Rock Werchter 2016 - Geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Ik heb hem sinds maandag binnen. Wordt de eerste keer werchter voor me
 

Stevie

Playlistbediener
16 jan 2016
17
0
Ik verwacht TLSP eerder als afsluiter van the barn. (Hopelijk tijdens de zogezegd komende danceact op de main stage)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik heb hem al een tijdje binnen :)

Gutterdammerung lijkt me wel vet! Mooi dat Rock Werchter zoiets neerzet. In de beschrijving staat dit: "Een showconcept voor The Hives met film en pyrotechniek laat hem geloven dat zijn idee kan werken." Heeft hij eerder iets op The Hives gedaan of bedoelen ze hiermee dat het op The Hives speelt? Ik hoop dat het niet samenvalt met de headliner.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Luud wrote:
Is dit serieus zo groot dat het een tent afsluit dan?




Het EK voetbal is weer en met een goed presterend Belgisch elftal, worden er op vrijdag/zaterdag voetbalwedstrijden getoond.

Zijn dat de 2 dagen waarop België mogelijk kan spelen (als ze verder geraken), de vrijdag OF de zaterdag? Weet iemand daar meer van?

Ik hoop trouwens dat ze die voetbal en het festival beter gescheiden houden. Een groot scherm buiten het festivaterrein (Hive), maar op het festival focus op muziek. Anders worden het weer toestanden zoals in 2014...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik heb hem al een tijdje binnen
simple-smile.png


Gutterdammerung lijkt me wel vet! Mooi dat Rock Werchter zoiets neerzet. In de beschrijving staat dit: “Een showconcept voor The Hives met film en pyrotechniek laat hem geloven dat zijn idee kan werken.” Heeft hij eerder iets op The Hives gedaan of bedoelen ze hiermee dat het op The Hives speelt? Ik hoop dat het niet samenvalt met de headliner.

Nee, hij deed ooit een show voor de band The Hives.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Zijn dat de 2 dagen waarop België mogelijk kan spelen (als ze verder geraken), de vrijdag OF de zaterdag? Weet iemand daar meer van?

Ik hoop trouwens dat ze die voetbal en het festival beter gescheiden houden. Een groot scherm buiten het festivaterrein (Hive), maar op het festival focus op muziek. Anders worden het weer toestanden zoals in 2014…

Wordt België eerste in de poule en bereiken ze de kwartfinale, dan spelen ze de zaterdag (21:00).
Wordt België tweede in de poule en bereiken ze de kwartfinale, dan spelen ze de vrijdag (21:00).

Van de Nederlandse voetbal wedstrijden heb je geen last, die zullen er niet zijn ...
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Rood staat me toch beter dan oranje ....

Maar nog even het gerucht van Paul McCartney op pinkpop.
Ze delen nooit 3 dezelfde headliners met Werchter, dan zou Paul al ieder geval niet op Werchter komen.
En hoewel ik the Beatles erg waardeer, vind ik het niet erg.
Liever dan toch een Bruce Springsteen, Radiohead, Arcade Fire, of .....

En volgens mij ga ik ook deze week de kaarten maar aanschaffen,
welke headliner er ook komt op donderdag, we gaan toch wel.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Radiohead en Arcade Fire hoef je niet op te rekenen. Bruce zie ik opzich nog wel gebeuren, maar ook niet heel snel eigenlijk..
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Nee, maar laat me nog maar even dromen over Radiohead en Arcade Fire.
Bruce Springsteen of wellicht een totaal verrassende naam misschien ?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Ik weet ook wel dat de kansen eigenlijk 0 procent zijn.
Bruce Springsteen heb ik ook nog nooit gezien, dus dat zal ook geen teleurstelling zijn.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Shaverion wrote:
Ik heb hem al een tijdje binnen
simple-smile.png


Gutterdammerung lijkt me wel vet! Mooi dat Rock Werchter zoiets neerzet. In de beschrijving staat dit: “Een showconcept voor The Hives met film en pyrotechniek laat hem geloven dat zijn idee kan werken.” Heeft hij eerder iets op The Hives gedaan of bedoelen ze hiermee dat het op The Hives speelt? Ik hoop dat het niet samenvalt met de headliner.


Nee, hij deed ooit een show voor de band The Hives.

Hahaha, sorry heb een lange dag achter de rug :p Ik vond het al een rare zin xD
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Chiel wrote:
Nee, maar laat me nog maar even dromen over Radiohead en Arcade Fire.

Hoe langer je blijft dromen, hoe groter de teleurstelling gaat zijn.
Aan de andere kant, we hebben het wel over de donderdag, traditioneel de moeilijkste dag om uit te verkopen, zeker na twee maanden ticketverkoop zonder een noemenswaardig naam. Ze kunnen daar mijns inziens niet meer volstaan met half werk. Dus de hoop op Radiohead of een andere flinke naam lijkt me nog best gerechtvaardigd.

Arcade Fire daarentegen gaat helaas niet gebeuren.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
En als we dan toch aan het dromen zijn, mijn wishlist is - naast Radiohead - als volgt (en hopelijk niet eens zo heel onrealistisch):

The National
Tame Impala
LCD Soundsystem
Beck
Foals
M83
Sigur Ros (ok, toch niet zo realistisch)
Kendrick Lamar
Balthazar
Typhoon (geniet hij überhaupt enige bekendheid in België?)
The Arcs
Grimes
Kurt Vile (tourt hij eigenlijk?)
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Zonder een radiohead of AF zal Werchter sowieso een mindere affiche hebben tov andere Europese festivals.

Momenteel kunnen ze zich amper onderscheiden door een mooie exclusieve naam die niet 20* te bewonderen valt in 2016
 

Earlgrey

Playlistbediener
10 jan 2016
41
0
Ik weet ook wel dat de kansen eigenlijk 0 procent zijn.
Bruce Springsteen heb ik ook nog nooit gezien, dus dat zal ook geen teleurstelling zijn.

Waarom zou Radiohead niet meer kunnen komen?
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik denk dat die kans er zeker in zit.
Ze hebben iig nu weer een datum bekend gemaakt voor een festival in ijsland, dus waarom geen werchter?!
 

LVH

Playlistbediener
26 jan 2016
17
0
Ik weet ook wel dat de kansen eigenlijk 0 procent zijn.

Jullie doen precies alsof Werchter een flutfestival is dat geen enkele kaskraker kan binnenhalen. Ga er nu nog geen kansen aan proberen vast te hangen, want het kan echt nog alle kanten uit.
 

LVH

Playlistbediener
26 jan 2016
17
0
Of wie weet komt Daft Punk voor een Alive 2017. In 2006 was de tour ook van start gegaan rond april, dus waarom niet 30 juni op Werchter. Stel je voor dat dit echt zou gebeuren... Wat voor een bom gaat dat worden!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Of wie weet komt Daft Punk voor een Alive 2017. In 2006 was de tour ook van start gegaan rond april, dus waarom niet 30 juni op Werchter. Stel je voor dat dit echt zou gebeuren… Wat voor een bom gaat dat worden!

Als dat gebeurt, dan overlijd ik ter plekke van excitement.
 

LVH

Playlistbediener
26 jan 2016
17
0
LVH wrote:
Of wie weet komt Daft Punk voor een Alive 2017. In 2006 was de tour ook van start gegaan rond april, dus waarom niet 30 juni op Werchter. Stel je voor dat dit echt zou gebeuren… Wat voor een bom gaat dat worden!
Als dat gebeurt, dan overlijd ik ter plekke van excitement.

Je zal zeker niet de enige zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken