Rage Against The Machine

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Hebben we ook allemaal de ticketprijzen gezien voor de losse shows?
Beetje zakkenvullen zeg.
Heb een paar US shows opgezocht.
700 voor staanplaats gemiddeld
En tussen de 600 en 1000 voor zitplaatsen.
Gewoon via de links van de site van RATM die je doorverwijst naar Ticketmaster. Dus dit zijn echt de Ticketmaster prijzen, niet doorverkoop prijzen.
Dit is links lullen en rechts vullen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Hebben we ook allemaal de ticketprijzen gezien voor de losse shows?
Beetje zakkenvullen zeg.
Heb een paar US shows opgezocht.
700 voor staanplaats gemiddeld
En tussen de 600 en 1000 voor zitplaatsen.
Gewoon via de links van de site van RATM die je doorverwijst naar Ticketmaster. Dus dit zijn echt de Ticketmaster prijzen, niet doorverkoop prijzen.
Amai, mogen die optredens nog zo legendarisch zijn, voor dat geld zouden ze toch de boom in kunnen.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Hebben we ook allemaal de ticketprijzen gezien voor de losse shows?
Beetje zakkenvullen zeg.
Heb een paar US shows opgezocht.
700 voor staanplaats gemiddeld
En tussen de 600 en 1000 voor zitplaatsen.
Gewoon via de links van de site van RATM die je doorverwijst naar Ticketmaster. Dus dit zijn echt de Ticketmaster prijzen, niet doorverkoop prijzen.
Fake news. Dat zijn wel degelijk doorverkoopprijzen (of kaarten waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat). Ticketmaster werkt op een andere manier in de VS dan hier. Zie:
https://www.blabbermouth.net/news/rage-against-the-machines-tom-morello-the-most-expensive-ticket-for-any-headline-show-on-reunion-tour-is-125/
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Pim wrote:
Hebben we ook allemaal de ticketprijzen gezien voor de losse shows?
Beetje zakkenvullen zeg.
Heb een paar US shows opgezocht.
700 voor staanplaats gemiddeld
En tussen de 600 en 1000 voor zitplaatsen.
Gewoon via de links van de site van RATM die je doorverwijst naar Ticketmaster. Dus dit zijn echt de Ticketmaster prijzen, niet doorverkoop prijzen.

Fake news. Dat zijn wel degelijk doorverkoopprijzen (of kaarten waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat). Ticketmaster werkt op een andere manier in de VS dan hier. Zie:
https://www.blabbermouth.net/news/rage-against-the-machines-tom-morello-the-most-expensive-ticket-for-any-headline-show-on-reunion-tour-is-125/
Echt bizar dat ze wereldwijd niet op dezelfde manier werken. Kan er met m'n verstand niet bij dat je kan doorverkopen op de site van Ticketmaster zelf in plaats van een aparte site, zoals Ticketswap. Moet ik er wel bijzeggen dat $125,00 (€115,00) ook wel ontzettend duur is voor een concert van RATM. Dat zouden de duurste tickets moeten zijn, maar ik lees vooral dat het ook de enige prijs is. Gewoon totaal geen optie meer als je naast dat 'goedkope' kaartje hebt gegrepen, omdat ze overige kaarten (die dus worden doorverkocht) voor een veel hogere prijs worden verkocht dan het origineel onder het mom van "alles boven de $125,00 gaat naar het goede doel." Dat laatste is wel goed, maar afgaande op het feit dat er dus gewoon kaarten zijn die nu opeens doorverkocht $600 kosten, is het gewoon vreemd. Velen gaan en kunnen dat nog geen eens betalen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Vroeger associeerde ik RATM ook totaal niet met politiek overigens.

Hoe dan. Je hebt natuurlijk dingen als Pink Floyd, Dylan, Public Enemy enzo, maar ik kan me werkelijk geen enkele band voorstellen die meer rond politiek draait dan RATM. Da’s het hele idee van die band, tot aan de naam toe.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Indiaantje89 wrote:
Vroeger associeerde ik RATM ook totaal niet met politiek overigens.

Hoe dan. Je hebt natuurlijk dingen als Pink Floyd, Dylan, Public Enemy enzo, maar ik kan me werkelijk geen enkele band voorstellen die meer rond politiek draait dan RATM. Da’s het hele idee van die band, tot aan de naam toe.
Daarom is het ook vroeger. Denk maar niet dat toen ik dertien/veertien was me met politiek bezighield. Op dat moment heb je gewoon amper door dat RATM een band is die om de politiek draait.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ruim 120 euro (ongeveer) voor RATM is belachelijk veel geld. Zal me benieuwen welk soort "fans" dit gaat trekken.
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Vroeger associeerde ik RATM ook totaal niet met politiek overigens.


Hoe dan. Je hebt natuurlijk dingen als Pink Floyd, Dylan, Public Enemy enzo, maar ik kan me werkelijk geen enkele band voorstellen die meer rond politiek draait dan RATM. Da’s het hele idee van die band, tot aan de naam toe.

Daarom is het ook vroeger. Denk maar niet dat toen ik dertien/veertien was me met politiek bezighield. Op dat moment heb je gewoon amper door dat RATM een band is die om de politiek draait.

Ik voel me ineens een outsider aangezien ik op mijn 13/14e de teksten zat mee te lezen bij de eerste CD en begreep dat nummers zoals Freedom, Wake Up, Know Your Enemy, etc. wel degelijk ergens om ging. De videoclip van Freedom loog ik er ook niet om.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ruim 120 euro (ongeveer) voor RATM is belachelijk veel geld. Zal me benieuwen welk soort “fans” dit gaat trekken.
Zijn nochtans vrij normale prijzen in de VS voor arenashows.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
RATM stelt de shows in europa in september tot nader bericht uit tot de herfst van 2021.
betreft oa Polen en Oostenrijk

Rage Against the Machine are postponing September 2020 European arena dates in Prague, Krakow and Vienna until such time when we are confident it will be safe for our fans. If health, local government approvals and safety permit, we will come back to Europe in fall 2021. We will let you know as soon as we have a confirmed touring plan.

Any tickets bought for the 2020 dates will be honoured for the new dates.
We know that during this difficult time some fans might want their money back so we have confirmed with the various promoters that anyone who wants a refund can begin the process at your point of purchase.

We sincerely hope that each one of you and your families and friends stay safe and well and that music keeps bringing you solace and inspiration.
We look forward to seeing you next year -Brad, Tim, Tom & Zack
https://www.ticketmaster.pl/event/rage-against-the-machine-i-public-service-announcement-tour-bilety/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Pff dan zal Rock En Seine wel in het water vallen? Daar heb ik kaarten voor.
was dat niet al uitgesteld naar 2021? evenals Lollapalooza Berlijn

edit: deze imo
28 augustus — Leeds, Verenigd Koninkrijk @ Leeds Festival
30 augustus — Reading, Verenigd Koninkrijk @ Reading Festival
1 september — Parijs, Frankrijk @ Rock En Seine Festival
4 september — Stradbally Laois, Ierland @ Electric Picnic Festival
6 september — Berlijn, Duitsland @ Lollapalooza Berlin Festival
8 september — Praag, Tsjechië @ O2 Arena
10 september — Krakau, Polen @ Tauron Arena
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
Pff dan zal Rock En Seine wel in het water vallen? Daar heb ik kaarten voor.

was dat niet al uitgesteld naar 2021? evenals Lollapalooza Berlijn

edit: deze imo

28 augustus — Leeds, Verenigd Koninkrijk @ Leeds Festival
30 augustus — Reading, Verenigd Koninkrijk @ Reading Festival
1 september — Parijs, Frankrijk @ Rock En Seine Festival
4 september — Stradbally Laois, Ierland @ Electric Picnic Festival
6 september — Berlijn, Duitsland @ Lollapalooza Berlin Festival
8 september — Praag, Tsjechië @ O2 Arena
10 september — Krakau, Polen @ Tauron Arena
Ah juist, die zijn niet zo goed met opvolging van mailing lists etc. heb ik het idee.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Komt wel overeen met het verhaal op eFestivals dat alle data geschrapt worden en er een indoor tour volgt in oktober-november 2021.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.220
bcmrmaybe wrote:
Ruim 120 euro (ongeveer) voor RATM is belachelijk veel geld. Zal me benieuwen welk soort “fans” dit gaat trekken.

Zijn nochtans vrij normale prijzen in de VS voor arenashows.

Nou, in de VS krijgen ze ook wel commentaar over hun buitensporige toegangsprijzen.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Iemand al iets gehoord of hun europese tour ook gekopieerd zal worden naar 2021 of 2022?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken