Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad, met die nummer-specifieke pyrotechnics is er geen ruimte eens iets anders te spelen. Al hun recente tours zijn van eerste tot laatste nummer identiek.
Wel jammer dat ze alleen de (wat mij betreft) matigste nummers van Zeit spelen. Nou ja, matigste... minst sterke.
Maar dat zijn Pyroarme nummers of nummers waar geen grote dingen bijzitten. Waar de Pyro bij vast staat daar wordt niet afgeweken tenzij het nummer helemaal niet werkt.
Maar dat zijn Pyroarme nummers of nummers waar geen grote dingen bijzitten. Waar de Pyro bij vast staat daar wordt niet afgeweken tenzij het nummer helemaal niet werkt.
Zit nog eens te kijken, maar hij wijkt wel af, in negatieve zin aangezien Diamant weg is gehaald. Nou gaat het me niet per se om Diamant zelf, maar ik baal wel dat er een nummer weg is en de volgorde is ook wat aangepast.
Zit nog eens te kijken, maar hij wijkt wel af, in negatieve zin aangezien Diamant weg is gehaald. Nou gaat het me niet per se om Diamant zelf, maar ik baal wel dat er een nummer weg is en de volgorde is ook wat aangepast.
Ik heb trouwens nog een kleine hoop op het veranderen van de setlist doordat er twee voorprogramma's zijn. Vanaf 22 juni tot het eind van de tour komt Duo Abelard mee i.p.v. Duo Jatékok, dus wie weet zorgt dat voor een andere setlist?
Ik heb trouwens nog een kleine hoop op het veranderen van de setlist doordat er twee voorprogramma's zijn. Vanaf 22 juni tot het eind van de tour komt Duo Abelard mee i.p.v. Duo Jatékok, dus wie weet zorgt dat voor een andere setlist?
Wat muziek betreft is het 1 pot nat. Dus ik verwacht geen veranderingen m.b.t. de setlist.
Begrijp overigens niet dat ze vast hebben gehouden aan dit concept.
Er was tijdens de vorige tour al veel kritiek op de dames. Hun pianospel vervliegt in zijn geheel met zoveel publiek. Zeker met het 'geweldige' Nederlanse 'bla bla bla' publiek (Dutch Disease).
Rammstein staat bekend om hun slechte voorprogramma's.
Alleen Apocalyptica tijdens de 'Reise Reise Tour 2005' was geweldig
Hallo allemaal, ik ben voor het eerst aanwezig op het Rammstein forum We gaan 4 juni naar het Goffertpark en denken aan Park + Shuttle. Ik zie echter dat deze sluit om 0:00 uur en wil niet voor afloop van het concert al weg gaan. Heeft iemand ervaring met deze manier van vervoer? Of is het parkeren bij één van de stations in de dorpen/steden in de buurt en dan de trein pakken een beter optie?
Hallo allemaal, ik ben voor het eerst aanwezig op het Rammstein forum We gaan 4 juni naar het Goffertpark en denken aan Park + Shuttle. Ik zie echter dat deze sluit om 0:00 uur en wil niet voor afloop van het concert al weg gaan. Heeft iemand ervaring met deze manier van vervoer? Of is het parkeren bij één van de stations in de dorpen/steden in de buurt en dan de trein pakken een beter optie?
Het concert is hooguit om elf uur afgelopen, dus op zich hoef je dan niet eerder weg te gaan.
Trein pakken zou ik nooit doen (als ik de keuze had). Veel te veel drukte op Nijmegen CS zelf en de treinen zijn me te druk na afloop.
Het concert is hooguit om elf uur afgelopen, dus op zich hoef je dan niet eerder weg te gaan.
Trein pakken zou ik nooit doen (als ik de keuze had). Veel te veel drukte op Nijmegen CS zelf en de treinen zijn me te druk na afloop.
Dank je wel. Vraag me alleen af of de pendelbus wel voor 00:00 op de parkeerplaats is. Als er om 23:00 uur eerst 60.000 mensen van het terrein af moeten, dan nog de bus vinden en dan nog een stukje door de drukte rijden tot de parkeerplaats Misschien vroeg in de middag in de wijken rond het Goffertpark parkeren, en dan gewoon geduldig in de file op de terugweg gaan staan. Aan de andere kant, waarom zullen ze Park + Shuttle aanbieden als ze het niet redden qua tijd....
Ik pak altijd een georganiseerde busreis. Er zijn er voldoende. Je wordt een 2 uur vantevoren gedropt en je wordt weer opgepikt na het concert. Ook vanuit Almeloooooo