R.E.M.

Creep, No Surprises, Karma Police sowieso wel.

Trekken hoe dan ook beide een veld evenvol.

Shiny Happy People, Everybody Hurts, Man on the Moon, It's the End of The World..., Orange Crush kan ieder mee neuriën.
Vergeet dat maar bij Radiohead.
Ik zou de helft van die songs moeten horen om te weten of ik ze ken 😅 Maar ik geloof je graag.

Creep, No Surprises, Karma Police sowieso wel.

Trekken hoe dan ook beide een veld evenvol.
Klopt. Radiohead ook wel aan een grote revival bezig, getuige de stijging dat de nummers meemaken in de eindejaarslijsten. Blijft een legendarische band (maar in mijn ogen toch minder toegankelijk voor het brede publiek).

Radiohead headlinede Glasto (naast ook in 2003) in 1997 en 2017. Ze hebben iets met 7’s. Make it happen in 2027, voor een vierde keer.

Wat is dat trouwens voor een rare ‘wie heeft de langste lul’ discussie vergelijk? Zowel Radiohead, REM en Oasis zijn enorme bands met een gigantische legacy. Zou REM daarin zeker niet onderschatten.

Radiohead headlinede Glasto (naast ook in 2003) in 1997 en 2017. Ze hebben iets met 7’s. Make it happen in 2027, voor een vierde keer.

Wat is dat trouwens voor een rare ‘wie heeft de langste lul’ discussie vergelijk? Zowel Radiohead, REM en Oasis zijn enorme bands met een gigantische legacy. Zou REM daarin zeker niet onderschatten.
Feit is wel dat ik Oasis 2x op een toch niet zo gevuld Werchter plein heb zien spelen.
REM was altijd vol huis. Radiohead laatste keer wat leger, maar wel een dedicated 40000 man.

Vermits Stipe en de zijnen gewoon bij Herman thuis langs gaan is dat een no brainer.

Users who are viewing this thread