Rock Werchter 2016 - Geruchten

The Hives is echt een kutband. Die zanger is zo arrogant en vervelend dat ik het echt niet trok om tot het einde te blijven toen ik deze band zag, echt walgelijk!

The Hives is echt een kutband. Die zanger is zo arrogant en vervelend dat ik het echt niet trok om tot het einde te blijven toen ik deze band zag, echt walgelijk!
Zelfde verhaal The 1975. Komen helaas met een nieuwe plaat, dus ik vrees het ergste.

WeckoJ wrote:

Zelfde verhaal The 1975. Komen helaas met een nieuwe plaat, dus ik vrees het ergste.

Zo, ja! Dat was echt erg op Werchter. Hoewel ze toch wel originele liedjes hebben.

Van StuBru:

Alstublieft Rock Werchter. Op basis van jullie #wilikzienopwerchter tweets kwamen we uit op deze droomaffiche:

Dus er zitten blijkbaar écht nog mensen te wachten op namen die er al vrijwel ieder jaar staan...

Voor Daft Punk zou ik een moord plegen. Maar als de 'ééns-in-de-10-jaar-tour'-theorie zou kloppen is het waarschijnlijk pas 2017 :p
Maar amai, als dit de smaak is van de gemiddelde Werchterganger/StuBru-luisteraar....

Hoe groot zou de kans op tool zijn? (mits ze gaan touren).
Zouden ze eerder graspop doen als enigste belgie show?

Tool is ieder jaar een gerucht. Ik hoop ze ooit nog eens te zien, maar zie het de komende tijd nog niet gebeuren.

Dus er zitten blijkbaar écht nog mensen te wachten op namen die er al vrijwel ieder jaar staan…

Tja, dat was al langer duidelijk. Kijk eens naar comments op de Facebookpagina's van Festileaks en Werchter, ongelofelijk hoe vaak mensen artiesten van de vorige editie opgeven in hun wishlists e.d.

Desondanks is deze poster wel interessant. Vooral dan om te zien hoe groot de roep om bvb Tame Impala, Jamie XX en BMTH is. En omgekeerd: hoe grote namen als Black Keys, Major Lazer en Disclosure toch vrij laag staan. Ik had ook niet verwacht dat Drake en The Weeknd zo populair waren bij Stubru-luisteraars.

Hoppakee Gunther D als dance-act. Op de één of andere manier zou dat nog lachen zijn ook midden in de nacht.

Ik moet zeggen ondanks dat er een paar namen tussen zitten die er elk jaar wel staan zijn het wel mooie namen. Zou er een kans zijn dat dat groepje met Dr Dre een avond kan vullen op Werchter? nog helemaal niet bij stil gestaan. Wist wel dat ze gaan touren, maar neem aan geen festivals.

Wel mooi dat de drie grootste van dat affiche sowieso niet gaan gebeuren (er vanuit gaande dat Foo Fighters inderdaad 2017 wordt).

Gloeilamp wrote:
Alstublieft Rock Werchter. Op basis van jullie #wilikzienopwerchter tweets kwamen we uit op deze droomaffiche

Blijkt meer weer dat gangsters in elke hood Drake chill vinden

Dankje. Thug life enzo ja tog.

Maar Dr.Dre with Eminem, Kendrick Lamar en Snoep Dok lijkt me wel een stuk toffer dan Drake. Ben benieuwd wanneer Werchter aan dat soort headliners begint, het zou me niet verbazen als een Kanye of Rihanna een keer gaat afsluiten. Van mij hoeft het eerlijk gezegd niet, maar het zou toch een keer tijd worden voor iets nieuws lijkt me.

Hoor net van Paul op 3FM dat Radiohead wel eens naar Rock Werchter zou kunnen komen...

Tja, dat was al langer duidelijk. Kijk eens naar comments op de Facebookpagina’s van Festileaks en Werchter, ongelofelijk hoe vaak mensen artiesten van de vorige editie opgeven in hun wishlists e.d.
...

Wel typisch ja. Dat mensen roepen om Muse, Royal Blood, the Prodigy en FATM. Leuke namen, maar die stonden er in 2015 al.

Kereltje wrote:

http://forum.festileaks.com/forums/topic/rock-werchter-2016-geruchten/page/14/#post-84476

Tja, dat was al langer duidelijk. Kijk eens naar comments op de Facebookpagina’s van Festileaks en Werchter, ongelofelijk hoe vaak mensen artiesten van de vorige editie opgeven in hun wishlists e.d.

Wel typisch ja. Dat mensen roepen om Muse, Royal Blood, the Prodigy en FATM. Leuke namen, maar die stonden er in 2015 al.

Sowieso zo'n lijstje... na regel 8 staan nog acts die áls ze er staan gewoon headlinen.

Paddy wrote:
Kereltje wrote:

http://forum.festileaks.com/forums/topic/rock-werchter-2016-geruchten/page/14/#post-84476http://forum.festileaks.com/forums/topic/rock-werchter-2016-geruchten/page/14/#post-84476

Sowieso zo’n lijstje… na regel 8 staan nog acts die áls ze er staan gewoon headlinen.
en een typefout, de 'B' vergeten bij ..ryan adams :mrgreen:

Users who are viewing this thread