Rammstein

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Ik kom op 90.000 m²:
https://www.google.com/maps/place/De+Nieuwe+Koers/@51.2074044,2.8797426,614m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0xd73354bfdfcde633!8m2!3d51.2076109!4d2.8772545

De Werchter Main Stage area kom ik op 80.000 m²
https://www.google.be/maps/@50.9678899,4.6846925,583m/data=!3m1!1e3

De vraag is eigenlijk hoeveel geld slaan ze uit die Golden Circle?
Is dit eigenlijk iets die al vast ligt, of is het zo dat die Golden Circle gewoon opgeschoven wordt naargelang de vraag?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Iemand ervaring met Eventim? Lees op internet alleen maar slechte recensies eigenlijk. Jullie kopen je kaarten vrijdag toch ook via daar neem ik aan?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
De vriendelijke variant van Ticketmaster. Goede service, goede nazorg, geld zelfs terug als je onverhoops niet kan. Niks mis mee.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Iemand ervaring met Eventim? Lees op internet alleen maar slechte recensies eigenlijk. Jullie kopen je kaarten vrijdag toch ook via daar neem ik aan?

Is ook de enige officiële optie om je kaarten te kopen. Je hebt weinig keus. Maar als Rammstein ze in de arm neemt, doen ze meestal hun werk wel goed.

Zoals Tim ook zegt, goede nazorg is het meest wat me is opgevallen aan ze.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Bij elke ticketverdeler is er wel iets op aan te merken jammergenoeg
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Vandaag heb ik alsnog kaarten kunnen kopen voor het concert van volgende week woensdag in Brussel. Super veel zin in! Wat me wel op viel was dat deze extra kaarten (er zijn kaarten vrij gekomen) verkocht werden via Ticketmaster ipv Eventim. Geen idee waarom, maar toch wel opmerkelijk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vandaag heb ik alsnog kaarten kunnen kopen voor het concert van volgende week woensdag in Brussel. Super veel zin in! Wat me wel op viel was dat deze extra kaarten (er zijn kaarten vrij gekomen) verkocht werden via Ticketmaster ipv Eventim. Geen idee waarom, maar toch wel opmerkelijk.

Het zijn er een paar. Misschien lag dat contractueel nog vast dat dit via Ticketmaster moet. Voor de 2020 concerten alleen Oostende en Goteborg bij Ticketmaster
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Vandaag heb ik alsnog kaarten kunnen kopen voor het concert van volgende week woensdag in Brussel. Super veel zin in! Wat me wel op viel was dat deze extra kaarten (er zijn kaarten vrij gekomen) verkocht werden via Ticketmaster ipv Eventim. Geen idee waarom, maar toch wel opmerkelijk.

Het zijn er een paar. Misschien lag dat contractueel nog vast dat dit via Ticketmaster moet. Voor de 2020 concerten alleen Oostende en Goteborg bij Ticketmaster

Oostende bij Ticketmaster. Misschien komt die cadeaubon die ik van ze heb nu van pas. Jaag ik alleen wel gelijk m'n gehele budget erdoorheen. Keuzes... Lastig.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Iemand ervaring met Eventim? Lees op internet alleen maar slechte recensies eigenlijk. Jullie kopen je kaarten vrijdag toch ook via daar neem ik aan?

Het nadeel van Eventim is dat alle kaarten voor de gehele tour worden verkocht via dezelfde website, en ook allemaal op hetzelfde moment. Daardoor was er vorige keer bij de Rammstein kaartverkoop geen doorkomen aan en liep het bij veel mensen vast toen ze er eindelijk doorheen waren. Die website kan die drukte lang niet hebben. Ticketmaster heeft hier geen last van omdat ze per land een aparte website hebben.

Ik hoop dat het morgen wat beter gaat, hopelijk wat minder druk omdat veel mensen dit jaar al geweest zijn.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
RubenFrusciante wrote:
Iemand ervaring met Eventim? Lees op internet alleen maar slechte recensies eigenlijk. Jullie kopen je kaarten vrijdag toch ook via daar neem ik aan?


Ik hoop dat het morgen wat beter gaat, hopelijk wat minder druk omdat veel mensen dit jaar al geweest zijn.
Ja die discussie had ik gisteren dus ook met mijn pa. Die denkt dat dat dus niks gaat uitmaken, en dat er ook genoeg Kuip-gangers nog naar de Goffert zullen gaan, en dat het weer erg hard zal gaan met de ticketverkoop. Ik zelf geloof ook best wel dat er Kuip-gangers wéér zullen gaan, maar ben iets optimistischer gezind, en denk dat het percentage daarvan wel mee zal vallen. En dat de échte diehard Rammstein fans toch al naar de Kuip zijn geweest, en natuurlijk hebben mensen misgegrepen, maar hopelijk geen 60.000 :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Teake Rooks wrote:

RubenFrusciante wrote:
Iemand ervaring met Eventim? Lees op internet alleen maar slechte recensies eigenlijk. Jullie kopen je kaarten vrijdag toch ook via daar neem ik aan?


Ik hoop dat het morgen wat beter gaat, hopelijk wat minder druk omdat veel mensen dit jaar al geweest zijn.

Ja die discussie had ik gisteren dus ook met mijn pa. Die denkt dat dat dus niks gaat uitmaken, en dat er ook genoeg Kuip-gangers nog naar de Goffert zullen gaan, en dat het weer erg hard zal gaan met de ticketverkoop. Ik zelf geloof ook best wel dat er Kuip-gangers wéér zullen gaan, maar ben iets optimistischer gezind, en denk dat het percentage daarvan wel mee zal vallen. En dat de échte diehard Rammstein fans toch al naar de Kuip zijn geweest, en natuurlijk hebben mensen misgegrepen, maar hopelijk geen 60.000 ?

Reken er in ieder geval maar op dat het druk gaat worden en dat je een tijdje in de wachtrij gaat staan. Misgrijpen is ook nog een zeer realistische optie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Dat verkoopt morgen nog niet uit.

En anders kun je op de dag zelf voor een prikkie een kaartje halen op de Swap. Was voor alle Goffertconcerten zo dit jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Dat verkoopt morgen nog niet uit.

En anders kun je op de dag zelf voor een prikkie een kaartje halen op de Swap. Was voor alle Goffertconcerten zo dit jaar.

Lijkt me stug. Voor De Kuip dit jaar ook bijna geen kaart te krijgen op Ticketswap en die capaciteit is vergelijkbaar. Ticketswap is leuk, maar bij dit soort megapopulaire acts een onbetrouwbaar alternatief.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Dat verkoopt morgen nog niet uit.

En anders kun je op de dag zelf voor een prikkie een kaartje halen op de Swap. Was voor alle Goffertconcerten zo dit jaar.
Dat het morgen nog niet uitverkoopt, heb ik geen idee van, maar zou misschien best kunnen kloppen ja.
Maar voor een prikkie op ticketswap gaat denk ik niet op voor dit evenement, en dat risico ga ik sws niet lopen..
Maar het is eind juni, dus met een eventuele temperatuur van 35 graden, zou je misschien wel gelijk kunnen hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Timmetje wrote:
Dat verkoopt morgen nog niet uit.

En anders kun je op de dag zelf voor een prikkie een kaartje halen op de Swap. Was voor alle Goffertconcerten zo dit jaar.

Lijkt me stug. Voor De Kuip dit jaar ook bijna geen kaart te krijgen op Ticketswap en die capaciteit is vergelijkbaar. Ticketswap is leuk, maar bij dit soort megapopulaire acts een onbetrouwbaar alternatief.

Muse was uitverkocht maar op de dag zelf stonden er 1100 tickets op de Swap. Voor beide Guns n Roses concerten en Eminem hetzelfde. Denk dat het wel gaat meevallen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Dit staat op de FB pagina van Rammstein:
Due to the high demand in the official fanclub pre-sale, Rammstein are now announcing additional shows for Germany – prior to the general pre-sale starting 05.07.2019: rammstein.de/tickets

30.05.2020: Red Bull Arena, Leipzig
03.06.2020: Mercedes-Benz Arena, Stuttgart
28.06.2020: Merkur Spiel-Arena, Düsseldorf
02.07.2020: Volksparkstadion, Hamburg
05.07.2020: Olympiastadion, Berlin
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja die discussie had ik gisteren dus ook met mijn pa. Die denkt dat dat dus niks gaat uitmaken, en dat er ook genoeg Kuip-gangers nog naar de Goffert zullen gaan, en dat het weer erg hard zal gaan met de ticketverkoop. Ik zelf geloof ook best wel dat er Kuip-gangers wéér zullen gaan, maar ben iets optimistischer gezind, en denk dat het percentage daarvan wel mee zal vallen. En dat de échte diehard Rammstein fans toch al naar de Kuip zijn geweest, en natuurlijk hebben mensen misgegrepen, maar hopelijk geen 60.000 ?

ik denk dat het weer debiel snel zal gaan. Blij dat ik mijn kaartjes binnen heb.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ben er ook bang voor..
Eigenlijk waanzinnig dat, na de Kuip al uitverkocht te hebben, een Metalband die in het Duits zingt straks ook een ander concert in hetzelfde land met 60.000 bezoekers uitverkoopt, om nog maar te zwijgen over het aantal shows in eigen land..
Zegt wel echt wat over de status en kwaliteit van Rammstein.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
30.05.2020: Red Bull Arena, Leipzig
03.06.2020: Mercedes-Benz Arena, Stuttgart
28.06.2020: Merkur Spiel-Arena, Düsseldorf
02.07.2020: Volksparkstadion, Hamburg
05.07.2020: Olympiastadion, Berlin

Wel netjes. Gewoon nog een keer zo een stadion de dag na het initiele concert strak uitverkopen. Want dat gaat gebeuren. Ze laten gewoon de buhne staan.

Plus...je kunt geen LIFAD code meer gebruiken. Rammstein denkt wel aan zijn fans. Plus Nijmegen naar Dusseldorf is klein stukkie. Of er lekker een weekendje Duitsland doen. Erg fair van de band. Dus peoples. Ik zou zeggen....Go for Germany
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken