Radiohead en aanverwante projecten

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Is er ook bekend hoeveel tickets er via de presale verkocht zijn? De HMH is al niet zo groot ..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Waarom twee dagen? Is toch twee kee dezelfde set?

Radiohead steekt best wat variatie in haar sets. Een deel van de nummers zit er vast in, maar van de 20+ nummers zijn er 6 à 7 variabel per show.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.624
619
EddieVerder wrote:
2x precies dezelfde show achter elkaar lijkt me behoorlijk boring.


Je zult inderdaad maar 2 keer “How To Disappear Completely” aan moeten horen, ik ga het zwaar krijgen joh!

Gelukkig zul jij ervan genieten. Dat is ook het belangrijkst. Maar ik persoonlijk zou die tweede show dan niet echt spannend/interessant vinden.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
EddieVerder wrote:
2x precies dezelfde show achter elkaar lijkt me behoorlijk boring.


En daarbij gun je als je voor één avond kaarten koopt een ander ook de kans het mee te maken.

Precies Thomas. Doe mij eens zo'n kaartje! Hoef ik overmorgen ook niet op te blijven na mijn nachtdienst voor die kaartverkoop 8-O
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.431
Omdat een ander voor de eerste keer vanzelfsprekend meer geniet van het concert dan iemand die er voor de 2e keer is? Dan zou iedereen die Radiohead al eens gezien heeft nu ook geen concertkaartje mogen kopen. Ik vind het een kromme constatering.

Nah, er zit natuurlijk een verschil per show in, maar twee avonden aaneen is imo een ander verhaal. Een gig van Radiohead in 2009 is anders dan een gig in 2016. En ja, ik denk zelf dat iemand die voor het eerst het concert meemaakt het sowieso memorabeler vind want die ervaart het voor het eerst. Maar ieder z'n ding. Het feit dat de setlist verschilt per avond maakt het wel logischer iig.

Something completely different: Super blij iig dat Ticketmaster kaarten op naam gaat verkopen, gaan er sowieso alleen tickets naar echte fans en niet naar opkopers.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Timmetje wrote:
Waarom twee dagen? Is toch twee kee dezelfde set?


Radiohead steekt best wat variatie in haar sets. Een deel van de nummers zit er vast in, maar van de 20+ nummers zijn er 6 à 7 variabel per show.

Ja precies, hier de statistics van de laatste tour
http://www.setlist.fm/stats/radiohead-bd6bd12.html?year=2012
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
711
433
Maakt het bij het verkoopproces van Ticketmaster eigenlijk uit of je er al ver van tevoren klaar voor zit? Dus als je zeg maar al om 9 uur op de pagina bent, heb je dan meer kans op een ticket dan als je om 5 voor 10 er bent?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.431
Voor de vrijdag bedoelde ik, te vinden hier:
https://tickets.sandbagtickets.com/event/Tg9630015Hac

Alhoewel er best nog een kans is dat het alsnog niet doorgaat want WASTE geeft aan geen kaarten meer te hebben. Maar soms glippen er een paar tussen het net/de cue. Het lijkt alsof er nog EXACT twee te koop zijn.
http://www.wasteheadquarters.com/schedule
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
Timmetje wrote:
EddieVerder wrote:
2x precies dezelfde show achter elkaar lijkt me behoorlijk boring.


En daarbij gun je als je voor één avond kaarten koopt een ander ook de kans het mee te maken.


Precies Thomas. Doe mij eens zo’n kaartje! Hoef ik overmorgen ook niet op te blijven na mijn nachtdienst voor die kaartverkoop
1f62f.png



Als je het nou iets eerder had gezegd had ik voor je besteld. Ik zal je vrijdag proberen te helpen
simple-smile.png

En hij maakt het waar hoor! Thomas helpt juist mensen naar Radiohead :wink: Ik had de tickets vast, maar geen CreditCard. Tickets gedropt en Thomas heeft gefreshed en de boel afgehandeld. Ik ben er vrijdag ook bij. Je bent een held man!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.431
Het gaat opkopers bij Radiohead in HMH sowieso niet lukken. Kaarten staan op naam en er mogen max 2 worden gekocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken