Dat the Offspring vrij hoog staat, snap ik wel. Is toch een band met een grote naamsbekendheid.
En @Yannick, ik tel toch genoeg grote namen. Alleen voor de zondag is gekozen voor meer in de breedte en niet zozeer voor 1 grote headliner. Maar met Iggy Pop, TLSP, Macklemore, Beck en FATM kun je dat ook niet echt een verzwakking noemen.
Editors krijgen bij vele anderen totaal geen headliner spot meer, hier wel.. (populariteit heeft er natuurlijk ook mee te maken, dat snap ik wel..)
Rammstein als enige echte grote naam op de vrijdag is gewoon te weinig, al had het nog Bastille of Kendrick en dus niet het gehoopte The National, Tenacious D of Biffy Clryo.. The Offspring is te weinig en het feit dat zij niet in het lijstje worden vermeld ondanks dat ze sub zijn, zegt voor mij genoeg..
Florence is inderdaad veel geklommen en verdiend die headliner plaats maar op herhaling komen, ik weet het toch niet.. Ondanks dat ze live zo sterk is..
Macklemore, sorry maar er zijn zo veel betere en meer aangenamere party-acts dan hen, had trouwens de recensie gelezen van DM en die was niet mals, geen idee hoe het concert was maar blijkt nog steeds gewoon dezelfde Macklemore te zijn die teert op de hits die hij scoorde met z'n eerste album aanvullend met het tweede album + tussen elk nummer een speech hier en daar ..
Macca is een super headliner en waardige vervanger! Geen discussie mogelijk denk ik, Ellie Goulding daarentegen die subt is voor veel mensen wel een beetje te veel van het goeie denk ik? Remember de tonnen negatieve reacties idem voor Macklemore..
Disclosure is een fijne afsluiter en doen dit op bijna elk festival, geen enkel punt op aan te merken..
Als laatste RHCP die waarschijnlijk net als Macklemore nieuw werk en hits met elkaar zullen mixen om een leuke show te geven.. Veel meer of veel minder verwacht ik ook niet echt van hen eerlijk gezegd 8-O
Het is gewoon te weinig.. Er waren zoveel betere, headliners beschikbaar in de periode en ik denk dat RW een makkelijke en veilige keuze heeft gemaakt bij de boeking van Ellie Goulding, Florence & Macklemore..