Rock Werchter 2016 - Geruchten

DennisvdBr wrote:
…ter info… PJ geruchtje…

I see Rock Werchter are starting their ticket sale on Dec 5th so a tour announcement on Dec 4th makes a lot of sense!

Yeah, PJ and Coldplay to be announced for RW makes sense to me too. Coldplay worldtour doesn’t yet include Belgium

Coldplay is datum-technisch volgens mij vrijwel uitgesloten gezien hun andere shows. PJ kan, kan ook een toevalligheidje zijn natuurlijk

Tour van Coldplay is aangekondigd als "stadium Tour". Nog geen Belgische datum, maar tijdens Werchter wordt het inderdaad datumtechnisch erg lastig. Kan voor RW toch wel worden weggestreept.
Misschien nog een Boutique, maar ik denk eerder in Brussel in het Boudewijnstadion. Of ze slaan Belgie dit jaar over.
Optie is nog dat ze in 2017 festivals doen.

Het concert van Guy Garvey gaat morgen niet door (omwille van bekende redenen) maar hij beloofde op StuBru dat hij volgend jaar zeker terug komt naar België . Met potlood opschrijven voor RW denk ik dan.

Disclosure naat T in the Park, weekje na RW
http://www.tinthepark.com/news/disclosure-announced-play-t-park-2016

Waar kunnen we nog echt de 'overige festivals' plaatsen?

In ieder geval, The Kooks eind juli in Spanje. Kanshebber Werchter?

Volgens Concertnews.be staat Adele 2 keer in 't Sportpaleis in juni. Klinkt plausibel volgens de geruchten voor Glastonbury + kunnen we ze meteen voor Werchter schrappen (Thank God!)

Tenacious D op Bravalla, zelfde weekend als RW, en waarmee Werchter ongetwijfeld flink wat namen deelt (oa Rammstein en Editors staan er ook).

Tenacious D op Bravalla, zelfde weekend als RW, en waarmee Werchter ongetwijfeld flink wat namen deelt (oa Rammstein en Editors staan er ook).

Dat zou toch wel heel leuk zijn he.

Volgens Concertnews.be staat Adele 2 keer in ‘t Sportpaleis in juni. Klinkt plausibel volgens de geruchten voor Glastonbury + kunnen we ze meteen voor Werchter schrappen (Thank God!)

Waar zie je dat staan? Ik kan het niet vinden. @rocktorhout

Volgens Concertnews.be staat Adele 2 keer in ‘t Sportpaleis in juni. Klinkt plausibel volgens de geruchten voor Glastonbury + kunnen we ze meteen voor Werchter schrappen (Thank God!)

Waar zie je dat staan? Ik kan het niet vinden. @rocktorhout
Was Concertnieuws (excuses voor de verwarring) - check hun facebookpagina Concertnieuws.be :-)

bcmrmaybe wrote:

Waar zie je dat staan? Ik kan het niet vinden. http://forum.festileaks.com/members/rocktorhout/@rocktorhout

Was Concertnieuws (excuses voor de verwarring) – check hun facebookpagina Concertnieuws.be
simple-smile.png

Klinkt aannemelijk. Adele is toch al geen kanshebber voor Rock Werchter of Boutique vanwege haar vrees voor grote massa's.

Bij deze bevestigd: Adele op 12 en 13 juni in het Sportpaleis. Nog geen bevestiging van Glastonbury. Als ze zo'n schrik heeft van grote massa's, zou het wel vreemd zijn dat ze er opeens toch speelt ... tenzij Glastonbury natuurlijk een belachelijk hoog bedrag neerlegt om haar te hebben.

Bij deze bevestigd: Adele op 12 en 13 juni in het Sportpaleis. Nog geen bevestiging van Glastonbury. Als ze zo’n schrik heeft van grote massa’s, zou het wel vreemd zijn dat ze er opeens toch speelt … tenzij Glastonbury natuurlijk een belachelijk hoog bedrag neerlegt om haar te hebben.

Glastonbury legt geen belachelijk hoge bedragen neer. Wat Glastonbury wel doet is de headlinershows uitzenden/streamen voor miljoenen mensen wereldwijd, de albumverkoop van de headliners tot 2000% doen stijgen in de weken nadien (jep, bewezen uit onderzoek), en haar na een volledige uitverkochte tour van 40 grote arena's even de geschiedenisboeken in katapulteren.

Op Glastonbury headlinen is eigenlijk gewoon de allerbeste promostunt die je als artiest kan forceren.

Er was toch ergens zo'n Rock Werchter voorspelspel? Eerst headliners geven, en nu moest ge 20 namen opgeven voor 2 december dacht ik.. Is dat in dit forum of waar?

Er was toch ergens zo’n Rock Werchter voorspelspel? Eerst headliners geven, en nu moest ge 20 namen opgeven voor 2 december dacht ik.. Is dat in dit forum of waar?
Festileaks Festival Forum › Forums › Games & Contests >
http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-rock-werchter-voorspelspel-ronde-2/

Een dag met Bring me the horizon, Five finger death punch, Volbeat en Rammstein. dat zou echt een heerlijke rock/metal dag zijn :twisted:

Een dag met Bring me the horizon, Five finger death punch, Volbeat en Rammstein. dat zou echt een heerlijke rock/metal dag zijn ?

Jaaaaaa, heerlijk dagje meebrullen. bullet for my valentine en of mice & men zijn ook meer dan welkom!

Een dag met Bring me the horizon, Five finger death punch, Volbeat en Rammstein. dat zou echt een heerlijke rock/metal dag zijn ?

Yep, eerst uitslapen en lunchen tijdens bmth, dan wat energie kwijtraken tijdens FFDP, biertje drinken en luisteren naar Volbeat en dan als bekroning Rammstein.
?

*Volbeat staat al op GMM.

Van mij mag er dan wel goede rock/metal bands komen, ffdp en bring me the horizon hoeft van mij niet echt. Doe dan maar lekker Slayer/Korn/deftones ☺️

Rock Torhout wrote:
Bij deze bevestigd: Adele op 12 en 13 juni in het Sportpaleis. Nog geen bevestiging van Glastonbury. Als ze zo’n schrik heeft van grote massa’s, zou het wel vreemd zijn dat ze er opeens toch speelt … tenzij Glastonbury natuurlijk een belachelijk hoog bedrag neerlegt om haar te hebben.

Glastonbury legt geen belachelijk hoge bedragen neer. Wat Glastonbury wel doet is de headlinershows uitzenden/streamen voor miljoenen mensen wereldwijd, de albumverkoop van de headliners tot 2000% doen stijgen in de weken nadien (jep, bewezen uit onderzoek), en haar na een volledige uitverkochte tour van 40 grote arena’s even de geschiedenisboeken in katapulteren.

Op Glastonbury headlinen is eigenlijk gewoon de allerbeste promostunt die je als artiest kan forceren.

Alleen die promotie heeft Adele niet meer nodig. Het gaat om de eer en wat ze leuk vindt. Voor een Engelse is Glastonbury wel één van t hoogste om bereikt te hebben.

Users who are viewing this thread