DE Rock am Ring / Rock im Park 2020 - Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Indiaantje89 wrote:
Ben wel benieuwd of My Chemical Romance nog ergens gaat opduiken in Europa. Als RAR/RIP ze niet eens heeft…

Misschien toch in de Augustus periode: Sziget, Leeds/Reading, Pukkelpop, Lowlands?

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat MCR zoals ik al eerder aangaf op een headlinepositie aast en ze die waarschijnlijk nog niet krijgen.
En ook nooit zullen krijgen.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Wel weer een paar lekkere namen erbij hoor.
Word erg blij van Alter Bridge, Airbourne, Babymetal, Skillet, Royal Republic, Devin Townsed en Amaranthe :)
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Mooie nieuwe namen! Aantal die ik wel graag wil zien en erg blij van wordt! :)

- SOAD
- Green Day
- Volbeat
- Korn
- Disturbed
- Alter Bridge
- Weezer
- Babymetal
- The Pretty Reckless
- Black Veil Brides
- Of Mice & Men
- Motionless in White
- Amaranthe

Weet in ieder geval dat ik me prima ga vermaken in Juni voor de eerste keer op RaR :)
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Wij gaan voor het eerst naar Rock Am Ring en hebben een general camping ticket, iemand tips welke camping het fijnste is? En ook dichtbij het festival terrein (iig op loopafstand) of is alles op loopafstand? Tips zijn welkom???
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Wij gaan voor het eerst naar Rock Am Ring en hebben een general camping ticket, iemand tips welke camping het fijnste is? En ook dichtbij het festival terrein (iig op loopafstand) of is alles op loopafstand? Tips zijn welkom
1f607.svg
1f918-1f3fb.svg
Nooit geweest, maar alles lijkt me in ieder geval te lopen. Hier de plattegrond; https://assets.mlk-festivals.com/attachment/2889/file/afb3edc03800c7f01b8cb0b5d8682424.pdf
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Voor RaR en RiP beide nog slechts circa 5000 tickets beschikbaar.

Rock am Ring und Rock im Park steuern auf Ausverkauf zu! Für beide Festivals sind jeweils noch knapp 5.000 Festivaltickets verfügbar.
Ab heute 16.00 Uhr kostet ein Weekend Festival Ticket bei Rock am Ring in der letzten Preisstufe 209,00 Euro inkl. VVK-Gebühr.
Der Festpreis für ein Camping- und Parking-Ticket (General Camping) bleibt bei 50,00 Euro inkl. VVK-Gebühr.
Bei Rock im Park sind die Kombitickets in der letzten Preisstufe dann für 259,00 Euro inkl. General Camping, Parking und VVK-Gebühr erhältlich.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Zo, dat is dus binnen twee dagen uitverkocht. Zou nog wel eens naar één van de twee willen gaan, maar dit jaar zeker niet. Staan nu ontzettend veel namen die ik al ergens ga zien, hooguit op Green Day en Volbeat na.
 

Jasper31

Playlistbediener
7 okt 2016
17
17
Wij gaan voor het eerst naar Rock Am Ring en hebben een general camping ticket, iemand tips welke camping het fijnste is? En ook dichtbij het festival terrein (iig op loopafstand) of is alles op loopafstand? Tips zijn welkom???

Loop afstand van de camping naar het terrein ligt uiteraard aan welke camping je kiest om heen te gaan. Normale campings rond het festival terrein zijn allemaal op donderdag ochtend voor 90% gevuld en moet je echt zoeken voor een plaatsje. Krebsberg is een grote algemene camping op een kleine 40 minuten wandelen. Onderweg is genoeg te zien dus het valt wel mee (denk aan bier en eet stands, merchandise, dronken Duitsers) . Ook kan je met de shuttle bus naar het festival en terug. Eerste keer naar festival is gratis dan wordt je ter plekke door een sluis geloodst en moet je een weekend kaartje kopen voor de bus (vorig jaar €6,- geloof ik).
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Gaat niet door
https://www.rock-am-ring.com/
https://www.sueddeutsche.de/bayern/corona-bayern-news-1.4775078
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken