Pukkelpop 2025

Ik heb het hele concert bekeken van Queens of the Stone Age van het Pohoda festival gezien en zou ook zeggen dat ze baat hebben bij een kwartiertje minder. Dan een set van 60/75 minuten van Justice op de MainStage. Dan heb je inclusief Papa Roach en Doechii een heel mooi kwartet.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en DDave
Je kan op de website vragen stellen aan een bot, ik vroeg of de line-up compleet is en kreeg dit antwoord…
Mijn interesse was geprikkeld - wou ik ook proberen. ;)

Ik denk dat het een kwestie van vraagstelling is, want bij mij zegt ie dat de line-up "bijna compleet" is.
1752828469796.png

• Leuk
Waarderingen: Jojo
Dikke! Altın Gün! Nasty! Annabel Stop It! Hyalyte! NC! Team Damp! Bisoux!

Yussef Dayes has to cancel his show on Sunday due to unforeseen circumstances and will be replaced by the Turkish-Dutch psychedelia of Altın Gün. Counterparts have also called off their tour for personal reasons. On Sunday, they make way for the raw hardcore of Nasty. Glints x Glintsal are moving from Saturday to Sunday.

Sunday tickets - pukkelpop.be

Had Yussuf Dayes niet vorig jaar al gecanceld?

Nasty is wel een goede vervanger voor Counterparts, daar gaat aardig wat geklopt worden.

Yussef Dayes was gaaf op DTRH vorig jaar. Ontzettend goede muzikant, maar vind het niet direct heel erg om hem dit jaar te moeten missen.
En Altin Gün, eigenlijk altijd wel leuk, maar ik weet vooralsnog niet wat het vertrek van de zangeres voor invloed heeft.

Als ik Altin Gun op Youtube zie met concerten, vind ik het toch iets minder nu de zangeres weg is.

• Verdrietig
Waarderingen: CSM
Dikke was top op Werchter, maar dan zetten ze die ook nog eens op vrijdag ... Moet voor mij persoonlijk zowat de meest stacked dag zijn in de geschiedenis van Belgische festivals. Zaterdag wordt dan weer veel kalmer & ga ik de tijd nemen om de Boulevard Bizar etc. eens te verkennen.

• Leuk
Waarderingen: Nijntje en elo

Users who are viewing this thread