dan een uur, als ze dat aan Sigur Ros geven kunnen ze misschien 6 nummers spelen, terwijl ze op Werchter toch wel 75-90 minuten zouden kunnen geven ...

Underworld in Cirque Royal en Paaspop (eind maart). Dat maakt Underworld op Werchter nog niet onmogelijk, maar toch wel weer wat minder waarschijnlijk.

Na cactus, dour, Paaspop en Lowlands wil Werchter misschien vandaag ook nog iets lossen om dat nieuws te overstijgen?

Ik kom in ieder geval rond 16h nog eens online.

Underworld speelt in Nederland ook nog zaalshows, dus kansen op Werchter zijn even groot gebleven denk ik! :-)

Major Lazer op Benicassim, komen dus gewoon terug na Firefly.

M83 op BBK, ook een kanshebber.

...ter info... PJ geruchtje...
I see Rock Werchter are starting their ticket sale on Dec 5th so a tour announcement on Dec 4th makes a lot of sense!

Yeah, PJ and Coldplay to be announced for RW makes sense to me too. Coldplay worldtour doesn't yet include Belgium

…ter info… PJ geruchtje…

I see Rock Werchter are starting their ticket sale on Dec 5th so a tour announcement on Dec 4th makes a lot of sense!

Yeah, PJ and Coldplay to be announced for RW makes sense to me too. Coldplay worldtour doesn’t yet include Belgium

Coldplay is datum-technisch volgens mij vrijwel uitgesloten gezien hun andere shows. PJ kan, kan ook een toevalligheidje zijn natuurlijk

Nog meer potentieel nieuws voor de Werchter gangers! De organisatie van het Zweedse Bravalla Festival heeft zojuist de eerste vijf namen voor 2016 bekend gemaakt. O.a. Rammstein en Wiz Khalifa zijn aan het affiche toegevoegd.

Naast de bovengenoemde namen zullen ook Five Finger Death Punch, The 1975 en Lost Frequencies een optreden verzorgen.

FFDP zou ik wel leuk vinden.
Sigur Ros vind ik niet erg dat die ergens anders staan. Niet mijn smaak.

Toch jammer dat we op twee dagen tijd Wilco en Sigur Ros 'verliezen' op Rock Werchter. Maar, het is uiteraard elk jaar het geval dat er mooie namen op de 'kleinere' festivals Cactus en Dour staan. Wat op Les Ardentes staat, kan mij meestal minder boeien, afwachten maar.

Het positieve is dat er met Underworld en M83 twee zeer mooie kanshebbers bij gekomen zijn! Ook Five Finger Death Punch zou ik kunnen smaken.

Users who are viewing this thread