Rock Werchter 2016 - Geruchten

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Wat n zeveraar die Vincent Bylo!!! Gaat gewoon over die Gutterdammerung, er komt n "live-band! Serieus, n live-band op werchter, wwie had dat nu gedacht, wat n groot nieuws! man, man,...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.033
8.674
Wat n zeveraar die Vincent Bylo!!! Gaat gewoon over die Gutterdammerung, er komt n “live-band! Serieus, n live-band op werchter, wwie had dat nu gedacht, wat n groot nieuws! man, man,…

Wow. Die zure mens award is alvast binnen. Ik vind het wel erg vet hoor. Zeer benieuwd naar die film. En fucking Henry Rollins als live verteller. Bruut. En mooi dat Werchter zoiets presenteert.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Lijkt mij ook best mooi om te zien. Denk ook dat ze hiermee de main stage afsluiten op donderdag. Aangezien ze vuurwerk af gaan schieten.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat dan gaan doen en wanneer ze dat willen doen!?
Mooiste zou in het donker zijn natuurlijk, zouden ze het in een van de tenten doen?
Lijkt me geen headliner iig..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Zal Disclosure niet gewoon de main stage afsluiten? Kan me niet voorstellen dat ze dat met zo'n 'gewaagd' project zullen doen.
 

Jens André

Playlistbediener
23 jan 2016
21
0
GUTTERDÂMMERUNG is echt wel zeer verrassend. Ik had dit nooit gedacht.
Het gaat om een stille film die word ondersteund door live artiesten.
Zouden dat dan dezelfde zijn als in de film dat zou fantastisch zijn ( we spreken dan wel over, Josh Homme, Jesse Hughes, Tom Araya, Slash, Mark Lanegan ) echt ziek al zou het maar een deel zijn.
Ik vind het wel een rare keuze ( wellicht omwille van de dood van Lemmy ), zou dit dan de hoofdact zijn en kunnen we Radiohead dan definitief afschrijven ( zou ik wel super jammer vinden)
Vrijdag om 4 uur krijgen we nieuwe namen: zeer benieuwd.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Als je ook op de site kijkt, staan ze ook klein onder disclosure en new order dus lijkt me sterk dat ze daarmee gaan aflsuiten
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Dave wrote:
Wat n zeveraar die Vincent Bylo!!! Gaat gewoon over die Gutterdammerung, er komt n “live-band! Serieus, n live-band op werchter, wwie had dat nu gedacht, wat n groot nieuws! man, man,…


Wow. Die zure mens award is alvast binnen. Ik vind het wel erg vet hoor. Zeer benieuwd naar die film. En fucking Henry Rollins als live verteller. Bruut. En mooi dat Werchter zoiets presenteert.
Leuk om mee te pikken, maar dit is volgens mij niet iets waarvoor mensen tickets kopen. En als je op de radio over een 'grote naam' spreekt, dan verwacht je toch iets anders. Maar als afsluitende 'act' op de main stage kan ik me er misschien nog in vinden. Eens iets anders dan de traditionele 'dance' afsluiter :)

Edit: Laten we eens gek doen. Stel je voor dat ze QOTSA - IGGY POP - SLASH - ... die meewerken aan het project, gewoon op de main stage programmeren met hun band. Wat een waanzinnig zou dat zijn :D
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
629
Lijkt mij ook best mooi om te zien. Denk ook dat ze hiermee de main stage afsluiten op donderdag. Aangezien ze vuurwerk af gaan schieten.

Op Download en Isle Of Wight staat het gewoon in een tent. Denk dat ze hiermee de Barn openen of KluB C afsluiten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.033
8.674
Ik vind het wel een rare keuze ( wellicht omwille van de dood van Lemmy ), zou dit dan de hoofdact zijn en kunnen we Radiohead dan definitief afschrijven ( zou ik wel super jammer vinden)

Met hoofdact heeft dit niks te maken. Dit zal wel voor in een tent zijn. Misschien tonen ze deze zelfs gewoon op de North West Walls ofzo.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Trouwens de cast van die Gutterdammerung bestaat onder andere uit Josh Homme en Iggy Pop. Wellicht worden we nog verrast dat zij ook live mee gaan doen?!
 

Jens André

Playlistbediener
23 jan 2016
21
0
Oei net gelezen dat de live band hier dus niet uit bestaat, ja kon maar hopen eh ;-)
Dan weet ik niet zeker of dit wel de afsluiter is voor donderdag.
Ben wel verrast met de keuze
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.033
8.674
Trouwens de cast van die Gutterdammerung bestaat onder andere uit Josh Homme en Iggy Pop. Wellicht worden we nog verrast dat zij ook live mee gaan doen?!

Feit is dat Iggy Pop tourt in die periode (met Josh, Fertita, Matt Helders als zijn band). Ik zie die nog als losse naam op de affiche verschijnen. Iggy is de man, namelijk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
629
EddieVerder wrote:
Trouwens de cast van die Gutterdammerung bestaat onder andere uit Josh Homme en Iggy Pop. Wellicht worden we nog verrast dat zij ook live mee gaan doen?!


Feit is dat Iggy Pop tourt in die periode (met Josh, Fertita, Matt Helders als zijn band). Ik zie die nog als losse naam op de affiche verschijnen. Iggy is de man, namelijk.

Helaas touren die enkel mee voor de zaalshows. Vanaf eind mei is het een andere band die Iggy begeleidt, al zit Troy Van Leeuwen (QOTSA) daar dan weer bij. Ik zie hem echter wel een spot vergelijkbaar met Patti Smith innemen. Sinds het bekendmaken van Post Pop Depression is hij plots weer hip genoeg om hoger te mikken dan middelgrote festivals.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Zojuist een mailtje gehad:

De film wordt begeleid door een groep onder leiding van gitarist Kevin Armstrong (David Bowie, Morrissey, Iggy Pop). De set bestaat uit rockanthems (Black Sabbath, Led Zeppelin, The Stooges…) die worden gezongen door Jesse Smith, een jonge Brit met een stem als Robert Plant. Ook Henry Rollins is er in Werchter bij, als verteller. Ontdek en beleef!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken