Radiohead en aanverwante projecten

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Volgens mij helpt het wel degelijk om al vroeg in de rij te gaan staan. Ben om 9:40 in de wachtrij gaan staan en zie constant in beeld; Je bent bijna aan het begin van de wachtrij – ga niet weg.

Heb er niets van gemerkt dat de wachtrij zogenaamd gereset zou zijn.

Overigens ga ik niet daadwerkelijk kaarten kopen, dus mocht ik er door komen en iemand kunnen helpen; let me know.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.003
578
2 extra kaarten ook gelukt! :)

Met het device dat als laatste in de wachtrij ging, dus het is inderdaad random...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.003
578
Dat komt denk omdat die er niet is... ;-)

Ik stond met een andere laptop vanaf 9:15 in de wachtrij en als 'het rondje vol is', begint ie op enig moment weer opnieuw. Totdat het 10:00 is en de plek waar 'het rondje' op dat moment is, lijkt je uiteindelijke plek in de wachtrij.

Op de PC waarmee het gelukt is (die pas vanaf 9:40 in de wachtrij stond) was het rondje toevallig bijna vol om 10:00 en werd ik redelijk snel binnen gelaten...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hopelijk verkoopt het wel uit, anders ga je zien dat ik volgende week na mijn stufi ga zitten twijfelen. En dat moet ik gewoon niet doen.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Ik ben er door, maar de vrijdag is al uitverkocht geeft hij aan.

EDIT: De zaterdag ook, zie ik nu. Het is dus wachten op de teruggevallen kaarten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dat komt denk omdat die er niet is…
1f609.png


Ik stond met een andere laptop vanaf 9:15 in de wachtrij en als ‘het rondje vol is’, begint ie op enig moment weer opnieuw. Totdat het 10:00 is en de plek waar ‘het rondje’ op dat moment is, lijkt je uiteindelijke plek in de wachtrij.

Op de PC waarmee het gelukt is (die pas vanaf 9:40 in de wachtrij stond) was het rondje toevallig bijna vol om 10:00 en werd ik redelijk snel binnen gelaten…

Ik heb echt het idee dat dat rondje voor de sier is om mensen nog een soort van houvast te geven. Het is sowieso onzin dat je 'verder' in de rij kan komen, als er nog geen kaarten in de verkoop zijn.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Dat komt denk omdat die er niet is…
1f609.png


Ik stond met een andere laptop vanaf 9:15 in de wachtrij en als ‘het rondje vol is’, begint ie op enig moment weer opnieuw. Totdat het 10:00 is en de plek waar ‘het rondje’ op dat moment is, lijkt je uiteindelijke plek in de wachtrij.

Op de PC waarmee het gelukt is (die pas vanaf 9:40 in de wachtrij stond) was het rondje toevallig bijna vol om 10:00 en werd ik redelijk snel binnen gelaten…

OK, goed om te weten, ik stond idd ook 9:15 in de wachtrij, maar om 10:00 was mijn rondje precies helemaal leeg :(
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.003
578
visdave34 wrote:
Dat komt denk omdat die er niet is…
1f609.png


Ik stond met een andere laptop vanaf 9:15 in de wachtrij en als ‘het rondje vol is’, begint ie op enig moment weer opnieuw. Totdat het 10:00 is en de plek waar ‘het rondje’ op dat moment is, lijkt je uiteindelijke plek in de wachtrij.

Op de PC waarmee het gelukt is (die pas vanaf 9:40 in de wachtrij stond) was het rondje toevallig bijna vol om 10:00 en werd ik redelijk snel binnen gelaten…


Ik heb echt het idee dat dat rondje voor de sier is om mensen nog een soort van houvast te geven. Het is sowieso onzin dat je ‘verder’ in de rij kan komen, als er nog geen kaarten in de verkoop zijn.
Dat dacht ik eerst ook, maar het is al de tweede keer dat het bij mij zo loopt... Kan natuurlijk toeval zijn. Tweede rondje (die van 9:15) is nu pas weer bijna vol. Heb 'm even open gelaten om te kijken hoe lang het duurt en of ik er nog doorheen kom.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Good guy Thomas fixt die shit voor ons, gruwelijk bedankt!

Je mag vanaf nu altijd kaartjes voor me halen

Ik kwam er doorheen maar vrijdag en zaterdag beide uitverkocht zo te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken