Rammstein

Iedereen lijkt zn ticket te verkopen. Schuldig totdat onschuld bewezen is, of onschuldig tot schuld bewezen is? Alles wordt in deze zaak zo hard opgeblazen door de media. Als Johnny Depp nog een nieuwe film zou maken, dan zitten de zalen overvol, en zal hij met loftrompet onthaald worden.
Nuja, gisteren genoten van de show. Vond het wat routineus aanvoelen.
Amber Heard is een behoorlijk toxisch persoon. Dat is wel duidelijk geworden.

Ik vind het idee dat een band iemand inhuurt om meisjes van rij 1 te plukken inderdaad behoorlijk walgelijk. Dan is dat maar een puriteinse mening.

Ik denk ook niet dat we van alle bands en artiesten met foute of harde of rare songteksten bijbehorend gedrag moeten en hoeven verwachten. Of dat dit soort dingen dan ineens wel door de beugel moeten kunnen.
Volledig akkoord. Het idee heb ik altijd verafschuwd. En is tot op heden mijn grootste pijnpunt met een band die anders vrij intelectueel en correct overkwam.

Aan de andere kant heb ik een vriend wiens vrouw bewust op zoek gaat naar mogelijke bedpartners. Eén of andere fetish die ik nooit zal snappen. Maar het bestaat dus. Nu, het belangrijkste is 'consent' natuurlijk, en dat is waarover het gaat / zal gaan in deze rechtszaak hoop ik.

Ps. Hoe was de bereikbaarheid per wagen? (Parking C-gebruikers hier?)

Maar het bestaat dus. Nu, het belangrijkste is 'consent' natuurlijk, en dat is waarover het gaat / zal gaan in deze rechtszaak hoop ik.
Dit 100%. Nuja, het laatste zal nog niet verteld zijn rondom deze band. Ook gerechtelijk niet. Kan me niet voorstellen dat het hierbij zal blijven qua aanklachten ook.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Eventjes duidelijk maken,
Als er seksueel misbruik was is dit NIET OKE
Als ze die row 0 gebruiken om slachtoffers te recruteren is dit NIET OKE
-
Het is moeilijk om een mening te vormen omdat de feiten onduidelijk zijn. Er zijn al wel heel wat gevallen in het nabije verleden waar het ging om verhalen die niet waar bleken te zijn. Ben ik zeker van zijn onschuld, zeker niet hoor! Wees gewoon allemaal kritisch over alles dat je hoort en leest, of het nu positief of negatief zal uitdraaien. Ik respecteer ieder van jullie mening, echt waar!

Volledig akkoord. Het idee heb ik altijd verafschuwd. En is tot op heden mijn grootste pijnpunt met een band die anders vrij intelectueel en correct overkwam.

Aan de andere kant heb ik een vriend wiens vrouw bewust op zoek gaat naar mogelijke bedpartners. Eén of andere fetish die ik nooit zal snappen. Maar het bestaat dus. Nu, het belangrijkste is 'consent' natuurlijk, en dat is waarover het gaat / zal gaan in deze rechtszaak hoop ik.

Na de show opt gemak naar parking c gegaan en op 5 minuten tijd waren we al weg. Voor ons was het echt top.

• Leuk
Waarderingen: jbj
Eventjes duidelijk maken,
Als er seksueel misbruik was is dit NIET OKE
Als ze die row 0 gebruiken om slachtoffers te recruteren is dit NIET OKE
-
Het is moeilijk om een mening te vormen omdat de feiten onduidelijk zijn. Er zijn al wel heel wat gevallen in het nabije verleden waar het ging om verhalen die niet waar bleken te zijn. Ben ik zeker van zijn onschuld, zeker niet hoor! Wees gewoon allemaal kritisch over alles dat je hoort en leest, of het nu positief of negatief zal uitdraaien. Ik respecteer ieder van jullie mening, echt waar!
Ik probeer dit zo subtiel mogelijk te zeggen maar het hele groupies ding is van alle jaren. Vroeger werden er meiden uit het publiek gehaald....of iemand liep rond met backstagepassen om meiden te benaderen. Die hele row zero was bekend en berucht. In hoeverre denk je zelf dat je niet benaderd zult worden voor seks? Ik denk dat jezelf wel weet of je plat gezegd een lekker ding bent.
Tot dit punt zie ik het probleem niet. Daarna vrijwillig en openlijk drugs en drank gebruiken. Ook geen probleem.
Het probleem wat dan wel kan ontstaan is dat met drank en drugs grenzen vervagen. In het geval van Till kan ik me heel goed voorstellen dat hij zich dwingend, eisend heeft opgesteld. Dat is niet ok. Dwang mag nooit. In wat voor vorm dan ook. Ik denk ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Misschien komen er nog oudere zaken boven drijven maar er zijn teveel mensen die afhankelijk van Till en co zijn. Het is een bedrijf. En een reorganisatie is het einde. Dan de CEO maar onder curatele.

Sommige rijen gingen super vlot, anderen totaal niet, begreep het niet.
De achterste rij (verst van de expo kant) ging geen meter vooruit.

Het blijft een moeilijk geval,weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken.
Persoonlijk vind ik dat de bewijslast heel mager is om iemand te veroordelen.
Het is tot nu toe alleen maar gebaseerd op tja geruchten.
Daarvoor wacht ik ook op het strafrechtelijk onderzoek van de Duitse Staat.
Welke bewijslast kunnen ze tegen Lindemann verzamelen?

Anderzijds geeft het me een wrang gevoel dat er veel vrouwen blijkbaar dezelfde ervaring delen.
Ook het feit dat ze personen ontslagen hebben en die row 0 (voorlopig) opgedoekt hebben is toch ook een red flag misschien.
Relevant of niet,heb net deze week de Netflix docu van Epstein gezien en daar begon het ook met één slachtoffer en kwamen er daarna ontelbare bij.
Laat ons hopen dat het zulke proporties niet krijgt natuurlijk.

Die feestjes zijn op zich het probleem niet imo,heb zelf al aangehaald dat een Steel Panther het ook doet bvb.
Ik ben het er wel mee eens dat als het tot seksueel contact komt er wederzijdse toestemming moet zijn.
Als dit niet het geval is moet er natuurlijk juridisch ingegrepen worden.
Maar je moet ook niet te naïef zijn als je naar zo'n feestje mag gaan.
Er wordt dan geen kaartspelletje gespeeld ofzo hé,daar moet je toch op voorhand van bewust zijn.
Ik wil wel ook duidelijk aangeven dat je op zo'n feestje niet moet verkracht worden natuurlik.

Groupies bestaan al in de tijd van The Doors,Led Zeppelin,The Who,The Beatles & The Rolling Stones etc....
Wie weet zijn daar ook zaken gebeurd die hedendaags niet meer door de beugel kunnen maar in die tijd weinig opmerkelijk waren.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Het blijft een moeilijk geval,weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken.
Persoonlijk vind ik dat de bewijslast heel mager is om iemand te veroordelen.
Het is tot nu toe alleen maar gebaseerd op tja geruchten.
Daarvoor wacht ik ook op het strafrechtelijk onderzoek van de Duitse Staat.
Welke bewijslast kunnen ze tegen Lindemann verzamelen?

Anderzijds geeft het me een wrang gevoel dat er veel vrouwen blijkbaar dezelfde ervaring delen.
Ook het feit dat ze personen ontslagen hebben en die row 0 (voorlopig) opgedoekt hebben is toch ook een red flag misschien.
Relevant of niet,heb net deze week de Netflix docu van Epstein gezien en daar begon het ook met één slachtoffer en kwamen er daarna ontelbare bij.
Laat ons hopen dat het zulke proporties niet krijgt natuurlijk.

Die feestjes zijn op zich het probleem niet imo,heb zelf al aangehaald dat een Steel Panther het ook doet bvb.
Ik ben het er wel mee eens dat als het tot seksueel contact komt er wederzijdse toestemming moet zijn.
Als dit niet het geval is moet er natuurlijk juridisch ingegrepen worden.
Maar je moet ook niet te naïef zijn als je naar zo'n feestje mag gaan.
Er wordt dan geen kaartspelletje gespeeld ofzo hé,daar moet je toch op voorhand van bewust zijn.
Ik wil wel ook duidelijk aangeven dat je op zo'n feestje niet moet verkracht worden natuurlik.

Groupies bestaan al in de tijd van The Doors,Led Zeppelin,The Who,The Beatles & The Rolling Stones etc....
Wie weet zijn daar ook zaken gebeurd die hedendaags niet meer door de beugel kunnen maar in die tijd weinig opmerkelijk waren.
Ik volg je helemaal.

Nogmaals, als er iets aan de hand is, dan moet men straffen geven. Maar voor hetzelfde geld zijn er "slachtoffers" bij die misschien hun goesting niet kregen, en ervoor kiezen om iemand publiekelijk af te maken. Hoe je het nu draait of keert, het is woord tegen woord. Tenzij er staalharde bewijzen kunnen getoond worden.

Waar ik het lastig mee heb, is dat alles tegenwoordig in het lang en het breed wordt uitgesmeerd in de pers. Met andere woorden, het proces wordt daar al gevoerd. Laat de rechtbanken gewoon hun werk doen. Niet de publieke opinie ...

• Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93 en Piebe71
Uit zijn mond, bij elke nieuwe strofe: fel licht. Zijn tandarts draagt vast een zonnebril tijdens de controle.

Dat je als drummer al de stem van de rede moet zijn. Of het er iets mee te maken had, weet ik niet, maar ik kon me in het Boudewijnstadion niet van de indruk ontdoen dat Lindemann op tijd en stond door de grond zakte. Niet van schaamte, er zat gewoon een hydraulische lift verborgen in het podium.

Dat het gerecht in Duitsland nog geen onderzoek heeft geopend naar die idiote choreografie waar de rest van de groep intussen in verwikkeld was, mag trouwens ook eens aan de kaak gesteld worden.

Die recensie staat bomvol aparte, komisch bedoelde zinnen. Heel maf. Zijn alle recensies van De Morgen zo? Of is dit gelinkt aan Humo oid?

Laatst bewerkt:
De setlist mag dan wel aangepast zijn, deze damesshirts worden hier gewoon nog verkocht :P

Bijlagen

• IMG-20230804-WA0002.jpg
    IMG-20230804-WA0002.jpg
    274,5 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread