Pukkelpop 2025

Ik denk niet dat ze de dienstregeling bekendmaken voordat de vervanger van Kiwanuka bekend is.

Caribou is een andere naam die er is en die de Marquee zou kunnen spelen in plaats van VW.
Ze kunnen het toch niet verkopen om nog langer te wachten met die timetable? Zou bizar zijn

Het systeem is nog zeker niet perfect, maar toch al veel minder omslachtig dan vorige jaren. Nu kan je het ticket al gewoon kopen aan de gevraagde prijs, vroeger moest je rechtstreeks aan de verkoper betalen.
Ja maar er is op de eerste dag (na een hele week waarin mensen konden aanmelden) geen enkele combi (meer?) te koop (de pagina met voorwaarden vermeldde bovendien zelfs niet om hoe laat dit platform online zou gaan) en je kan geen alert instellen. Dus spendeer ik nu de komende twee weken aan fulltime refreshen van een lege pagina waarop mogelijk geen enkel ticket meer verschijnt?

En je moet dan ook nog eens een campingoptie kiezen waardoor je niet eens een volledig overzicht krijgt.

Gelukkig is het wel mogelijk om aan te geven dat je minder dan 50 euro wil betalen voor je combi. Erg clever.

Ja maar er is op de eerste dag (na een hele week waarin mensen konden aanmelden) geen enkele combi (meer?) te koop (de pagina met voorwaarden vermeldde bovendien zelfs niet om hoe laat dit platform online zou gaan) en je kan geen alert instellen. Dus spendeer ik nu de komende twee weken aan fulltime refreshen van een lege pagina waarop mogelijk geen enkel ticket meer verschijnt?

Mocht het je helpen, er zijn VIP tickets voor combi beschikbaar met regelmaat, en als je zoekt zonder kamperen krijg je ook nog best wel resultaten. Maar het ging om 05:00 open vandaag, en het was direct een slachtveld qua hoe veel mensen een kaartje willen.

Bedoel je VIP-tickets zonder camping? Of gewone? Ik zie namelijk geen van beide, niet in Firefox, niet in Chrome.

VIP combi zonder camping. Ik zag er net twee verschijnen, maar die zijn ook weer weg. Ik verwacht ook dat je kans groter is om morgen iets te vinden, gezien de eerste gekte dan voorbij is.

Ben het wel met je eens hoor, dit had overzichtelijker gekund.

Mogelijks stond de timetable gepland voor vandaag maar willen ze eerst uitsluitsel over vervanging Kiwanuka? Een vraagteken staat nogal slecht op een timetable I guess

Eigenlijk wel benieuwd naar waarom het zo lang duurt. Komen we later misschien wel te weten.

Mogelijks stond de timetable gepland voor vandaag maar willen ze eerst uitsluitsel over vervanging Kiwanuka? Een vraagteken staat nogal slecht op een timetable I guess
Goh ja, ze hebben al zo vaak nog last minute veranderingen moeten aanbrengen in dat blokkenschema. Zelfs al zouden ze nu al een vervanger hebben voor Kiwanuka, dan was de kans klein dat de definitieve timetable er al zou zijn. Gewoonlijk haken er in de laatste 2 weken nog wel wat artiesten af.

Ook al lijken sommige bands een gat in hun tourschema te hebben. Hotels, vervoer, dagje rust voor de mentale gezondheid, interviews, sessies,... liggen allemaal al heel lang vast met een reden + Pukkelpop heeft ook niet de legacy en/of budgetten die een Rock Werchter bijvoorbeeld wel heeft om grote namen als een Yungblud of Mumford & Sons last minute te overhalen.

The Hives, Caribou, Hozier, Djo, London Grammar, Kaiser Chiefs,... als die echt allemaal zo beschikbaar zijn als sommige hier denken hadden die er sowieso gestaan hoor.
Ik zet een KaiserChiefs, die vaak genoemd worden, toch in een heel andere categorie dan een Hozier of London Grammar.

Ook al lijken sommige bands een gat in hun tourschema te hebben. Hotels, vervoer, dagje rust voor de mentale gezondheid, interviews, sessies,... liggen allemaal al heel lang vast met een reden + Pukkelpop heeft ook niet de legacy en/of budgetten die een Rock Werchter bijvoorbeeld wel heeft om grote namen als een Yungblud of Mumford & Sons last minute te overhalen.

The Hives, Caribou, Hozier, Djo, London Grammar, Kaiser Chiefs,... als die echt allemaal zo beschikbaar zijn als sommige hier denken hadden die er sowieso gestaan hoor.
Wie vraagt er nou om een band zo groot als Mumfords of Yungblud als MK op 4th Down op de Main staat? Er zijn nog meer dan twee weken te gaan, ruim de tijd voor een artiest om zijn tournee te plannen. Het is niet alsof Pukkelpop morgen al begint!

Laatst bewerkt:
Hoop dan toch op zn minst Warhaus, Portland of Selah Sue om toch iets gelijkaardig te hebben qua genre
Ik denk niet dat ze die artiesten boven Pommelien Thijs gaan zetten. Zij heeft al twee keer het Sportpaleis uitverkocht en is de Belgische headliner van het moment in Vlaanderen. Wie weet kunnen ze een Matt Beringer overtuigen om eerder naar Pukkelpop te komen ter promotie van zijn nieuw album. Of komt Goldband een feestje bouwen daags na het Rijvers festival.

Users who are viewing this thread