Radiohead en aanverwante projecten

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Fijn om te zien dat zoveel mensen kaartjes hebben! Ik heb toch besloten het vrijdag niet te proberen, heb er het geld eigenlijk niet voor en dan ook nog midden in mn eindexamens... Hopen op een uitgebreide tour in 2017 :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.521
Super, bedankt! Ik twijfel nog wel enorm moet ik eerlijk zeggen. Vind het vrij prijzig.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Als het me vrijdag niet lukt ga ik echt janken.

Ik heb vrijdagochtend geen school, zou wel voor je kunnen proberen maar aangezien het op naam gaat weet ik niet of dat zin heeft?
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Vrijdag kan ik ook maar 1 ticket selecteren .. wordt stressen vrijdagochtend!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
648
MRMantel wrote:
Als het me vrijdag niet lukt ga ik echt janken.


Ik heb vrijdagochtend geen school, zou wel voor je kunnen proberen maar aangezien het op naam gaat weet ik niet of dat zin heeft?
Het gaat op naam ja. Je kunt twee kaarten op dezelfde naam kopen, maar dan moet je samen naar binnen en mogelijk ID en creditcard tonen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
MRMantel wrote:
Als het me vrijdag niet lukt ga ik echt janken.


Ik heb vrijdagochtend geen school, zou wel voor je kunnen proberen maar aangezien het op naam gaat weet ik niet of dat zin heeft?


Het gaat op naam ja. Je kunt twee kaarten op dezelfde naam kopen, maar dan moet je samen naar binnen en mogelijk ID en creditcard tonen.

Tja dan kan helaas niemand helpen..
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
visdave34 wrote:
Romy wrote:
MRMantel wrote:
Als het me vrijdag niet lukt ga ik echt janken.


Ik heb vrijdagochtend geen school, zou wel voor je kunnen proberen maar aangezien het op naam gaat weet ik niet of dat zin heeft?


Het gaat op naam ja. Je kunt twee kaarten op dezelfde naam kopen, maar dan moet je samen naar binnen en mogelijk ID en creditcard tonen.


Tja dan kan helaas niemand helpen..
Als je specifiek voor iemand koopt, kun je toch zijn naam als koper laten registreren? Dan komt die naam op het kaartje te staan en kan het gewoon door diegene gebruikt worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.521
Mochten er nog mensen op zoek zijn: De maat met wie ik wilde kan dan niet, dus ik gooi de twee presalekaarten die ik nu in mijn mandje heb om exact 5 voor 11 weer in de verkoop. Refresh rond die tijd en je hebt ze.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Als het me vrijdag niet lukt ga ik echt janken.


Ik heb vrijdagochtend geen school, zou wel voor je kunnen proberen maar aangezien het op naam gaat weet ik niet of dat zin heeft?
Thanks voor het aanbod, maar zit samen met de vriend met wie ik ga klaar. Ik ga op de uni (supersnel internet) zitten, dus moet goedkomen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken