Rage Against The Machine

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Zou met trouwens verbazen als ze maar voor 3 shows de oversteek maken, allen Reading/Leeds en Sportpaleis. Zullen vast nog wat data bijkomen. Ik ga mijn tentje alvast opzetten voor de kaartverkoop Sportpaleis!

Nuja ze staan in ieder geval ook wel op Rock En Seine.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Wat zouden jullie denk je de kans zijn dat RATM dan toch op Lowlands zou staan? Of evt een zaalshow in ziggo?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Lekker anarchistisch doen voor 85 euro per kop lol.
Als dat richting de band is, helemaal gelijk. Als dat richting het publiek is, wat kan ons het nou verrotten? Komen toch voor de muziek, niet voor hun standpunten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
De band. En die moet je effe uitleggen. :LOL:
Ze zijn toch gewoon een soort van anarchistisch? Worden zeker en vast (hé, op z'n Vlaams) ook standpunten uitgewisseld (want daar staan ze ook bekend om), maar neem aan dat vrijwel iedereen naar RATM voor de muziek komt en niet vanwege die standpunten.

Dat bedoelde ik ermee, maar kan ook totaal verkeerd hebben ingeschat wat jij eigenlijk bedoelde.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Wat zouden jullie denk je de kans zijn dat RATM dan toch op Lowlands zou staan? Of evt een zaalshow in ziggo?
kan toch niet anders dan Ziggo worden?

zie ze geen andere indoor doen rond die tijd in NL, denk dat Ziggo perfect past
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ze zijn toch gewoon een soort van anarchistisch? Worden zeker en vast (hé, op z'n Vlaams) ook standpunten uitgewisseld (want daar staan ze ook bekend om), maar neem aan dat vrijwel iedereen naar RATM voor de muziek komt en niet vanwege die standpunten.

Dat bedoelde ik ermee, maar kan ook totaal verkeerd hebben ingeschat wat jij eigenlijk bedoelde.
Maar. De standpunten zijn de muziek? Ik begrijp niet hoe je die los van elkaar kunt zien?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ze zijn toch gewoon een soort van anarchistisch? Worden zeker en vast (hé, op z'n Vlaams) ook standpunten uitgewisseld (want daar staan ze ook bekend om), maar neem aan dat vrijwel iedereen naar RATM voor de muziek komt en niet vanwege die standpunten.

Dat bedoelde ik ermee, maar kan ook totaal verkeerd hebben ingeschat wat jij eigenlijk bedoelde.

What did you think theye're raging against? The washing machine?
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ja dat denk ik ook, gewoon een heel concert BEUKEEEE. Net als bij The Opposites een heel concert FEESTEE ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dat kan toch prima? Dan kan je 90% van de bands afstrepen als je op die manier alles onder de loep gaat brengen.
Hah, nah. Vind het gewoon grappig dat mensen hun politieke boodschappen die in hun muziek compleet kunnen loskoppelen. Kan weinig andere bands opnoemen waar dat activistische zo vingerdik op ligt als bij hen. Bij Roger Waters heb ik dat ook wat; hell yeah, een vliegend varken en schermen met 'fuck Trump' op, maar wel 100+ euro vragen voor z'n concerten, tsja.

Doet me trouwens denken aan dat viraal gegane filmpje van een Trump-fan die hard aan gaan was op Rage haha. edit: komt voor in Brian's filmpje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
kan toch niet anders dan Ziggo worden?

zie ze geen andere indoor doen rond die tijd in NL, denk dat Ziggo perfect past
Ik hoop ook echt op een ziggo show, wil ze echt niet missen als ze eindelijk eens een zaalshow doen hier
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Dat kan toch prima? Dan kan je 90% van de bands afstrepen als je op die manier alles onder de loep gaat brengen.
Ja maar je hebt bands die soms best wel politiek zijn en je hebt bands die letterlijk Rage Against The Machine heten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Hah, nah. Vind het gewoon grappig dat mensen hun politieke boodschappen die in hun muziek compleet kunnen loskoppelen. Kan weinig andere bands opnoemen waar dat activistische zo vingerdik op ligt als bij hen. Bij Roger Waters heb ik dat ook wat; hell yeah, een vliegend varken en schermen met 'fuck Trump' op, maar wel 100+ euro vragen voor z'n concerten, tsja.

Doet me trouwens denken aan dat viraal gegane filmpje van een Trump-fan die hard aan gaan was op Rage haha. edit: komt voor in Brian's filmpje.
Oh, echt totaal geen probleem mee, ondanks dat het er zo dik op ligt. Als het lekkere muziek is, is het lekkere muziek :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken