Rammstein

Moet er wel iets van bewijs zijn van een misdaad.
Ja, ik heb het zowel over schuldig en onschuldig he. Voor daar duidelijkheid over is, vind ik elke aankondiging van de band uit eigenlijk totaal ongepast.

Ja, ik heb het zowel over schuldig en onschuldig he. Voor daar duidelijkheid over is, vind ik elke aankondiging van de band uit eigenlijk totaal ongepast.
Als de aanklager niet tot vervolging over gaat vanwege gebrek aan bewijs, dan zegt dat toch ook genoeg?

Als de aanklager niet tot vervolging over gaat vanwege gebrek aan bewijs, dan zegt dat toch ook genoeg?
Ja, maar ook dan ga je daar toch iets moeten over horen? Dat de klacht nietig verklaard is.

Zelf denk ik dat we hier het laatste nog niet over gehoord hebben.

Het eerstvolgende nieuws dat we over deze band zouden moeten horen, zou vanuit een rechtszaal moeten komen.
Als zij het risico willen nemen iets aan te kondigen, en er ontploft bvb een rechtszaak in het midden van die tournee, is dat hun probleem denk ik dan.
Vul nog aan. Zo’n tournee is altijd stevig verzekerd. Verzekeringen lachen daar niet mee. Dus dan moeten er wel stevige garanties zijn dat er geen risico is.

Dus dan moeten er wel stevige garanties zijn dat er geen risico is.
Dat is het hem juist: die garantie gaan ze niet kunnen geven, want de kans dat hier nog rotzooi naar boven komt… is vrij groot.

Los daarvan: wie zou dit met wat we nu weten überhaupt op de lineup WILLEN zetten (denkend aan festivals dan)? Beetje hetzelfde scenario als Arcade Fire vorig jaar en Slowthai dit jaar.

Dat is het hem juist: die garantie gaan ze niet kunnen geven, want de kans dat hier nog rotzooi naar boven komt… is vrij groot.

Los daarvan: wie zou dit met wat we nu weten überhaupt op de lineup WILLEN zetten (denkend aan festivals dan)? Beetje hetzelfde scenario als Arcade Fire vorig jaar en Slowthai dit jaar.
De prijs zal net gezakt zijn om ze te boeken. Zou wel organisatie kunnen opnoemen die ze wel nog zouden boeken + lagere prijs is weer meer marge voor festivals. Hoewel het een risico is. Clausule in contractje toevoegen.

Ik werk als zelfstandige, vaak voor andere bedrijven. Als mij morgen iemand beschuldigd, en ik claim dat er niets strafbaars gebeurd is (zoals de band tot op heden claimt, los van wat wel/niet gebeurd is), dan hoop ik oprecht dat de firma's waarmee ik samenwerk mij niet zomaar laten vallen of toekomstige projecten gaan schrappen.

Tot op heden weten we nog steeds niets zeker.

Ik bedoel maar. Rammstein is altijd, zelfs zonder deze shit, een gesloten boek geweest. Je weet niet wat er speelt achter de schermen. Verzekeringen en organisaties gaan bepaalde dingen gevraagd hebben, anders had dit niet meer kunnen doorgaan.
Met media als enige bron is het moeilijk inschatten hoe de zaken nu staan. Ik zou toch bijvoorbeeld als verzekeraar een document willen dat Rammstein zelf instaat voor geleden schade als ze moeten cancelen omwille van die reden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman
Ik bedoel maar. Rammstein is altijd, zelfs zonder deze shit, een gesloten boek geweest. Je weet niet wat er speelt achter de schermen. Verzekeringen en organisaties gaan bepaalde dingen gevraagd hebben, anders had dit niet meer kunnen doorgaan.
Met media als enige bron is het moeilijk inschatten hoe de zaken nu staan. Ik zou toch bijvoorbeeld als verzekeraar een document willen dat Rammstein zelf instaat voor geleden schade als ze moeten cancelen omwille van die reden.
Inderdaad, mocht werchter of graspop ze kunnen boeken, clausule in contract met schadevergoeding en verbreking van contract, schrappen van affiche, etc. Als ze recht in hun schoenen staan, maakt het niet uit voor hen, toch.

Ik werk als zelfstandige, vaak voor andere bedrijven. Als mij morgen iemand beschuldigd, en ik claim dat er niets strafbaars gebeurd is (zoals de band tot op heden claimt, los van wat wel/niet gebeurd is), dan hoop ik oprecht dat de firma's waarmee ik samenwerk mij niet zomaar laten vallen of toekomstige projecten gaan schrappen.

Tot op heden weten we nog steeds niets zeker.
Nee, maar je moet dan ook begrijpen dat die firma's duidelijkheid willen over de situatie en daardoor eventueel die samenwerking tijdelijk on hold zetten. Aan een "ik heb echt niets illegaals gedaan, ik beloof het!" alleen heb je niet veel. Behalve dan eventueel bij dichte vrienden die je beter kennen.

Nee, maar je moet dan ook begrijpen dat die firma's duidelijkheid willen over de situatie en daardoor eventueel die samenwerking tijdelijk on hold zetten. Aan een "ik heb echt niets illegaals gedaan, ik beloof het!" alleen heb je niet veel. Behalve dan eventueel bij dichte vrienden die je beter kennen.
Volledig verstaanbaar. Helaas zet de bank geen leningen on hold en zal uiteindelijk iemand anders gezocht worden om het werk verder te zetten. The show must go on -voor de rest-. Onderzoek/rechtspraak zullen wat tijd nodig hebben voor een -hopelijk- grondig onderzoek.

Thank you for being you. I do not know how the future will be but in any case will be different.

- facebookpagina van gitarist Kruspe

• Thinking
Waarderingen: Landgraver

Ik denk niet dat je deze 2 bands met Rammstein kunt vergelijken. Niet qua geldstromen.

• Wow
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread