Rammstein

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Die Deutschland Remix, dat werkt nochtans live hoor! Wel blij dat Puppe er bij is, live met die koets (=kinderwagen) :)

Pussy mag van mij ook meteen geschrapt worden.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Hier gaat echt niks meer aan veranderd worden ben ik bang. Anders hadden ze dat na de eerste keer al gedaan.
Inderdaad, met die nummer-specifieke pyrotechnics is er geen ruimte eens iets anders te spelen. Al hun recente tours zijn van eerste tot laatste nummer identiek.

Wel jammer dat ze alleen de (wat mij betreft) matigste nummers van Zeit spelen. Nou ja, matigste... minst sterke.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maar dat zijn Pyroarme nummers of nummers waar geen grote dingen bijzitten. Waar de Pyro bij vast staat daar wordt niet afgeweken tenzij het nummer helemaal niet werkt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Setlist wijkt niet af.....jammer.
Zit nog eens te kijken, maar hij wijkt wel af, in negatieve zin aangezien Diamant weg is gehaald. Nou gaat het me niet per se om Diamant zelf, maar ik baal wel dat er een nummer weg is en de volgorde is ook wat aangepast.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zit nog eens te kijken, maar hij wijkt wel af, in negatieve zin aangezien Diamant weg is gehaald. Nou gaat het me niet per se om Diamant zelf, maar ik baal wel dat er een nummer weg is en de volgorde is ook wat aangepast.
Hee dat was me niet opgevallen. Zal eens kijken of ik daar wat meer info over kan vinden
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maar even kaartjes gehaald om met de bus naar Nijmegen te gaan. Lekker chill afgezet en opgehaald worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik heb trouwens nog een kleine hoop op het veranderen van de setlist doordat er twee voorprogramma's zijn. Vanaf 22 juni tot het eind van de tour komt Duo Abelard mee i.p.v. Duo Jatékok, dus wie weet zorgt dat voor een andere setlist?
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Ik heb trouwens nog een kleine hoop op het veranderen van de setlist doordat er twee voorprogramma's zijn. Vanaf 22 juni tot het eind van de tour komt Duo Abelard mee i.p.v. Duo Jatékok, dus wie weet zorgt dat voor een andere setlist?
Wat muziek betreft is het 1 pot nat. Dus ik verwacht geen veranderingen m.b.t. de setlist.
Begrijp overigens niet dat ze vast hebben gehouden aan dit concept.
Er was tijdens de vorige tour al veel kritiek op de dames. Hun pianospel vervliegt in zijn geheel met zoveel publiek. Zeker met het 'geweldige' Nederlanse 'bla bla bla' publiek (Dutch Disease).
Rammstein staat bekend om hun slechte voorprogramma's.
Alleen Apocalyptica tijdens de 'Reise Reise Tour 2005' was geweldig
 

Dennis Koek

Playlistbediener
8 jun 2022
10
0
Hallo allemaal, ik ben voor het eerst aanwezig op het Rammstein forum :) We gaan 4 juni naar het Goffertpark en denken aan Park + Shuttle. Ik zie echter dat deze sluit om 0:00 uur en wil niet voor afloop van het concert al weg gaan. Heeft iemand ervaring met deze manier van vervoer? Of is het parkeren bij één van de stations in de dorpen/steden in de buurt en dan de trein pakken een beter optie?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Hallo allemaal, ik ben voor het eerst aanwezig op het Rammstein forum :) We gaan 4 juni naar het Goffertpark en denken aan Park + Shuttle. Ik zie echter dat deze sluit om 0:00 uur en wil niet voor afloop van het concert al weg gaan. Heeft iemand ervaring met deze manier van vervoer? Of is het parkeren bij één van de stations in de dorpen/steden in de buurt en dan de trein pakken een beter optie?
Het concert is hooguit om elf uur afgelopen, dus op zich hoef je dan niet eerder weg te gaan.
Trein pakken zou ik nooit doen (als ik de keuze had). Veel te veel drukte op Nijmegen CS zelf en de treinen zijn me te druk na afloop.
 

Dennis Koek

Playlistbediener
8 jun 2022
10
0
Het concert is hooguit om elf uur afgelopen, dus op zich hoef je dan niet eerder weg te gaan.
Trein pakken zou ik nooit doen (als ik de keuze had). Veel te veel drukte op Nijmegen CS zelf en de treinen zijn me te druk na afloop.
Dank je wel. Vraag me alleen af of de pendelbus wel voor 00:00 op de parkeerplaats is. Als er om 23:00 uur eerst 60.000 mensen van het terrein af moeten, dan nog de bus vinden en dan nog een stukje door de drukte rijden tot de parkeerplaats :unsure: Misschien vroeg in de middag in de wijken rond het Goffertpark parkeren, en dan gewoon geduldig in de file op de terugweg gaan staan. Aan de andere kant, waarom zullen ze Park + Shuttle aanbieden als ze het niet redden qua tijd....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik pak altijd een georganiseerde busreis. Er zijn er voldoende. Je wordt een 2 uur vantevoren gedropt en je wordt weer opgepikt na het concert. Ook vanuit Almeloooooo
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb trouwens nog een kleine hoop op het veranderen van de setlist doordat er twee voorprogramma's zijn. Vanaf 22 juni tot het eind van de tour komt Duo Abelard mee i.p.v. Duo Jatékok, dus wie weet zorgt dat voor een andere setlist?
Ik heb er een hard hoofd in....Pussy en Sehnsucht zouden wel vervangen mogen worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken