Romy wrote:
Gloeilamp wrote:
Ik heb nergens gezegd dat de Peppers niet meer relevant zijn, enkel dat ze live nog kutter zijn dan Ali B. Ik denk dat andere users met de relevantie van de Peppers doelen op dat ze allang over hun hoogtepunt heen zijn, wat dat betreft hebben ze natuurlijk gewoon gelijk. RHCP zonder Frusciante is gewoon geen RHCP.
In mijn ogen is een band relevant als ze ervoor zorgen dat de dag uitverkoopt en ik verwacht dat RHCP dit zeker kunnen. En inderdaad, live is het niet al te best en ze zijn zeker over hun hoogtepunt heen maar aan de andere kant trekt het wel volk en dat is het belangrijkste hier lijkt me.
Een goeie show neerzetten is ook enigszins belangrijk. De show van Werchter 2012 was zeer matig, en werd ook totaal niet goed ontvangen. Op den duur word je dan ook steeds minder relevantIk zie RHCP niet direct hun dag uitverkopen, maar dat kan ik mis hebben.
Klopt, klopt, klopt. Ik weet ook niet goed hoe het zit met hun populariteit trouwens. Dacht eigenlijk dat er wat meer mensen enthousiast zouden zijn over hun aankondiging op Pinkpop, maar na het lezen van jullie reacties lijk ik zowat de enige die er blij mee is komt deels omdat ik ze nog niet live gezien heb en omdat ik met die muziek opgegroeid ben aangezien mn vader een groot fan is maarja. We shall see.