Rammstein

Internetdiscussies over Lizzo monden wel vaker uit in bizarre aantijgingen van misogynie en haat tegen zwarte vrouwen. Iets waar de artiest in kwestie zich opzettelijk ook achter heeft geschuild waardoor mensen niks negatiefs durfden te zeggen.

Verder snap ik de vergelijking met Rammstein niet, want de beschuldigingen tegen hen zijn daadwerkelijk erger.
Dat is natuurlijk gelul. Hoe weet jij hoe die vrouwen zich bij Lizzo en Lindeman voelden. Lekker aan het mansplainen of niet?

Haha, wel heel obvious om deze discussie de kant op te manoeuvreren van wie fouter was. Dat je hem zelfs naar mansplaining weet te koersen, is wel knap!

Een objectieve maatstaf hanterend, wie verwacht je dat een zwaardere straf zou krijgen bij een veroordeling? Vraag het anders de zelfbenoemde strafpleiters hier maar.

Haha, wel heel obvious om deze discussie de kant op te manoeuvreren van wie fouter was. Dat je hem zelfs naar mansplaining weet te koersen, is wel knap!

Een objectieve maatstaf hanterend, wie verwacht je dat een zwaardere straf zou krijgen bij een veroordeling? Vraag het anders de zelfbenoemde strafpleiters hier maar.
Feit is dat Rammstein veel meer beschuldigingen aan hun broek heeft, van meer verschillende slachtoffers over langere periodes, en dat er meer (in aantal dus) teleurstellende verhalen over hen verspreid zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
Feit is dat Rammstein veel meer beschuldigingen aan hun broek heeft, van meer verschillende slachtoffers over langere periodes, en dat er meer (in aantal dus) teleurstellende verhalen over hen verspreid zijn.
volgens mij allemaal (anoniem) via blad Der Spiegel naar buiten gebracht

Je moet toch wat naast je werk. :-)

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr
vraag me af als stubru nu terug rammstein zal draaien of als ze nog steeds zullen weigeren om ze te spelen

Users who are viewing this thread