DE Rock Am Ring 2015

11. NOVEMBER 2014
ÜBERZEUGENDES VOTUM FÜR ROCK AM RING & ROCK IM PARK
Über 80.000 Tickets für beide Festivals verkauft
Zweite Preisstufe bis Ende Dezember gültig
Über 80.000 Fans haben ihre Entscheidung für Rock am Ring und Rock im Park getroffen. Das ist das überzeugende Fan-Votum zum Ende des Frühbuchertarifs. 49.552 verkaufte Eintrittskarten für Mendig und 30.784 für Nürnberg wurden zum Stichtermin registriert.
Mit Beginn der zweiten Preisstufe ist damit die Hälfte der Gesamtkapazität für beide Festivals erreicht. Die Entwicklung zeigt, dass Rock am Ring auf dem Flugplatz Mendig in der Vulkaneifel und Rock im Park auf dem Nürnberger Zeppelinfeld an die Dynamik der Vorjahre anschließen. Gleichzeitig wird deutlich, wie positiv das Publikum das umfassende Programm-Angebot bewertet.
Seit 11. November beträgt der Ticketpreis 170,- Euro inkl. Parken, Campen, Vorverkaufsgebühr und 5,- Euro rückzahlbares Müllpfand. Hinzu kommen Buchungs- und evtl. Versandgebühren. Die zweite Preisstufe hat bis Ende Dezember Gültigkeit.
https://www.rock-am-ring.com/2015/news/ueberzeugendes-votum-fuer-rock-am-ring-und-rock-im-park

Haha, gaat niet slecht daar! Mooi dat er toch veel mensen voor Rock am Ring lijken te kiezen in plaats van Der Ring , ik merk dat ik het die zakenmannetjes minder gun. Daar sta je met je dure boutheadliners.

Is het mogelijk beide festivals te combineren? ( rock am ring en grune holle)? Meen me te herinneren dat de camping van rock am ring dit jaar al maandag open ging. Dus stel dat je grune hole doet van donderdag tot maandag morgen, zou je dan eventueel rechtstreeks naar rock am ring kunnen gaan?
Weet iemand ook hoever beide festivals uit elkaar liggen?

Is het mogelijk beide festivals te combineren? ( rock am ring en grune holle)? Meen me te herinneren dat de camping van rock am ring dit jaar al maandag open ging. Dus stel dat je grune hole doet van donderdag tot maandag morgen, zou je dan eventueel rechtstreeks naar rock am ring kunnen gaan?
Weet iemand ook hoever beide festivals uit elkaar liggen?

Ongeveer 35 km is de reisafstand tussen beide festivals dus dat is zeker te doen. Er zitten wel wat dagen tussen dus je hebt wel een hotel nodig.

Kan je dan niet al van maandag terecht op de camping? Ik dacht dat Grune Hole eindigt op de dag dat de camping van rock am ring opent

Zou KORN en Bring Me The Horizon ook naar Rock Am Ring komen omdat Korn gaat spelen bij Hellfest en Download Festival!!

Volgens mij kun je pas vanaf woensdag kamperen bij RaR dit jaar:
Das Campieren ist nur auf den ausgeschilderten Zelt- und Campingplätzen und erst ab Mittwoch, den 03. Juni 2015, 16:00 Uhr, gestattet

Kaartverkoop loopt stukken beter (bijna 90k voor RaR & RiP) dan bij de 'nieuwe' concurrent; 4k voor Grune Holle, 15k voor Rockavaria, en 4k voor Rock in Vienna

https://twitter.com/FestivalhallaNL/status/538663529717698560

https://twitter.com/FestivalhallaNL/status/538663966906798080

Haha, genieten! :D Had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, Der Ring verkoopt dus écht voor geen meter.

Nieuwe naampjes:

The Prodigy, Interpol, Clueso, Hozier, Bad Religion, Tocotronic, Netsky, Modestep, Royal Republic, Clutch, Kadavar, Zebrahead, Antilopen Gang, OK KID, Schmutzki en Slaves.

Godverdomme, wat een heerlijke lineup! Erg blij met Interpol, Clutch, Kadavar en Antilopen Gang en vooral met Bad Religion!!

Die Toten Hosen, Broilers, Rise Against, Motorhead, Feine Sahne Fishfilet, Donots, A Day to Remember, Eagles of Death Metal, Foo Fighters, Frank Turner, Parkway Drive, Slash, Slipknot en Turbostaat zijn andere namen die ik zeker wil gaan checken. Ik ga me wel vermaken op Rock am Ring, knap hoe ze ook keer op keer van Der Ring weten te winnen. Dat is in de kaartverkoop ook wel te zien, Rock am Ring gaat richting uitverkopen.

Godverdomme, wat een heerlijke lineup! Erg blij met Interpol, Clutch, Kadavar en Antilopen Gang en vooral met Bad Religion!!

Die Toten Hosen, Broilers, Rise Against, Motorhead, Feine Sahne Fishfilet, Donots, A Day to Remember, Eagles of Death Metal, Foo Fighters, Frank Turner, Parkway Drive, Slash, Slipknot en Turbostaat zijn andere namen die ik zeker wil gaan checken. Ik ga me wel vermaken op Rock am Ring, knap hoe ze ook keer op keer van Der Ring weten te winnen. Dat is in de kaartverkoop ook wel te zien, Rock am Ring gaat richting uitverkopen.
Keer op Keer winnen? Dit is pas de eerste jaar hoor dat Der-Ring bestaat.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Keer op Keer winnen? Dit is pas de eerste jaar hoor dat Der-Ring bestaat.

Goh, Ik heb het natuurlijk over de bekendmakingen, ik vind de bekendmakingen van Rock am Ring keer op keer beter dan die van Der Ring. That's all...

Kaarten gekocht vandaag, het gaat RaR worden in plaats van Pinkpop voor mij dit jaar. Ben benieuwd

Rock am Ring
1 min. ·
Hier eine kleine, feine Bandwelle zur Abrundung! Das ist noch nicht das Ende, aber ein Ende ist in Sicht!
Und jetzt der Endspurt auf die letzten Tickets.
Neu bestätigt: Jamie T, Three Days Grace, Zugezogen Maskulin, L7 Official, The Ghost Inside, All That Remains, Yellowcard, We Are Harlot, In This Moment, Maxi Jazz & The E-Type Boys feat. Elliott Randall, Sondaschule, LOWER THAN ATLANTIS, Pop Evil, Bombus, TÜSN, Motionless In White, Code Orange und Dolomite Minor.
www.rock-am-ring.com/tickets
‪#‎rar2015‬

L7 en Bombus zijn cool! Een vriend met wie ik ga springt een gat in de lucht wanneer hij ziet dat The Ghost Inside, Three Days Grace, All That Remains, In This Moment, Yellowcard en Lower Than Atlantis komen. Voor veel mensen waarschijnlijk een sterke bekendmaking, maar ik had er meer van verwacht.

Users who are viewing this thread