Rammstein

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
ok album, maar niet beter dan het vorige album.
Het vorige was dan ook 1 van hun sterkste. Dit lijkt me meer een album waar de mannen zich eens losjes willen amuseren, zeker gezien de teksten en de dingen waar ze de draak mee steken. En daar tussen heb je dan sterke nummers die mee kunnen op het vorige album.

Nummer 9, zoals verwacht, een carnavalsnummer.
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik vind em erg lekker. Nu bezig met de 2de luisterbeurt. Een aantal nummers zijn voor mij gelijk raak...Zeit, OK, Angst, Lugen (hoe toepasselijk met een stukje Autotune erin) en natuurlijk Dikke Titten wat niet zo plat is als de titel doet vermoeden maar wel met een ontzettend heerlijk stukje hoempapa in het intro. Rammstein zit zoals altijd op het randje van Briljant/Knettergek. Minder hard maar echt Rammstein. Vandaag is de première van Angst en dat is visueel echt weer een wtf video. Ga dat allen zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Gewoon weer een meer dan prima album. Heerlijk hoor. Ik krijg toch wat paniek door de titel van het laatste nummer, Adieu. Is dit het afscheid van Rammstein of in ieder geval qua albums maken?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nog niet geluisterd, maar is denk ik niet voor niets de titel van het laatste nummer van het album. :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Gewoon weer een meer dan prima album. Heerlijk hoor. Ik krijg toch wat paniek door de titel van het laatste nummer, Adieu. Is dit het afscheid van Rammstein of in ieder geval qua albums maken?
Rammstein zou er al 20 jaar geleden mee ophouden dus das oud nieuws. Ten tijde van LIFAD was het wel kantje boord. Wat ik wel zie en merk dat het lijkt alsof ze veel plezier gehad hebben met het opnemen van dit album en het maken van de bijbehorende video's. 15 en 16 mei 2 oefenshows in Tsjechië. Heel benieuwd naar de setlijst en podium.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Precies weer een album zoals je van de mannen mag verwachten toch? Niet al te serieus nemen. Er zit iig weer genoeg drama en over de top in. Dikke Titten vind ik misschien wel het leukste nummer., maar ik heb er ook weer genoeg door gezapt dankzij een been there, done that gevoel.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Video voor Angst is weer een kunststukje....geeft je ook een onbestendig gevoel...schitterende editing en styling
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Komt nog meer bij:

Rammstein Zeit album sleeve



Rammstein: 2023 European tour dates​

May 31: Lisbon Estadio Nacional, Portugal
Jun 03: Valladolid Estadio Jose Zorrilla, Spain
Jun 05: Madrid Wanda Metropolitano, Spain
Jun 12: Belfast Ormeau Park, UK
Jun 16: Glasgow Hampden Park, UK
Jun 21: London Wembley Stadium, UK
Jun 25: Paris Stade de France, France
Jun 28: Brussels Stade Roi Baudouin, Belgium
Jun 29: Brussels Stade Roi Baudouin, Belgium
Jul 03: Frankfurt Deutsche Bank Park, Germany
Jul 07: Berlin Olympiastadion, Germany
Jul 08: Berlin Olympiastadion, Germany
Jul 13: Warsaw PGE Narodowy, Poland
Jul 19: Munich Olympiastadion, Germany
Jul 23: Vienna Ernst Happel Stadion, Austria
Jul 27: Zurich Stadion Letzigrund, Switzerland
Jul 30: Milan San Siro, Italy
Aug 10: Budapest Groupama Arena, Hungary
Aug 17: Athens Olympic Stadium, Greece

Verkoop begint pas 2 juni (LIFAD iets eerder).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Komt nog meer bij:

Rammstein Zeit album sleeve



Rammstein: 2023 European tour dates​

May 31: Lisbon Estadio Nacional, Portugal
Jun 03: Valladolid Estadio Jose Zorrilla, Spain
Jun 05: Madrid Wanda Metropolitano, Spain
Jun 12: Belfast Ormeau Park, UK
Jun 16: Glasgow Hampden Park, UK
Jun 21: London Wembley Stadium, UK
Jun 25: Paris Stade de France, France
Jun 28: Brussels Stade Roi Baudouin, Belgium
Jun 29: Brussels Stade Roi Baudouin, Belgium
Jul 03: Frankfurt Deutsche Bank Park, Germany
Jul 07: Berlin Olympiastadion, Germany
Jul 08: Berlin Olympiastadion, Germany
Jul 13: Warsaw PGE Narodowy, Poland
Jul 19: Munich Olympiastadion, Germany
Jul 23: Vienna Ernst Happel Stadion, Austria
Jul 27: Zurich Stadion Letzigrund, Switzerland
Jul 30: Milan San Siro, Italy
Aug 10: Budapest Groupama Arena, Hungary
Aug 17: Athens Olympic Stadium, Greece

Verkoop begint pas 2 juni (LIFAD iets eerder).
Nog geen datum voor Nederland. Pinkpop lijkt me eigenlijk uitgesloten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221


Since yesterday, information has been circulating about a 2023 tour by Rammstein. The article came from a webzine and was then picked up by many sites.

We can officially confirm that this information is false, including the concert list. Neither the LIFAD pre-sales nor the announced ticketing openings will take place. We remind you that the only credible information comes from the band and the official ticketing networks.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202


Since yesterday, information has been circulating about a 2023 tour by Rammstein. The article came from a webzine and was then picked up by many sites.

We can officially confirm that this information is false, including the concert list. Neither the LIFAD pre-sales nor the announced ticketing openings will take place. We remind you that the only credible information comes from the band and the official ticketing networks.
Ja, maar hallo. Dit komt ook niet zomaar uit de lucht vallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken