Pukkelpop 2025

mannekes, morgen is het eindelijk na een jaar wachten (terug) zover pkp25 👑🎉🍰. morgen vroeg rond 9u30 ga ik mijn combi bandje halen (want dan hoef je niet aan te schuiven) om dan s'avonds vanaf 17u de festivalweide op te mogen veel plezier aan allen die gaan maak er een onvergetelijke editie van dat ga ik trouwens ook doen.

mannekes, morgen is het eindelijk na een jaar wachten (terug) zover pkp25 👑🎉🍰. morgen vroeg rond 9u30 ga ik mijn combi bandje halen (want dan hoef je niet aan te schuiven) om dan s'avonds vanaf 17u de festivalweide op te mogen veel plezier aan allen die gaan maak er een onvergetelijke editie van dat ga ik trouwens ook doen.
Dank voor het aanvoerder zijn van onze voorpret. Veel plezier!

Mainstage:
Oscar and the Wolf / Queens of the Stone age
Bazart / Idles / DJ (ben ik niet echt in thuis - Amelie Lens?)
Joost / Charlie XCX / the XX

Marquee:
Last Dinner Party / Tom Odell
James Blake / Keane
Hozier / PJ Harvey

Graag op herhaling:
the Atomic Orchestra feat. Brutus
De eerste pagina van dit topic nog eens gelezen, deze voorspelling was toch wel straf een jaar geleden.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Alles liever dan bazart. voor das pop zou ik wel afzakken. Moet wel toegeven dat ik me ooit een beetje heb geamuseerd met das pop (music for life met mijn werk) Maar toen hadden ze stijn meuris mee. Om er nog eens een naam tegenaan te gooien.
edit: We spreken nu over
- bazart
- das pop
- novastar
...
Portland, die hebben effectief een cover van Novastar en de zangeres heeft wat jaren geleden een exit gedaan.

Al is Portland van Limburg, dus weet niet of je daar Antwerpen/Gent kunt opplakken.

Portland, die hebben effectief een cover van Novastar en de zangeres heeft wat jaren geleden een exit gedaan.

Al is Portland van Limburg, dus weet niet of je daar Antwerpen/Gent kunt opplakken.
In ieder geval geen comeback van Sarah, zij heeft morgenavond een optreden met glitterpaard.

Die stonden vorig jaar al op donderdag in de marquee

Alles liever dan bazart. voor das pop zou ik wel afzakken. Moet wel toegeven dat ik me ooit heb geamuseerd met bazart (music for life met mijn werk) Maar toen hadden ze stijn meuris mee. Om er nog eens een naam tegenaan te gooien.
edit: We spreken nu over
- bazart
- das pop
- novastar
...
Heb een tweede edit gedaan:
edit 2: Ooit geaumeerd met bazart & Stijn meuris.

Heeft iemand een goede aanrader qua eten buiten de wei?
Ben de Bickyburger+Jupilerdeal naast de wei wat beu :)
Fijne pukkelpop allemaal!

Heeft iemand een goede aanrader qua eten buiten de wei?
Ben de Bickyburger+Jupilerdeal naast de wei wat beu :)
Fijne pukkelpop allemaal!
Helaas staat de spek met ei aan het schooltje er niet meer. Da's de straat van de bakker. Oh daar hebben ze goeie dingen.
Goed dat ik er nu aan denk. Weet dat als ik veel verder die straat inwandelde na het schooltje zag ik een tijdelijke automaat met belegde broodjes enz denk ik. Ik zou zeggen de bakkerij!

• Leuk
Waarderingen: florvmvm
Ik lees dat Pukkelpopper al om 17u op de wei zal zijn, maar ik dacht dat het pas vanaf 18u open gaat?

Users who are viewing this thread

• guyli