Radiohead en aanverwante projecten

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Gloeilamp wrote:
En hij maakt het waar hoor! Thomas helpt juist mensen naar Radiohead Ik had de tickets vast, maar geen CreditCard. Tickets gedropt en Thomas heeft gefreshed en de boel afgehandeld. Ik ben er vrijdag ook bij. Je bent een held man!

Daarvoor helpen we elkaar toch, beter dat we het zo doen dan dat de helft met tickets zit en de rest door doorverkopers op is gekocht. Komende vrijdag nog proberen voor wat mensen hier.

Vraagje: Denken jullie dat het album voor 20 mei komt of niet?
Nouja mocht je er nog een keer doorheen komen...

Ik zat er inderdaad ook over te denken en mijn fantasie ging naar een streng telefoonbeleid en dan het album integraal spelen om het live uit te proberen en dan in het najaar het album uitbrengen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.431
Timmetje wrote:
Het gaat opkopers bij Radiohead in HMH sowieso niet lukken. Kaarten staan op naam en er mogen max 2 worden gekocht.


Anders geformuleerd:
Ik vind het leuker dat mensen van het forum, die ik ken, aan tickets geraken en kunnen gaan dan onbekenden. Of is dit nu ook al een rare uitspraak en gun ik anderen niks?

Nah, da's juist tof van je. Let's just agree to disagree.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Op mijn ticket staat dat ik de credit card mee moet nemen. Hoe groot achten jullie de kans dat ze er daadwerkelijk naar gaan vragen?
Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.. aangezien ze dat ook niet hoeven te doen bij de mensen met reguliere kaarten. Of toch maar meenemen?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Op mijn ticket staat dat ik de credit card mee moet nemen. Hoe groot achten jullie de kans dat ze er daadwerkelijk naar gaan vragen?
Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.. aangezien ze dat ook niet hoeven te doen bij de mensen met reguliere kaarten. Of toch maar meenemen?
Lijkt mij ook niet waarschijnlijk. Met het checken van ID-bewijzen hebben ze het al druk genoeg...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Er stond iets als:
Let op! Als je voor iemand anders kaartjes besteld moet je hier de naam van degene invullen die gaat, niet de creditcard houder.

Dus als je met een creditcard voor iemand anders tickets hebt gekocht lijkt het me logisch dat deze mensen niet de credit-card zomaar meekrijgen (toch?).
Dat heb ik niet eens gezien... Zie alleen de volgende tekst op de tickets: "Present this ticket at the venue to gain entrance. Please bring photo identification and the credit card used to purchase this ticket to the event, as the venue reserves the right to require one, or both, for entry." Zal in de praktijk allemaal wel meevallen denk ik.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Hebben mensen nog tips? :$
Op verschillende devices in de wachtrij gaan staan. De plek in de wachtrij wordt namelijk random aangemaakt, dus heb je (wanneer je meerdere devices gebruikt) meerdere kansen op een goede plek in de rij.

Als je geen meerdere devices hebt, kun je ook een incognitoscherm (in chrome) gebruiken. Ook wordt je als nieuwe wachtende in de rij gezien.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.088
2.026
Hebben mensen nog tips? :$
Verschillende browsers openen, gewoon Edge, Chrome en Firefox tegelijk aanzetten en ook met alle programmas een incognito pagina openzetten. Dan heb je meteen 6 kansen om een goede plek in de wachtrij te krijgen. Daarnaast ook nog meerdere apparaten en hopen maar.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wtf. ik sta al in de officiële wachtrij? Ik dacht dat dat pas 10 uur zou beginnen. Wat is dit voor onzin, anders had ik er al 2 uur geleden in kunnen gaan staan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Je hebt nu een plek in de definitieve wachtrij.
Refresh deze pagina niet en maak geen gebruik van verschillende browsers, omdat het je plek in de wachtrij kan beïnvloeden.
No surprises! Het is momenteel heel erg druk op de website. Pak gerust nog even een kop koffie met gevulde koek en om 10:00 beginnen we met de verkoop.

Je bent bijna aan het begin van de wachtrij – ga niet weg
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Ik vind ticketmaster maar onduidelijk. In het blauwe scherm staat dat ik in de definitieve wachtrij sta, maar elders op de site staat dit:

"Heb ik meer kans om tickets te kunnen kopen als ik heel vroeg in de wachtrij sta?
Op het moment dat de verkoop start, wordt de wachtrij ververst.
Iedereen die op dat moment in de tijdelijke wachtrij staat, krijgt automatisch een willekeurige plaats toegewezen in de definitieve wachtrij.
Het maakt dus niet uit of je een paar uur of een paar minuten voor start verkoop in de tijdelijke wachtrij staat.
Op het moment dat de verkoop start, heeft iedereen een gelijke kans."

Er staat overigens ook dat het geen zin heeft om meerdere browsers te openen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik vind ticketmaster maar onduidelijk. In het blauwe scherm staat dat ik in de definitieve wachtrij sta, maar elders op de site staat dit:

“Heb ik meer kans om tickets te kunnen kopen als ik heel vroeg in de wachtrij sta?
Op het moment dat de verkoop start, wordt de wachtrij ververst.
Iedereen die op dat moment in de tijdelijke wachtrij staat, krijgt automatisch een willekeurige plaats toegewezen in de definitieve wachtrij.
Het maakt dus niet uit of je een paar uur of een paar minuten voor start verkoop in de tijdelijke wachtrij staat.
Op het moment dat de verkoop start, heeft iedereen een gelijke kans.”

Er staat overigens ook dat het geen zin heeft om meerdere browsers te openen.
Geldt dat ook voor vrijdag/zaterdag? Lijkt me dat je daar wel verschillende tabbladen voor moet hebben, of is er maar één wachtrij?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Wtf. ik sta al in de officiële wachtrij? Ik dacht dat dat pas 10 uur zou beginnen. Wat is dit voor onzin, anders had ik er al 2 uur geleden in kunnen gaan staan.
Wachtrij wordt normaal om tien uur ververst, betekent alleen dat er erg veel mensen nu al op de site zijn.

Succes zo!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Geldt dat ook voor vrijdag/zaterdag? Lijkt me dat je daar wel verschillende tabbladen voor moet hebben, of is er maar één wachtrij?
Het lijkt me logisch dat daarvoor wel twee verschillende wachtrijen zijn, dus dat zou je dan gewoon in dezelfde browser kunnen doen. Maar ik kan het je niet met zekerheid zeggen...
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Ben ook zeer benieuwd hoe het zo zal gaan, sta al sinds 9:15 in een wachtrij, dus neem aan dat het goed moet komen.
Ze veranderen wel vaak de laatste tijd, dus het is altijd weer een loterij...
Paar keer pech gehad laatste tijd, dus laat het nu maar weer een keer wel lukken!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken