Er moeten zoals eerder beredeneerd in deze thread nog ong. 23 namen bijkomen. Vrij zeker dat we komende vrijdag niet de full line-up krijgen zoals @shotgvn zegt, vorig jaar was de line-up pas eind mei compleet. Tussen die 23-ish namen zal toch nog wel iets ‘substantieels’ moeten zitten, no way dat nu ze die trailer nu eruit gepompt hebben er alleen nog maar kleine namen bij komen. Er zal toch nog iets van een Tenacious D of een Bastille of een LCD Soundsystempje bij zitten? Toch? Please…?
Denk dat we zoiezo Bastille nog kunnen verwachten.
Ik denk dat we mischien nog wel twee subs kunnen verwachten, voor vrijdag en zaterdag.
Of zou the offspring echt de sub zijn?
Bloc Party kan niet komen, die touren volgens mij door Amerika dan
De lineup was al begin april compleet, niet?
Aan dat lijstje te zien en het aantal namen dat nu nog moet komen, ziet dat er rooskleurig uit.. Ik snap gewoon niet waarom ze die trailer nu al lanceren?mattman wrote:
De lineup was al begin april compleet, niet?
Ahja. Vorig jaar kon ik er niet bij zijn dus heb ik even moeten Googlen en top result toont eind mei maar dat hield rekening met de annulatie van Sam Smith. Initiële line-up was inderdaad begin april compleet.
Ben eens gaan vergelijken met vorig jaar. Maar liefst 29 namen moesten nog bekend gemaakt worden rond dit tijdstip vorig jaar.
Headliner Mumford en Sons, Patti Smith and her band perform Horses, Ibeyi, Other Lives, Gabriel Rios, The Vaccines, Jessie J, Marmozets, Eagles of Death Metal, SBTRKT, Kovacs, Selah Sue, Tove Lo, John Newman, Lonely The Brave, FIDLAR, Tout Va Bien, Red Fang, JD McPherson, Maxi Jazz & The E-Type Boys, St. Paul And The Broken Bones, Jack Garatt, Magnus, Ryan Adams, De Jeugd van Tegenwoordig, CC Smugglers, Blaudzun, Leon Bridges en Catfish and the Bottlemen.
Vrijdag:
The Van Jets
???
Bring Me The Horizon
Black Box Revelation
At The Drive-In
The Offspring
Rammstein
Shaverion wrote:
Vrijdag:
The Van Jets
???
Bring Me The Horizon
Black Box Revelation
At The Drive-In
The Offspring
Rammstein
No way dat Black Box Revelation en At The Drive-In zo hoog zullen staan. Ik verwacht daar nog iets voor/na The Offspring, een Biffy Clyro ofzo.
Kereltje wrote:
Shaverion wrote:
Vrijdag:
The Van Jets
???
Bring Me The Horizon
Black Box Revelation
At The Drive-In
The Offspring
Rammstein
No way dat Black Box Revelation en At The Drive-In zo hoog zullen staan. Ik verwacht daar nog iets voor/na The Offspring, een Biffy Clyro ofzo.
At The Drive-In en The Offspring staan beiden groot op het affiche van Rock Werchter wat mij doet vermoeden dat daar niks meer voor komt. Nadat ik nog eens heb gekeken heb je waarschijnlijk wel gelijk dat Black Box Revelation niet zo hoog gaat staan, ik verwachtte alleen Bring Me The Horizon hoger vanwege de populariteit die hier door sommige mensen werd verkondigd. Dus ik heb een aanpassing gedaan naar 2 plekjes hoger.
Dat gezegd verwacht ik Biffy Clyro niet nog een hardere naam op die dag. Dat is al een van de hardste main stage dagen van de afgelopen jaren, die plek lijkt me meer iets voor een hip hop artiest want die missen we nog op de mainstage dit jaar.
Het is nu wel duidelijk dat ze bewust voor gitaren gekozen hebben op vrijdag. Dus ik verwacht vooral niet dat ze daar plots een enorm contrasterende artiest gaan neerzetten (zoals Bastille of Kendrick Lamar).
Ik verwacht dat de volgende mainstage spots nog open zijn.
Donderdag:
???
Kaiser Chiefs
Jake Bugg
???
Ellie Goulding
Paul McCartney
Disclosure
Zaterdag:
Kensington
Band of Horses
Two Door Cinema Club
???
???
Red Hot Chili Peppers
Editors
Kereltje wrote:
Het is nu wel duidelijk dat ze bewust voor gitaren gekozen hebben op vrijdag. Dus ik verwacht vooral niet dat ze daar plots een enorm contrasterende artiest gaan neerzetten (zoals Bastille of Kendrick Lamar).
Dat zou dan de eerste keer zijn dat ze geen contrasten op een podium hebben staan. Ik denk juist dat ze iets contrasterend neerzetten om niet een lading metal fans te hebben die de hele dag voor het mainstage bivakkeren. De enige reden dat ik kan bedenken om nog een harde naam daar neer te zetten is omdat de tickets niet goed verkopen.
Ik denk eerder dat we op dodnerdag nog de 2 eerste namen ingevuld moeten zien en zaterdag iets als
? – Kensington – Band of Hroses – TDCC – ? – RHCP – Eitors. Anders zakken band of Horses wel echt zwaar op de affiche sinds 2013. Zelfde met Kaiser Chiefs (en die hun laatste album had toch weer een radiohitje, dus die gaan niet als 2de,spelen)
Ik denk eerder dat we op dodnerdag nog de 2 eerste namen ingevuld moeten zien en zaterdag iets als
? – Kensington – Band of Hroses – TDCC – ? – RHCP – Eitors. Anders zakken band of Horses wel echt zwaar op de affiche sinds 2013. Zelfde met Kaiser Chiefs (en die hun laatste album had toch weer een radiohitje, dus die gaan niet als 2de,spelen)