Pukkelpop 2025

Aan uitgang naar links gaan en dan 1 van de kraampjes aan de linkse kant. Meestal in de voortuin ergens.
En meestal sneller dan als je naar foodwood gaat 😆
Ik zal het eens proberen, maar als het dat kraampje is dat ik denk, dan is de kwaliteit van het eten daar toch wat minder.

Soit, als we hierover moeten praten, is het teken dat er weinig belangwekkends te melden valt :)

Binnen exact twee weken vertrekken we ongeveer nu naar de camping om ons tentje op te zetten en we hebben nog niet eens een timetable. 😅

• Haha
Waarderingen: Jonasky
Binnen exact twee weken vertrekken we ongeveer nu naar de camping om ons tentje op te zetten en we hebben nog niet eens een timetable. 😅
Goh ja, voor die donderdagavond is het wel redelijk duidelijk. Het vraagteken is: hoe laat moeten we opstaan op vrijdag én naar welke tent dienen we ons te slepen?

• Haha
Waarderingen: jonveras
Crammerock komt met nieuws vandaag maar zonder aanduiding uur dus kans lijkt me groot dat PKP ook met nieuws wilt komen vandaag na nodige clearances. Voorlopig niets van PKP of Crammerock. Dus Crammerock om 14h en PKP om 16h?

Om 11u stipt een instagram post over de nieuwe single van Idles, nu zijn ze er echt mee aan't lachen hoor!

Goh ja, voor die donderdagavond is het wel redelijk duidelijk. Het vraagteken is: hoe laat moeten we opstaan op vrijdag én naar welke tent dienen we ons te slepen?
Net niet vind ik. Ik wil zo laat mogelijk toekomen op donderdag om niet te moeten aanschuiven op de camping, maar wél zeker op tijd zijn om Roxy Dekker te gaan kijken :love: . Dus om dat te plannen zou een timetable voor donderdag wel handig zijn.

Nog paar tips na inluisteren: Been Stellar, Man/Woman/Chainsaw, Balu Brigada, JADE, Bartees Strange, Slow Crush, Yukimi, Nieve Ella.
Meeste van deze namen kende ik al 'van naam', maar staan ondertussen op het lijstje van artiesten die ik probeer mee te pikken, afhankelijk van clashes.

Los van de kleine namen zijn mijn must-sees (in volgorde van prioriteit):
MK.GEE, Chappell Roan, Doechii, Karate, Roxy Dekker, Suki Waterhouse, Aurora, Pommelien Thijs, Yong Yello, Deadletter, The Murder Capital, Ise, Loreen, Mogwai.

Ik hoop dat de timetablemakers mij gunstig gezind zijn. Heeft iemand na het lezen van bovenstaand lijstje nog de ultieme tip? Alles dat naar jazz neigt is totaal niet mijn ding, dus oa. Maruja wordt 't niet voor mij.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Net niet vind ik. Ik wil zo laat mogelijk toekomen op donderdag om niet te moeten aanschuiven op de camping, maar wél zeker op tijd zijn om Roxy Dekker te gaan kijken :love: . Dus om dat te plannen zou een timetable voor donderdag wel handig zijn.

Nog paar tips na inluisteren: Been Stellar, Man/Woman/Chainsaw, Balu Brigada, JADE, Bartees Strange, Slow Crush, Yukimi, Nieve Ella.
Meeste van deze namen kende ik al 'van naam', maar staan ondertussen op het lijstje van artiesten die ik probeer mee te pikken, afhankelijk van clashes.

MK.GEE, Chappell Roan, Doechii, Karate, Roxy Dekker, Suki Waterhouse, Aurora, Pommelien Thijs, Yong Yello, Deadletter, The Murder Capital, Ise, Loreen, Mogwai.

Ik hoop dat de timetablemakers mij gunstig gezind zijn. Heeft iemand na het lezen van bovenstaand lijstje nog de ultieme tip? Alles dat naar jazz neigt is totaal niet mijn ding, dus oa. Maruja wordt 't niet voor mij.
Ik hoop zooooo hard dat Pommelien en ISE niet gaan clashen anders ga ik zoooo boos zijn en wenen dus pkp luister alsjeblieft xxx

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM

Chloe Slater niets voor u?

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Chloe Slater niets voor u?
Probeer ik wel mee te pikken ook ja! Valt wat tussen de twee lijstjes uit mijn post (kende ik al langer, maar op dit moment geen must-see). Ga wel nog eens wat dieper in haar oeuvre duiken door je tip, want ken momenteel maar een paar nummers van haar.

Crammerock heeft om 14h zijn nieuwe namen gelost. Dus het kan nog altijd dat om 16h of 17h relevant pukkelpopnieuws komt. Zo niet dan wellicht in de loop van vrijdag.

Crammerock heeft om 14h zijn nieuwe namen gelost. Dus het kan nog altijd dat om 16h of 17h relevant pukkelpopnieuws komt. Zo niet dan wellicht in de loop van vrijdag.
Of volgende week.... neem aan dta het ook wat af hangt hoe snel ze een vervanger vinden.

Oké, niets dramatisch hier. Maar aangezien het festival over twee weken begint en ik vooral kom om een flink aantal acts te zien die op kleinere podia spelen, en aangezien vandaag de laatste kans is om tickets voor eten en drinken met korting te kopen en ik nog steeds niet weet hoeveel tijd ik nog kan doorbrengen in Food Wood of PKP Café... Het zou fijn zijn geweest om vandaag een tijdschema te hebben. Ze zijn inderdaad bezig met de vervanging en misschien ook met het verplaatsen van een paar plekken. Hopelijk is alles morgen klaar. Ik verwacht de laatste paar namen, allemaal kleiner dan Kiwanuka.

Users who are viewing this thread