Rock Werchter 2016 - Geruchten

mattman wrote:
Even off topic: de beide Coldplay concerten in de ArenA zijn samen op nog geen uurtje uitverkocht. Zo’n 136.000 tickets…in Nederland alleen. Gestoord.

Juist daarom dat ik nog een Belgische datum verwacht. Dat is een 100% uitverkochte Boutique die Live Nation anders aan zich voorbij laat gaan.

Lijkt me inderdaad een zekerheidje voor Boutique. LN zou wel gek zijn als ze deze band laten schieten.

Lijkt me erg sterk dat Coldplay niet in België gaat staan inderdaad. En ik verwacht ook wel namen voor RW vandaag, zeg over een minuut of 50.

Goed nieuws dat ze op de zaterdag staan. Dat betekent (lijkt me) dat er nog 2 headliners bij komen, terwijl de editors ook geen misselijke naam is.

Op de site, Editors ;)

Wel heel relaxed dat ze voor RHCP staan. Sterke dag qua headliners.

En als editors geen headliner is, dan zou Florence dat zeker niet mogen zijn. Misschien nog 2 headliners te verwachten dan?

Wow echt sterk vd organisatie vind ik, er zit dus nog heel wat moois aan te komen qua grote namen!

En als editors geen headliner is, dan zou Florence dat zeker niet mogen zijn. Misschien nog 2 headliners te verwachten dan?

Misschien dat ze die koppelen aan een 'dance' afsluiter? En die laten schieten op de Editors / RHCP dag?

Dus... Pearl Jam op donderdag en dan Netsky na Florence om het festival met een hyperpopulaire act af te sluiten?

Editors super naam. Zou mooi zijn als ze in Barn staan of na RHCP. Live zijn ze immers vele malen beter dan de saaie Peppers sinds vertrek van John.

Dus… Pearl Jam op donderdag en dan Netsky na Florence om het festival met een hyperpopulaire act af te sluiten?
Pearl Jam + Editors + Rammstein + RHCP zie ik eigenlijk wel heel sterk zitten :-)
Edit(or): Dan vergeef ik het ze zelfs mochten ze FATM als headliner neerpoten!

Dus… Pearl Jam op donderdag en dan Netsky na Florence om het festival met een hyperpopulaire act af te sluiten?

Zoiets, maar ook Disclosure en/of Major Lazer zijn in de buurt, die zie ik ook nog wel komen (1 of beiden). Underworld trouwens ook, die staan iig op Paaspop.

Kereltje wrote:

Zoiets, maar ook Disclosure en/of Major Lazer zijn in de buurt, die zie ik ook nog wel komen (1 of beiden). Underworld trouwens ook, die staan iig op Paaspop.

Op donderdag staat er ook altijd een dance afsluiter, hoe groot de headliner ook is. Denk dat ze Major Lazer of Disclosure daar achter Pearl Jam gaan zetten, en ticketkanon Netsky bij de meer riskante Florence plaatsen. Misschien dat Florence coheadliner is met The National ofzo?

Overigens blij dat Editors zo te zien hun headlinerstatus wat kwijt geraken. Vorige keer waren ze ook 'slechts' coheadliner, hetzij met een afsluitende plek.

Stubru en Editors zelf communiceren dat ze headliner zijn ... ik hoop dat ze RHCP niet VOOR Editors laten spelen ... dat zou pas lame zijn. Deden ze ook al met Depeche Mode.

Stubru en Editors zelf communiceren dat ze headliner zijn … ik hoop dat ze RHCP niet VOOR Editors laten spelen … dat zou pas lame zijn. Deden ze ook al met Depeche Mode.

Denk niet dat RHCP dat pikt hoor.

Users who are viewing this thread