DE Rock Am Ring 2015

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.041
6.080
https://www.rock-am-ring.com/2015/news/neue-bestaetigungswelle-fuer-rock-am-ring-und-rock-im-park
4. NOVEMBER 2014
NEUE BESTÄTIGUNGSWELLE FÜR ROCK AM RING UND ROCK IM PARK

Frühbucherpreis noch bis einschließlich 10. November
Rock-Kultur in all ihren Facetten
Herausragende Headliner sowie ein stetig wachsendes Line-up mit klaren Konturen prägen das Bild von Rock am Ring und Rock im Park vom 5. bis 7. Juni 2015. Die zeitgenössische Rock-Kultur in all ihren Facetten findet Ausdruck in einem Programm, das Aktualität und Vielfalt betont, aber auch moderne Klassiker berücksichtigt.
Nach dem bereits die Foo Fighters, Die Toten Hosen und Slipknot sowie Rise Against, Beatsteaks, Kraftklub, Motörhead, Broilers, Frank Turner, In Flames oder Parkway Drive ihre Teilnahme an den Jubiläumsfestivals zugesagt hatten, gibt es nunmehr eine zweite Bestätigungswelle.
Bastille, Slash Feat. Myles Kennedy & The Conspirators, Deichkind, Marilyn Manson sowie A Day To Remember, Marsimoto und Fritz Kalkbrenner führen die Liste der neu engagierten Bands an.
Mit Enter Shikari, Godsmack, Hollywood Undead, Blues Pills oder Body Count Feat. Ice-T haben Rock-Highlights unterschiedlichster Klangfarben zugesagt.
Indie-Rock- und Urban-Künstler wie Mighty Oaks, K.I.Z., Prinz Pi, MS MR, Bilderbuch, Feine Sahne Fischfilet oder das außergewöhnliche Elektroprojekt SIRIUSMODESELEKTOR unterstreichen Vielseitigkeit und Abwechslungsreichtum der Festivals, sowohl was nationale als auch internationale Akzente betrifft.
Insgesamt steht bereits jetzt die Hälfte des rund 90 Teilnehmer umfassenden Programms fest.
Rock am Ring an seinem neuen Schauplatz auf dem Flugplatz Mendig in der Vulkaneifel und Rock im Park auf dem Nürnberger Zeppelinfeld präsentieren auf vier Bühnen einen kontrastreichen und spannenden Mix moderner und alternativer Musik, der zum Markenzeichen für die populärsten deutschen Open Air Festivals geworden ist.
Die Fans erwartet eine Festivalinszenierung, die Licht- und Videoinstallationen sowie Kunstobjekte einschließt. Kulissen und Erlebnisräume auf dem weitläufigen Festivalgelände bieten Inspiration und Entertainment zwischen den Auftritten.
Der traditionelle Frühbucher-Rabatt mit dem ermäßigten Einstiegspreis von 160,- Euro endet am 10. November und erhöht sich ab dem 11. November auf 170,- Euro. Hierin sind Parken, Campen, Vorverkaufsgebühr und 5,- Euro rückzahlbares Müllpfand enthalten. Hinzu kommen Buchungs- und evtl. Versandgebühren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Zo ze hebben daar wel alle cliché namen aan elkaar gerijgt zeg.

Hopelijk komt hun concurrent morgen met wat betere namen, waar Pinkpop het een en het ander van mee kan pikken.

 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hahah wat doen MS MR en Bastille op zo’n festival?

Spelen. Bastille stond er al eerder, en Rock am Ring heeft ieder jaar wel een paar van dit soort schijtnamen staan. Helaasch.

 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Hahah wat doen MS MR en Bastille op zo’n festival?

Spelen. Bastille stond er al eerder, en Rock am Ring heeft ieder jaar wel een paar van dit soort schijtnamen staan. Helaasch.

Behalve die schijtnamen staan er aardig wat mooie bands naar mijn smaak. Geeft de burger moed voor Pinkpop en FortaRock.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div>
Hahah wat doen MS MR en Bastille op zo’n festival?


Spelen. Bastille stond er al eerder, en Rock am Ring heeft ieder jaar wel een paar van dit soort schijtnamen staan. Helaasch.


Behalve die schijtnamen staan er aardig wat mooie bands naar mijn smaak. Geeft de burger moed voor Pinkpop en FortaRock.

Mee eens! Ticket vandaag gekocht :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559

Ooh oke, nee dacht dat ze even kwamen kijken.

Ot; Trouwens vet zuur voor de mensen die nu al kaartjes hebben voor RaR, Der Ring lijkt met een betere lineup te gaan komen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Gloeilamp wrote:
Spelen.

Ooh oke, nee dacht dat ze even kwamen kijken.

Ot; Trouwens vet zuur voor de mensen die nu al kaartjes hebben voor RaR, Der Ring lijkt met een betere lineup te gaan komen.

Dat vind ik niet zuur hoor, daar kies je zelf voor.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Spelen.


Ooh oke, nee dacht dat ze even kwamen kijken.

Ot; Trouwens vet zuur voor de mensen die nu al kaartjes hebben voor RaR, Der Ring lijkt met een betere lineup te gaan komen.


Dat vind ik niet zuur hoor, daar kies je zelf voor.
Eens, iedereen die zich er een beetje in heeft verdiept wist dat er met Der Ring een nieuwe speler was.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Spelen.

Ooh oke, nee dacht dat ze even kwamen kijken.

Ot; Trouwens vet zuur voor de mensen die nu al kaartjes hebben voor RaR, Der Ring lijkt met een betere lineup te gaan komen.

Onzin. Ik vind de line-up van Rock am Ring namelijk stukken beter, de namen van Der Ring (kutnaam trouwens) vind ik gewoon niks. Muse, Kiss en Metallica zijn stuk voor stuk headliners waar ik geen bal mee heb. Die eerste twee kunnen me zelfs gestolen worden. Datzelfde voor Emmure, Limp Bizkit, Judas Priest, Incubus en Testament. Anti-Flag, Faith No More en Orchid zijn de enige namen die ik graag had willen zien op RaR. Voor mij dus totaal geen reden om spijt te hebben. Doe mij maar Die Toten Hosen, Motorhead, Rise Against, Broilers, Donots, Parkway Drive en Foo Fighters. Stukken beter imo.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Hey!

Heeft iemand hier een linkje naar een site waar veel informatie over bijvoorbeeld de camping enzo van Rock Am Ring opstaat, het liefst in het engels of nederlands ;. op google kon ik niet zo veel vinden
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Spelen.


Ooh oke, nee dacht dat ze even kwamen kijken.

Ot; Trouwens vet zuur voor de mensen die nu al kaartjes hebben voor RaR, Der Ring lijkt met een betere lineup te gaan komen.


Onzin. Ik vind de line-up van Rock am Ring namelijk stukken beter, de namen van Der Ring (kutnaam trouwens) vind ik gewoon niks. Muse, Kiss en Metallica zijn stuk voor stuk headliners waar ik geen bal mee heb. Die eerste twee kunnen me zelfs gestolen worden. Datzelfde voor Emmure, Limp Bizkit, Judas Priest, Incubus en Testament. Anti-Flag, Faith No More en Orchid zijn de enige namen die ik graag had willen zien op RaR. Voor mij dus totaal geen reden om spijt te hebben. Doe mij maar Die Toten Hosen, Motorhead, Rise Against, Broilers, Donots, Parkway Drive en Foo Fighters. Stukken beter imo.

Goed standpunt hoewel ik persoonlijk een combinatie van bands van beide festivals perfect zou vinden. Met name Judas Priest, Testament, 5FDP van Grüne Hölle (Ring = kutnaam indeed) vind ik tof. Hopelijk combineert FortaRock er lekker op los.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Hey!

Heeft iemand hier een linkje naar een site waar veel informatie over bijvoorbeeld de camping enzo van Rock Am Ring opstaat, het liefst in het engels of nederlands ;. op google kon ik niet zo veel vinden

Haha ik begrijp je probleem, vorig jaar had ik hetzelfde met RaR. Ik weet niet wat het is, maar het lijkt erop alsof ze er hard hun best voor doen om geen internationaal festival te zijn/worden. De site is ontzettend onoverzichtelijk en maar een klein deel van de site is ook in het Engels. Bijzonder irritant...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.041
6.080
<div class="d4p-bbt-quote-title">Rutger wrote:</div>
Hey!

Heeft iemand hier een linkje naar een site waar veel informatie over bijvoorbeeld de camping enzo van Rock Am Ring opstaat, het liefst in het engels of nederlands ;. op google kon ik niet zo veel vinden


Haha ik begrijp je probleem, vorig jaar had ik hetzelfde met RaR. Ik weet niet wat het is, maar het lijkt erop alsof ze er hard hun best voor doen om geen internationaal festival te zijn/worden. De site is ontzettend onoverzichtelijk en maar een klein deel van de site is ook in het Engels. Bijzonder irritant…
Zijn ze nog mee bezig, is allemaal nog voorlopig...
Op de site te vinden onder "INFO".
https://www.rock-am-ring.com/rund-ums-festival/vorlaeufiger-gelaendeplan
3db021c1dd8d4c80825770f17e4e4146.png


Edit:
btw.. te vinden in maps op deze locatie :)
https://www.google.nl/maps/place/Mendig+Air+Base/@50.3646783,7.3133073,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x840a818150249696
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken