Rock Werchter 2016 - Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.322
4.525
Het is in ieder geval afkicken dat er geen nieuwe namen komen. Tijdschema zou leuk zijn.
 

ChicoRamsonpani

Playlistbediener
13 dec 2013
27
0
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn kaartjes weer te verkopen. Niemand van de vrienden (5-12 edities Werchter elk) is overtuigd door de line-up en ik ook zeker niet genoeg om met zijn 2en te gaan.
Iemand een idee of je consumptiebonnen ook via officiële kanalen kunt terugverkopen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.665
719
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn kaartjes weer te verkopen. Niemand van de vrienden (5-12 edities Werchter elk) is overtuigd door de line-up en ik ook zeker niet genoeg om met zijn 2en te gaan.

Je kunt natuurlijk ook meegaan naar Pinkpop! :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn kaartjes weer te verkopen. Niemand van de vrienden (5-12 edities Werchter elk) is overtuigd door de line-up en ik ook zeker niet genoeg om met zijn 2en te gaan.

Je kunt natuurlijk ook meegaan naar Pinkpop!
simple-smile.png

Als hij niet voldoende overtuigd is door de affiche van Werchter maakt Pinkpop al helemaal geen kans ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.665
719
Als hij niet voldoende overtuigd is door de affiche van Werchter maakt Pinkpop al helemaal geen kans ?

Nou...gewoon genoeg drugs nemen....dan is alles goed :)
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Over een uur nieuwe namen, deze keer zullen The National en Biffy er toch wel bij zitten??
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.633
632
Over een uur nieuwe namen, deze keer zullen The National en Biffy er toch wel bij zitten??

Er komen geen nieuwe namen meer, het programma is compleet! Met wat geluk krijg je een tijdschema, maar dat lijkt me nog veel te vroeg.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.463
6.895
Vorige week zeiden ze dat het affiche rond is, dus ik verwacht eigenlijk geen nieuwe namen helaas. Hoop op een blokkenschema, maar zal me niks verbazen als er geen nieuws komt.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Er komen geen nieuwe namen meer, het programma is compleet! Met wat geluk krijg je een tijdschema, maar dat lijkt me nog veel te vroeg.

Over een uur nieuwe namen, deze keer zullen The National en Biffy er toch wel bij zitten??
Dat had je als Rock Werchter Orakel toch moeten weten hoor ;)
 

ChicoRamsonpani

Playlistbediener
13 dec 2013
27
0
bcmrmaybe wrote:
Ik ben ernstig aan het overwegen om mijn kaartjes weer te verkopen. Niemand van de vrienden (5-12 edities Werchter elk) is overtuigd door de line-up en ik ook zeker niets genoeg om met zijn 2en te gaan.


Je kunt natuurlijk ook meegaan naar Pinkpop!
simple-smile.png



Als hij niet voldoende overtuigd is door de affiche van Werchter maakt Pinkpop al helemaal geen kans
1f609.png

Haha, inderdaad! Met een leuk gezelschap had ik me nog wel weten te vermaken, maar puur qua muziek zijn er maar een handjevol interessante namen die ik niet al eerder gezien heb (TLSP, Foals, Tame Impala, Blossoms, Nathaniel Rateliff) en geen naam uit mijn persoonlijke topfavorieten. Dan besteed ik mijn geld toch liever aan een weekendje weg en wat losse concerten dit jaar. Ga het festival wel missen!
 

Camusi

Nieuw lid
5 dec 2014
1
0
Mijn 'must see' lijstje:

DONDERDAG
Absoluut: Jake Bugg; James Blake
Graag: Ellie Goulding; Years & Years; Sigma
Eventueel: Kaiser Chiefs; Disclosure; Flume

VRIJDAG
Absoluut: Trixie Whitley
Graag: The Van Jets; Black Box Revelation
Eventueel: Bring Me The Horizon; The 1975

ZATERDAG
Absoluut: Tame Impala; Red Hot Chili Peppers
Graag: Editors
Eventueel: Two Door Cinema Club; Beirut; Goose

ZONDAG
Absoluut: James Bay; Lianne La Havas; Florence & The Machine
Graag: Lapsley
Eventueel: SX; Jamie XX; Foals; The Last Shadow Puppets

Sorry voor de vele pop en weinig rock-acts, maar ik ben nog jong (17 - eerste combi Werchter!) en ik ken niet alle artiesten :p
Maar een festival is er uiteraard ook om nieuwe muziek te ontdekken, dus hopelijk leer ik er veel nieuwe bands kennen :)
 

Harlan Koppenberg

Playlistbediener
20 mrt 2016
6
0
Mijn lijst voor dit jaar:

Donderdag
Absoluut: Disclosure, Paul McCartney
Graag: New Order, Kaiser chiefs,


Vrijdag
Absoluut: Rammstein, The Offspring,
Graag: At the Drive in,


Zaterdag
Absoluut: RHCP, Kensington,
Graag: Editors(zie ik al op BKS), Paul Kalkbrenner, Tame Impala, Lost Frequencies

Zondag
Absoluut: Foals, James Bay, The Last Shadow Puppets
Graag: Jamie xx(BKS), Iggy Pop,
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.569
Welkom Camusi en Harlan Koppenberg op het Festileaks Forum.

Ben vrij te melden wat je wilt ;)
btw, @hkop ik denk als ik naar Werchter zou gaan, ik wel dezelfde lijst ongeveer had hoor...

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken