Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vallen volgens mij ook niet meer onder Live nation en die hebben toch bij bijna all grote festivals een grote vinger in de pap als ik me niet vergis…..
Als die al festivals doen dan zou dat sowieso de eerste dag moeten en alles op Rammstein's stage....maar dat is een monster van een stage. Ik zou het graag zien maar ik denk het niet.
Als die al festivals doen dan zou dat sowieso de eerste dag moeten en alles op Rammstein's stage....maar dat is een monster van een stage. Ik zou het graag zien maar ik denk het niet.
Ha ha!
Dat ziet er niet uit als een stage dat gemakkelijk in te passen is op een festival. Gaat alleen werken als ze op de festivals met een kleinere show genoegen nemen (en dat zal vast niet gebeuren)
Ze kunnen ook een tour specifiek voor festivals in elkaar breiden, hé. Maar goed, verwacht ze ook niet.
In het Pinkpopdraadje worden Coldplay, AC/DC en u2 ook herhaaldelijk genoemd en die hoef je ook niet te verwachten op een festival. Dan vind ik Rammstein nog het meest waarschijnlijk.